Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2003, 07:50
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Hoe slaap jij samen met je vriend.

Een vriendin van mij zei dat hun ieder aan 1 kant van het bed slapen...

Terwijl ikzelf altijd helemaal ineengestrengelt met me vriend slaap, en zo worden we dan ok wakker.. heerlijk...
Oud 04-11-2003, 08:02
Gothic
Gothic is offline
Ieder in een eigen bed. Wij hebben beiden een eenpersoonsbed en dat werkt niet. Ten eerste is het bloed heet, ten tweede slaapt hij raar. Hij ligt helemaal opgerold over het hele bed heen... dus dat gaat niet werken
We hebben 1x samen in een tweepersoonsbed geslapen, toen zijn we uiteindelijk maar zo ver mogelijk uit elkaar gaan liggen, zodat we nog wat konden slapen...
Oud 04-11-2003, 08:03
Verwijderd
We liggen ook helemaal tegen elkaar en vaak val ik op zn borst in slaap, maar we hebben allebei altijd wat ruimte nodig 's nachts blijkbaar, want als een van ons wakker wordt en bij de ander kruipt word die altijd weggeduwt Vandaar dat ik hem zachtjes wakker maak altijd om te vragen of ik bij hem mag komen liggen En ach, daarna liggen we toch weer verder uit elkaar
Zo hou je t spannend
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 08:13
Hagel
Hagel is offline
allebei aan een andere kant van het bed met ruggen naar elkaar.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 08:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
We proberen iedere keer weer of we in ons eenpersoonsbedje lekker tegen elkaar aan kunnen liggen, maar uiteindelijk komt het -tot nu toe- elke keer hierop neer:
Citaat:
Narod schreef op 04-11-2003 @ 09:13:
allebei aan een andere kant van het bed met ruggen naar elkaar.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 08:40
elledc
elledc is offline
Twee matrassen op de grond naast elkaar of in een eenpersoonsbed met twee dan, we nemen elkaar altijd vast, lekker gezellig.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 09:27
snoopy
snoopy is offline
We hebben allebei een tweepersoonsbed, gelukkig.
Meestal liggen we lepeltje-lepeltje (en t wisselt af wie wie vasthoudt, zeg maar ). Maar soms liggen we ook met de ruggen naar elkaar toe. Slaapt soms beter...
Oud 04-11-2003, 10:46
Aniken
Aniken is offline
Helemaal over elkaar heen, in mijn eenpersoonsbedje dan.. Is niet zo heel erg ideaal, maar oké.
En in zijn tweepersoonsbed ongeveer ook zo, maar dan gelukkig met wat meer ruimte
Helaas slaapt hij altijd eerder, en dan gaat ie liggen draaien enzo zodat ik regelmatig bijna uit bed word gegooid. Omdat ik er nooit van tevoren aan denk om bij de muur te gaan liggen (wat ik dan alsnog midden in de nacht ga doen. En OF ie dan ook wakker wordt, ha!)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 10:50
Verwijderd
We hebben heel lang in een eenpersoonsbed geslapen, helemaal tegen elkaar aan dus Nu hebben we een tweepersoonsbed, en slapen we in de zomer meestal ieder op onze eigen helft (anders is het zo plakkerig van het zweet he) en in de winter slapen we dicht tegen elkaar aan...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 10:53
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
we beginnen ineengestrengeld, maar na een paar minuten heb ik het bloedheet, claustrofobisch en heb ik ademnood, dus dan liggen we gewoon wat verder uit elkaar. Hij zou het liefst ineengestrengeld slapen, want meneer slaapt sowieso in elke situatie makkelijk, maar hij accepteert het gelukkig wel dat het voor mij gewoon niet werkt.
Oud 04-11-2003, 12:38
Qimm
Qimm is offline
Ik lig of op zijn borst op we liggen beide op onze zij met het gezicht dezelfde kant op en dan heeft de achterste de armen om de voorste heen.
Maar ik ben vrij bewegelijk en lig ik vrij snel weer 'los'
Oud 04-11-2003, 12:51
Luna
Luna is offline
als we in bed kruipen altijd tegen elkaar aan, maar als we dan eenmaal gaan slapen dan hij aan de ene kant van het bed en ik aan de andere.
Oud 04-11-2003, 12:53
Verwijderd
Citaat:
vizz schreef op 04-11-2003 @ 13:51:
als we in bed kruipen altijd tegen elkaar aan, maar als we dan eenmaal gaan slapen dan hij aan de ene kant van het bed en ik aan de andere.
en als we wakker beginnen te worden maar nog niet het bed uit willen kruipen we weer tegen elkaar
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 14:41
howshesings
howshesings is offline
we beginnen tegen elkaar aan, na een tijdje liggen we allebei aan de andere kant van het bed met de ruggen naar elkaar toe... en 's ochtends dan weer lekker tegen elkaar aankruipen.
Oud 04-11-2003, 14:56
Verwijderd
wat heb ik opeens zin in de ochtend dat ik naast mn lief wakker word
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 14:59
Signy
Signy is offline
Citaat:
Denyse schreef op 04-11-2003 @ 08:50:
Hoe slaap jij samen met je vriend.

