Advertentie | |
|
![]() |
|
Word er gestoord van, weet niet meer wat ik wil, van de hka hoor ik kutverhalen, van de hku oppeens ook, van de hkarnhem plots.. Hk Arnhem en Utrecht schijnen oorlog te hebben ofzo, de studenten onderling lopen mekaars opleiding af te hoeren.. ik weet 't echt niet meer.. denk dat ik mooi ga werken na m'n glu..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarja eerst die oriëntatie cursus maar es zien. loop ik niet de kans dat ze daar heel anders tegen me gaan doen (schijnheilig duz)? wat denken jullie? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Arnhem, idd beetje snobistisch, vinden zich zelf enorm goed. Utrecht nooit geweest. Sfeer op AHK is wel leuk ![]()
|
Verwijderd
|
ik zit ook op het glu 3de jaars (stage
![]() Mij lijkt de Hka helemaal niks, de Hku lijkt me wel wat en hoor ik wel positieve verhalen over. Is het nu ook zo dat alle hbo's grafisch vormgeven op een andere manier les geven? Ontopic: ik zit dus niet op hka en heb ook nooit een orientatie cursus gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
HBO Grafisch vormgeven is anders als een MBO Grafisch vormgeven. Er wordt op HBO niveau lesgegeven, dat wil zeggen dat het op het MBO flink wat schoolser is en op het HBO allemaal wat zelfstandiger. (Ik heb zelf presentaties gegeven op het GLE en binnenkort op het GLU en GLA, mijn indruk van de "Eindhovense School" was behooooorlijk schools, echt ik had zoiets van "wow... jeetje wat een "school" hier". Wel heb ik de indruk dat het er in Arnhem wat schoolser aan toe gaat als in Utrecht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hier een rasechte hka-er
haha ik doe dus docenten opleding beeldend kunst en vormigeving enzijn de aande kant geschoven pabo-mensjes van de beelndende sectie. dat is dus dat andere zoals grafisch en vrije kunst en alle andere altijd voorang rkijgen op betere ruimtes en meer tijd van de leraraen. een paar leraren die ik heb zijn idd zo van: we gaan een ander mens van je maken, stop je hele leven in de studie, laat vrienden vallen, je wchte vrienden vind je op de kunstacademie. en ja sommige vinden de hka zo geweldig. vooral als het gaat om mode, die lui de leven nog vort op het sucses van victor en rolf die al eeuwen lang afgestudeert zijn. ik ben wat dat betreft veel te nuchter voor deze kunst academie, en hou er helemaal niet van om de hele tijd maar cultureel verantwoorde dingen te doen. verschikkelijk is dat. en onder leerlingen zelf hangen ook van die regeltjes om de echte hka-er te zijn. zo ben je echt true als je tori in de cd collectie hebt (heb ik expres dus niet, ook al vind ik de muziek erg goed). nu klinkt de school erg vervelend, maar gelukkig zijn er ook veel mensen niet zo, en as je lekker je eigen gang gaat en je niks aantrekt van dat gedoe, dan is de school erg leuk, maar ik denk toch dat utrecht leuker is (maar die vond ik te ver) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Gezocht: HBO mode opleiding summer1986 | 19 | 19-03-2004 21:36 | |
Algemene schoolzaken |
orientatie cursus hka Verwijderd | 2 | 29-01-2004 08:42 | |
Lifestyle |
Laatste aanwinst rodina | 494 | 20-12-2003 12:52 | |
Algemene schoolzaken |
Modescholen.. Shadina | 13 | 05-02-2003 16:49 | |
Algemene schoolzaken |
Informatica & Informatiekunde HBO man pis = back | 2 | 14-11-2002 16:02 | |
Algemene schoolzaken |
Weet iemand of de kunstacademie een website heeft? Skatertjuh13 | 7 | 07-11-2001 20:10 |