Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2006, 22:14
D'nisSe
D'nisSe is offline
Wie heeft er ervaring met pilates??? Ik zou graag willen weten of ik die verhaaltjes van de televisie en van het internet moet geloven over dat je huid strakker wordt enz. Dus wie hier meer over weet, ik ben benieuwd!
Oud 19-01-2006, 13:52
DomoBig
DomoBig is offline
Ja, Ik doe het, en geloof me! het helpt...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 14:02
Verwijderd
Ik heb er een boekje over, ik merk niets van een strakkere huid maar ik vind het wel leuk om te doen, en het is goed voor m'n houding.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 14:47
Verwijderd
Ik heb het zo'n anderhalf jaar gedaan, en ik werd er leniger en wel wat strakker van..dus als je dat bedoelt met een strakkere huid.

Maar als je echt af wilt vallen helpt het niet, wel als je wat strakker wilt worden dus.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 11:25
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Ik doe ook aan pilates het is echt enorm ontspannend en je merkt echt wel dat je wat doet. Het werkt echt goed voor je ademhaling, houding en de belangrijkste spiertraining voor de vrouwen (Buik, Billen, Benen en Rug)
Ik kanhet je zeker aanraden. Beginmet Pilates1 en ga daarna door met Pilates 2, daar kan je je opgebouwde krachten benutten!! succes
Oud 28-01-2006, 11:33
Verwijderd
Wat Sarah zegt.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 11:44
coopergirl
coopergirl is offline
Bij de sportschool vertelden ze dat het bevorderlijk voor je lenigheid e.d. zou zijn.. Niet over strakkere huid gehoord..
Oud 02-02-2006, 23:40
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ja lenig moet je wel zijn

doe t zelf ook wel ..
Oud 02-02-2006, 23:42
HenkMul
HenkMul is offline
Buzz_aldrin.
Oud 03-02-2006, 09:16
Amma
Amma is offline
Ik krijg altijd een beetje de irritaties van die nieuwe afval-fenomenen op tv en dergelijke. Dan is het ineens ontzettend hip en gaat iedereen daar massaal aan meedoen. Als je t mij vraagt gaat het vooral om de hype en het geld.
Het zal vast wel helpen en goed voor je zijn, maar ik hou niet zo van dat populaire gedoe erom heen...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Amma schreef op 03-02-2006 @ 10:16 :
Ik krijg altijd een beetje de irritaties van die nieuwe afval-fenomenen op tv en dergelijke. Dan is het ineens ontzettend hip en gaat iedereen daar massaal aan meedoen. Als je t mij vraagt gaat het vooral om de hype en het geld.
Het zal vast wel helpen en goed voor je zijn, maar ik hou niet zo van dat populaire gedoe erom heen...
Ten eerste val je niet af van Pilates, of je moet het drie uur per dag doen. Ten tweede bestaat het al zo'n 100 jaar.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 09:24
Amma
Amma is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-02-2006 @ 10:18 :
Ten eerste val je niet af van Pilates, of je moet het drie uur per dag doen. Ten tweede bestaat het al zo'n 100 jaar.
Zal best, maar de laatste tijd heeft iedereen het er ineens over. Dat bedoelde ik.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 09:25
Amma
Amma is offline
oh en kijk maar eens op deze site

http://newage.rubriek.nl/spiritueel/pilates.asp

Daar staat dat je er wel degelijk van af kunt vallen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Amma schreef op 03-02-2006 @ 10:24 :
Zal best, maar de laatste tijd heeft iedereen het er ineens over. Dat bedoelde ik.
Mjah, zal wel komen doordat tellsell er een dvd van heeft uitgebracht (die ze inderdaad aanprijzen met dat je er van af zou vallen, maar het zijn meer fysiotherapie-achtige oefeningen dus dat gaat niet lukken). Maar het wordt op zich al heel lang gedaan, mijn moeder deed 't vijftien jaar geleden al.
Op die site staat dat het een ondersteuning is voor het afvallen, niet dat je van de pilates zelf afvalt net zoals, weet ik veel, een slechte foto van jezelf op de koelkast plakken een ondersteuning kan zijn voor mensen, terwijl je niet afvalt van slechte foto's.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 09:31
Amma
Amma is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-02-2006 @ 10:25 :
Mjah, zal wel komen doordat tellsell er een dvd van heeft uitgebracht (die ze inderdaad aanprijzen met dat je er van af zou vallen, maar het zijn meer fysiotherapie-achtige oefeningen dus dat gaat niet lukken). Maar het wordt op zich al heel lang gedaan, mijn moeder deed 't vijftien jaar geleden al.
Op die site staat dat het een ondersteuning is voor het afvallen, niet dat je van de pilates zelf afvalt net zoals, weet ik veel, een slechte foto van jezelf op de koelkast plakken een ondersteuning kan zijn voor mensen, terwijl je niet afvalt van slechte foto's.
Ja en dat vind ik het irritante eraan, dat het op tellsell komt enzo, met als gevolg dat het ineens hip wordt.
Als ik iets op tellsell zie, heb ik meteen zoiets van, right... (net als met die biostabil)
Maargoed, dat heb ik dan he, geldt voor een ander misschien niet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten