Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik bijvoorbeeld een cadeautje geef aan iemand probeer ik wel altijd een passende en persoonlijke tekst bij te schrijven..
Zo heb ik voor de ouders van mijn vriend, toen ze 25 jaar getrouwd waren een fotoalbum gekocht. Ze zijn op het moment op vakantie naar Nieuw-Zeeland voor een maand, en ik heb toen, voorin dat fotoalbum geschreven iets als "van harte met jullie zilveren bruiloft, en nog vele mooie jaren samen. Dit fotoalbum kunnen jullie gebruiken voor het bewaren van mooie herinneringen, bijvoorbeeld aan jullie reis naar Nieuw-zeeland, Liefs Eveline" Meestal probeer ik iets persoonlijks te schrijven, als ik bijvoorbeeld iets leuk heb meegemaakt met iemand, of misschien juist iets wat niet leuk is, maar wanneer je wel veel steun aan elkaar hebt gehad.. Gewoon met wat meer dan alleen 'gefeliciteerd' zeg maar..
|
![]() |
Ik vind een simpel verjaardagskaartje zo simpel, meestal probeer ik er dan een toepasselijk klein gedichtje/versje op te zetten (ligt ook wel aan de persoon voor wie het is).
Voor mijn vriend heb ik een keer een spreuk van Loesje op een cadeautje geschreven, en een paar keer een klein gedichtje. De komende keer wordt het een klein tekstje, wat ik zelf geschreven heb. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() Een tekst benadrukt het cadeau/actie/handeling/gebeurtenis , maar geeft het nog een persoonlijke stempel. Dat juist dan duidelijk is, hoeveel het voor jou betekend heeft, en dat je het dat aan iemand anders duidelijk wil maken. Maar, overdaad schaadt, dus ook niet altijd ![]() |
![]() |
|
Kort geleden nog van 'ex' ontvangen:
Men zegt, dat men 1 minuut nodig heeft om iemand op te merken! Eén uur, om iemand in te schatten, 1 dag om iemand graag lief te hebben, maar men heeft een heel leven nodig om die iemand te vergeten. Ik vergeet jou echt nooit Rian. Je kan denken over me hoe je wilt, maar hou deze 5 woorden altijd in je achterhoofd!
||
Citaat:
|
ik schrijf wel is korte briefjes als ik t weekend bij mn vriend ben geweest.
vanmorgen nog iets van 'weltrusten mannetje, ik heb ontbijtkoek gepakt want ik had niet zo'n honger. ik vond t 2 leuke dagen en kijk al weer uit naar woensdag. x je mup' en dat onder z'n dekbed gelegd. maar ja.. toen stond ik bij de bushalte en keek ik nog even naar zijn raam en toen zag ik dat z'n moeder z'n dekbed uit het raam hing ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engelse tekst vertalen ninaaax99 | 1 | 02-02-2014 16:46 | |
De Kantine |
Het is eindelijk saai weer #1831 Miekje* | 500 | 30-05-2013 15:41 | |
Liefde & Relatie |
wie weet een leuke/lieve tekst voor je vriendje? voetbal190 | 24 | 27-03-2012 23:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #64 WolterB | 500 | 23-06-2007 13:20 | |
Liefde & Relatie |
Tips voor lieve tekst Black-X | 15 | 31-10-2005 17:33 | |
Psychologie |
mam...(tekst voor/aan mam) aboe | 31 | 23-03-2003 19:04 |