![]() |
|
![]() |
en blijf inderdaad veel drinken!! Ik heb zelf ook een tijdje blaas ontsteking gehad, maar ik had dat niet door en het liep dus uit op een nierbekking ontsteking. Ik wil je niet bang maken ofzo, maar als het lang duurt moet je echt ff naar de dokter gaan want dan lijkt het me niet zo gezond!! Je kunt voor de zekerheid ook bij de Hema van die bruistabletten (C1000 heet het volgens mij) kopen en die slikken. Je moet zelf maar ff kijken.
|
![]() |
|
als het lang duurt, kun je misschien beter naar de dokter gaan, want soms kan je van een blaasontsteking een nierbekkenontsteking krijgen. En ik kan uit ervaring zeggen, dat dat nog heel wat erger is!!
![]() Dus als je er langer dan een week ofzow mee loopt... bel de dokter! Je merkt dat het overgaat, als je klachten afnemen.
|
Ter preventie kan je ook cranberry nemen, in drinkvorm of in capsulevorm. Heel duur, maar wel effectief: ik ben daarmee een keer van m'n blaasontsteking af gekomen (als je koorts krijgt door blaasontsteking moet je meteen naar de dokter).
|
Hoi
![]() ik ben natuurlijk een uitzondering (1 jongen) maar ik zeg t toch maar. Ik heb dus afgelopen tijd ook nog 2x een blaas-ontsteking gehad. En ik weet t, bij een jongen is t wel ietsjes anders (& wat meer uniek :rolleyes ![]() ![]() Sterkte ermee
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
als je er twee per dag neemt (capsules), dan kan je 't al bijna niet meer krijgen (icm veel drinken natuurlijk). nadeel: wordt niet vergoed. te krijgen bij natuurvoedingswinkel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat cranberrie-spul schijnt idd goed te helpen trouwens. M'n oma gebruikt dat geloof ik ![]() Ik gooi gewoon antibiotica naar binnen als ik zoiets heb.... |
![]() |
|
niet te veel zeep gebruiken als je gaat douchen en voor dat je ongesteld wordt geen truitjes dragen waar je je blote buik ziet want dat werkt op je blaas. grote kans dat je dan geen blaasontsteking krijgt en inderdaad veel water drinken ik hoop dat t jou helpt , mij heeft het wel geholpen, succes liefs Fardau
|
![]() |
||
Citaat:
in het vervolg liever niet meer uppen... deze topic is al oud en in die andere staat ook info. closed.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking.. Anoniem-mens | 15 | 29-07-2010 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking ThunderShock | 7 | 12-07-2010 22:56 | |
De Kantine |
De wwwww-wijven hebben er op los gesaait! #960 Verwijderd | 500 | 16-04-2010 13:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking Fosca | 4 | 28-02-2008 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Paar vraagjes over blaasontsteking. aLackofColor | 10 | 18-07-2005 15:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje over blaasontsteking fruitvliegje | 17 | 29-12-2004 14:08 |