Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2004, 20:09
Verwijderd
Ik zie op tv vaak de reclame van Winsor Pilates. Nou ben ik wel benieuwd of het echt werkt en effect heeft.

Is hier toevallig iemand bekend met pilates, of heeft iemand de video's in huis? Het lijkt me wel een fijne work out om te doen. Maar vind het wel veiliger als ik ook weet of het echt werkt voor ik het koop eigenlijk.

*klik*
*klik 2*
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Let op je voeding en beweeg genoeg. Er zijn honderden oefeningen en sporten die goed voor je zijn, als je ze maar volhoudt en dat doet bijna niemand met die thuissportzooi.

oftewel: weggegooid geld voor gratis alternatieven. Er zijn zat alternatieven gratis te vinden op inet e.d.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-01-2004 @ 21:40:
Let op je voeding en beweeg genoeg. Er zijn honderden oefeningen en sporten die goed voor je zijn, als je ze maar volhoudt en dat doet bijna niemand met die thuissportzooi.

oftewel: weggegooid geld voor gratis alternatieven. Er zijn zat alternatieven gratis te vinden op inet e.d.
Ik let dus wel op mn voeding, en oefen in huis ook dagelijks. Alleen de standaard oefeningen ben ik nu wel zo ongeveer zat, dus ik ben op zoek naar wat anders.

Ik haal ook bijna alles van internet, a-4tjes vol met work-outs..en ik doe ze ook nog eens dagelijks.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:55
Fade of Light
Fade of Light is offline
je kunt niet genoeg oefeningen (of variatie) op internet vinden. Dat zeg je in principe?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 10:37
Verwijderd
Ik zeg dat ik wat anders wil dan de standaard work outs en dat pilates me wel wat lijkt. Maar laat maar zitten, heb het al gedownload.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten