Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het gewoon een kutfilm, simpel, doe mij maar een romantische komedie...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet niet welke film jij keek, maar je mag wel met wat meer steekhoudende argumenten komen dan dit, want dit slaat nergens op...niet de film. Ontopic, The second arrival, geen enkele acteur erin leek te weten waar het verhaal over ging, laat staan om overtuigend te acteren...de voorspelbare verhaallijn daargelaten en de helemaal trieste oplossing voor het niet opnieuw kunnen inhuren van Charlie Sheen.
Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 16:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het zal wel niet de slechtste film zijn die ik ooit heb gezien, maar het is de eerste film die bij mij opkomt bij het lezen van de titel van dit topic. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Al moet ik de persoon feliciteren die The Matrix opnoemde dat hij/zij blijkbaar genoeg geweldige films heeft gezien om die als minste te kiezen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() persoonlijk vond ik: top gun armageddon cobra walgelijke k*tfilms. de eerste twee zijn zo cliche en onderdacht in mekaar gezet. bij de laatste komt om de een of andere reden altijd het woord 'fascisme' in mn hoofd naar boven.
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 11:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
The Last Don is ook een behoorlijk slechte film. Maar het allerslechtste vind ik toch wel Child's Play 2. Bedoeld als horrorfilm, maar zelfs als komedie is er geen zak aan. |
![]() |
||
Citaat:
The Lawnmower Man (oid) vond ik ontzettend slecht. 't Ging van kwaad tot erger, van een sci-fi tot een draak. Om over het acteren niet te spreken.
|
Dit zijn de slechtste films die ik heb gezien.
3 Ninjas Kick Back (1994), Ali G Indahouse (2002), Baby Geniuses (1999), Baise-Moi (2000), Barb Wire (1996), Campfire Stories (2001), Children of the Corn V: Fields of Terror (1998), Coyote Ugly (2000), Deadly Heroes (1994), Death Wish 4: The Crackdown (1987), Down to You (2000), Flubber (1997), Futuresport (1998), G2 (1998), Ghost Dad (1990), Hard Justice (1995), The Haunting (1999), Honey, I Blew Up the Kid (1992), Iron Eagle IV (1995), Junior (1994), Kazaam (1996), Lara Croft: Tomb Raider (2001), Midnight Express (1978), The Next Karate Kid (1994), Not Another Teen Movie (2001), Pariah (1999), Pearl Harbor (2001), Police Academy 4: Citizens on Patrol (1987), Police Academy 5: Assignment: Miami Beach (1988), Problem Child 2 (1991), The Quest (1996), Return to the Blue Lagoon (1991), Revenge of the Nerds III - The Next Generation (1992), RoboCop 3 (1993), Spice World (1997), Twin Sitters (1994), Who's That Girl? (1987). zie hier voor volledige lijst.
||
Citaat:
Ik blijf hem gewoon slecht vinden, ik snap dat jij dat niet kunt begrijpen, omdat jij hem kennelijk erg leuk vond, maar dit is geen discussie die je kunt winnen door te laten zien dat honderduizend mensen hem wel leuk vonden. Het is mijn mening en die blijft staan, hoeveel argumenten je er ook tegenin brengt... een mening is subjectief
|
Dat 100.000 mensen het leuk vinden wil niet zeggen dat iedereen het een leuke film 'moet' vinden.
Gothic heeft recht op haar eigen mening. *zo sprak moenbase-die-de-matrix-niet-zo-veel-aan-vond*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Games |
Gizmondo v.s Nintendo DS v.s Sony PSP ?? freakinaround | 45 | 07-11-2004 11:36 | |
Films, TV & Radio |
ik heb me net toch een slechte film gezien!!! sjappie666 | 33 | 19-08-2004 19:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
Ga niet naar "Black hawk down"! Verwijderd | 47 | 07-03-2002 18:42 |