Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat je nog niet verliefd bent geweest is niet erg. Ik werd voor het eerst verliefd toen ik zestien was, bijna zeventien. Jij bent ws nauwelijks ouder. Verliefdheid kan altijd nog komen, je moet nou eenmaal eerst iemand tegen komen die een bepaalde waarde voor jou heeft. Dat heeft niet iedereen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waar haal jij dan voldoening uit, als je dit niet uit vriendschap haalt? Heb je plezier als je bij andere mensen in de buurt bent? Vind je het leuk om gesprekken te voeren en dingen af te spreken? Hm, ik kan me er weinig bij voorstellen.
||
![]() |
Citaat:
ja, ik vind het leuk om iets af te spreken, maar ik vind het minstens zo leuk om alleen iets te gaan doen gesprekken voeren is leuk met een paar mensen, met de rest is het vermoeiend omdat ik ze niet goed begrijp en omdat ik mijn gedachten niet over kan brengen ![]() |
![]() |
|
mja... ik heb het ook wel eens... maar dan... dat ik altijd heel goed begrijp wat mensen denken en voelen... ze kunnen altijd heel goed tegen mij praten...
maar andersom is het soms wat minder zo... en ook ga ik me afvragen waar k het voor doe... en dat ik er eigenlijk maar weinig redenen voor heb... lijkt het dan... en dan denk ik dat ik er ook niets om geef... en soms denk ik van mezelf dat ik alleen maar nep ben... dat ik maar doe alsof ik aardig ben... alsof ik maar doe dat ik luister... neuj... soms lijken vriendschappen ... en alles leeg... en ik hoef er niets om te geven... maar... ik mag het wel... bij sommige mensen en daarom doe ik het denk ik ook... vriendschappen gaan 2 kanten op... als hun geen vrienden voor mij hoeven te zijn... kan ik dat misschien nog we voor hun zijn... nou ja, ik begin me eigen gelul weer eens niet te begrijpen... dus ik stop maar... weet niet of je er wat aan hebt... maar ja, is misschien een soortgelijk verhaaltje ofzo...
|
![]() |
Ik herken het wel een beetje.l
Op het eerste gezicht lijk ik voor mensen heel leuk en gezellig en maak ik veel vrienden maar naar verloop van tijd raak ik ze ook weer kwijt. Bij mij heet het niet echt met kil te maken maar vooral met m'n problemen. Maar waarom kil?? Ik bedoel, je zit er wel mee dus probeer dan die kilheid te veranderen in gezelligheid! Doe leuke dingen met je vrienden, en laat ze weten dat jij om hen geeft!!! Gr, Carlie |
![]() |
|
Het kan ook heel goed zo zijn dat je bang ben om, om mensen te geven. Je bent bang dat je ze kwijtraak en nu ga je dus misschien al bij voorbaat afstand nemen. Is er zoiets gebeurt vrogere, dat vriendinnen je hebben laten vallen om een stomme reden of ben je vaak teleurgesteld. ga eerst eens bij jezelf na om je misschien toch diep van binnen weet waardoor het komt.
|
![]() |
|
Ik ken het zelf wel. Maar het verschil is dat ik er wel om geef. Vriendschappen gaan stuk of verwateren, door mij. Voornamelijk omdat ik mensen niet te kort bij wil laten komen en omdat ik me aan sommige mensen na een tijd ontzettend kan irriteren, terwijl ik niet weet waarom, dan ga ik vervelend doen. En ik weet dan dat ik lullig doe, maar ik kan er niets aan doen.
Maar eigenlijk is het anders als bij jou. Maar mijn moeder vertelde me laatst dat ik stug en emotieloos overkom.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
4-10: Killing Time, When Tigers Fight, Teamkiller, Lion Of Judah Light The Fuse | 18 | 05-10-2006 09:23 | |
Muziek |
Killing me softly bellleblaas | 2 | 13-09-2004 06:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Kille verader. Doodle! | 5 | 07-03-2004 14:09 | |
Games |
cs1.6 ( 3 kills voor bom planten :S ) Suqeunse | 33 | 31-01-2003 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Killing ourselves..... An | 7 | 17-04-2002 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Kille warmte Caatje | 7 | 12-02-2002 19:42 |