![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het 's ochtends een beetje puffig is, dan gaat dat vaak weg door het te koelen en tegelijk (ja, hoe doe je dat?) zachtjes te masseren. Als je donkere kringen hebt, dan kun je er wat camouflagepoeder op doen, dat valt minder op dan camouflagestift vind ik. Niet te veel, want dan ziet het er erg raar uit ![]() Als het echt van die Wim Kok - zakjes zijn, dan is er niet echt meer wat aan te doen, afgezien van 20 kilo aankomen of je laten opereren. Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 10:48. |
![]() |
|
Je kan het met een paar ijsklontje verminderen en met Eye Fast Response.. Op de adversus site vind je hier heel veel over.. Speciaal een site voor de mannen die modebewust zijn.. En ja geen reclame..
http://www.adversus.nl/beauty/max_wallen_kringen.html
||
Citaat:
![]() dat wist ik dus niet maar ik gebruik gelukkig nooit maskers ![]()
|
Camouflagestift is helemaal niet opvallend. Vind ik.
Je moet het gewoon voor de spiegel voorzichtig uitvegen en een beetje een laten worden met je huid. Dan zie je het nauwelijks. Probeer bijvoorbeeld de camouflagesticks van Maybelline. (Wel de goede kleur kiezen, anders zie je het wel.) |
![]() |
|
![]() |
Nah dus het beste is komkommer, gewonen komkommer, of biologisch geteelde?
![]() En die ijsklontjes, hoelang moet ik dat ophouden, en vermindert dat onmiddelijk?Mag ik ookz o'n heel koud "ijsplastiek" erop leggen?(zo'n Cold-Hot ding, koud in de frigo, warm in de micro...) |
![]() |
||
Citaat:
ijsklontjes schijnen wel te helpen, die gaan namelijk zwellingen tegen
|
ik heb er ook veel last van, is een familie kwaal
![]() je hebt 2 soorten wallen: vet en vocht wallen, vet wallen is geloof ik weinig aan te doen. Vocht wallen schijnen sneller te verdwijnen als je s'octends 2 glazen lauw water drinkt op je nuchtere maag. Weet niet of het waar is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je af en toe wallen hebt, ja dan moet je misschien meer slapen... Met camouflage stift blijft je het duidelijk zien iig bij mij... ijsklontjes, komkommer werkt ook niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog 'Schoon maken van de wallen' Apreskihutjee | 2 | 12-01-2013 20:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat te doen met wallen onder je ogen? Verwijderd | 5 | 27-03-2004 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
De wals van de enen. Mindfields | 8 | 24-12-2003 21:24 | |
Lichaam & Gezondheid |