![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar beginnen ze er niet aan omdat er niks mee te beginnen is. Ben blij dat er een forum is ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
iedereen doet het.
||
Citaat:
In de 2e of 3e klas schijn je wel seksuele voorlichting te krijgen, maar ik geloof dat het daar zelfs niet zo wordt uitgelegd. En ik neem aan dat je als jongen niet durft te vragen, waar je hele klas bij is, of het wel gezond is of het sperma eruit loopt ipv spuit, en of het normaal is om maar met een paar druppen sperma klaar te komen. Masturberen is nog best wel een taboe.
|
Verwijderd
|
Nu je het zegt... Ik heb ook nooit seksuele voorlichting gehad in de eerste.
![]() ![]() Behoorlijk gaar dat het niet in de brugklas wordt gegeven. Ze hoeven bij wijze van spreken niet gelijk alles over 300 verschillende standjes te weten, maar informatie over dingen waar de meeste mensen zich druk om maken, zoals masturberen, lengte van geslachtsorgaan, eerste keer ongesteld, enz, zou m.i. zeker behandeld moeten worden. Ook nog even benadrukken waar een condoom voor dient en hoe je zo'n ding moet gebruiken lijkt me geen overbodige luxe. Maar goed dat dit soort fora er is, idd. Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 12:53. |
![]() |
|
Wij kregen ook weinig voorlichting op school, en wat we te horen kregen was heel biologisch van aard. Op een repetitie heb ik dus maar een keer in mijn beschrijving van de weg van het zaadcelletje van de ballen naar het eicelletje de condoom betrokken, inclusief scheurtje.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, bij ons op school werd het onderwerp masturberen lichtelijk behandeld, maar de vragen die eigenlijk het meest brandend zijn bij de heren zoals deze en de vragen die het meest brandend zijn bij de vrouwen als ze het eenmaal proberen worden idd niet behandeld. Is erg theoretisch ingesteld en allemaal in hele grote lijnen. De fijne maar oh zo belangrijke dingetjes waardoor je helemaal in de war kunt raken worden domweg niet behandeld. Beetje jammer...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Niet spuitend klaarkomen tijdens sex JohnSmith | 2 | 30-08-2014 23:17 | |
Films, TV & Radio |
Slikken en spuiten - BNN Love & Peace | 181 | 03-12-2005 17:26 | |
Seksualiteit |
Voor de meiden over spuitend klaarkomen Punkygirl | 23 | 02-11-2004 18:34 | |
Seksualiteit |