Een vriendin van mij zei dat hun ieder aan 1 kant van het bed slapen...
Dat had ik met mijn exvriend ook. Vond ik helemaal niet gezellig eigenlijk. Maar hij vond dat het fijnst, anders kon hij niet slapen.
Oud 04-11-2003, 15:01
Verwijderd
Nasst elkaar tegen elkaar aan, of ik met mijn rug naar hem toe terwijl hij me vasthoudt. Of ik diagonaal over mijn 1,75-persoonsbed en hij op een heel klein randje dat overblijft tegen de muur geperst.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:26
Masquerade
Masquerade is offline
In een bed slapen gaat niet. Dan doe ik geen oog dicht. Ik heb gewoon ruimte nodig. Als ik bij hem blijf slapen, slaap ik in zijn bed. Hij legt een matras naast z'n bed neer. Daar slaapt hij dan. Ik heb een stofallergie en het is niet slim als ik op de grond ga liggen. Vandaar dus. Zo hebben we beide genoeg ruimte, maar liggen we wel in de buurt van elkaar. Ik hou er ook niet van om helemaal ineengestrengelt te liggen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:43
Aniken
Aniken is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-11-2003 @ 16:01:
Nasst elkaar tegen elkaar aan, of ik met mijn rug naar hem toe terwijl hij me vasthoudt. Of ik diagonaal over mijn 1,75-persoonsbed en hij op een heel klein randje dat overblijft tegen de muur geperst.
Haha... Zo, maar dan ben ik hem, zeg maar. En dan aan de kant waar geen muur is.

Ik moet toch eens een goed gesprek met hem hebben daarover..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:59
Unexplained
Unexplained is offline
In de winter natuurlijk dicht tegen elkaar aan, maar in de zomer vind ik het daar écht te warm voor. Dan gaan we zo ver mogelijk uitelkaar liggen. Het bed is gelukkig groot genoeg (1m60x2m).
Oud 04-11-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Aniken schreef op 04-11-2003 @ 16:43:
Haha... Zo, maar dan ben ik hem, zeg maar. En dan aan de kant waar geen muur is.

Ik moet toch eens een goed gesprek met hem hebben daarover..
Hij doet t vast niet expres, ik in elk geval niet Gewoon wakker maken
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 16:07
Aniken
Aniken is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-11-2003 @ 17:00:
Hij doet t vast niet expres, ik in elk geval niet Gewoon wakker maken
Mja.. Ik word vanzelf wel wakker als mn benen ergens buiten zn bed hangen (koud!!). Oplossing 1 is meteen bij de muur gaan liggen, maar ik heb meer tijd nodig voor ik in bed lig en dan ligt hij er al
Dus moet ik midden in de nacht over 'm heen kruipen om alsnog aan die kant te gaan liggen. En nee, dat doe ik niet voorzichtig
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 16:15
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
In het begin liggen we meestal wel bij elkaar maar dat houden we allebei niet de hele nacht vol. Maar we worden best wel vaak 's nachts tegelijkertijd wakker en dan gaan we wel weer bij elkaar liggen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 16:29
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, een paar uur helemaal inelkaargefriemeld, een paar uur gewoon ik om hem heen, hij om mij heen en ga zo maar door. en ja, af en toe liggen we ook gewoon ieder een helft. maar net wat lekker ligt. (in een 1-persoonsbed trouwens, maar past wel hoor)
Oud 04-11-2003, 17:35
Verwijderd
ik ros mn matras van mn bed en maak een tweepersoonsbed, maar als we 'besluiten' te gaan slapen gaan we met de gezichten naar mekaar toe, maar wel op de eigen helft liggen. Ik heb een keer geprobeert 'verstengeld' te slapen, maar dat werkt voor mij niet, ik kan dan gewoon geen slaap vatten... Hij wel, en das soms wel zielig voor hem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2003, 18:14
Punkygirl
Punkygirl is offline
Wij vallen meestal in elkaars armen in slaap.. Of ik met mn rug tegen zijn buik.. en dat hij zn armen dan om me heen slaat ( ligt ook gewoon eruuugg lekker) maar slapen zelf doen we ieder aan een kant van het bed als we bij hem slapen ( hij heeft 2 pers bed) en als we bij mij slapen 1 in het bed, en 1 op een matras omdat we gewoon ruimte nodig hebben. S'ochtends als er 1 wakker is kruipt die bij de ander in bed om zo lekker wakker te worden..
En ik vind het best zo
Oud 04-11-2003, 18:35
elledc
elledc is offline
Zijn enkel meiden die hier antwoorden
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:40
DEChengst
DEChengst is offline
Lekker dicht tegen elkaar aan.
Oud 04-11-2003, 18:54
nl2suzy
nl2suzy is offline
We beginnen altijd heel dicht tegen elkaar aan, maar hij is echt heel erg warmbloedig En meestal gaan we later wat uit elkaar liggen maar in de loop van de nacht wil die dan weer dat ik dicht tegen hem aan kom liggen... maar ik vind dat dus meestal iets te warm..
Oud 04-11-2003, 23:21
Fallon
Fallon is offline
Ineengestrengeld, en zo worden we ook meestal wakker.
En hoe we in tussentijd liggen? Heb geen idee
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 07:49
Verwijderd
Mijn vriend en ik liggen eerst tegen elkaar aan en dan praten we wat. Dan doen we de ogen dicht, na een tijdje doet hij het licht uit en liggen we vaak lepeltje lepeltje. En daarna gaat hij naar zijn kant van het bed of ik naar mijn kant. 's Ochtends als de wekker gaat dan gaan we weer tegen elkaar aan liggen en geven we elkaar veel kusjes... mmmm...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:02
Misfit
Misfit is offline
hmmzz...met mijn ex lagen we eerst wel tegen elkaar aan maja veeeel te warm...en ik kan niet slapen als ik niet uitgebreid kan liggen dus uiteindelijk lag ik altijd een heel eind van hem af
Oud 05-11-2003, 12:04
miro
miro is offline
Hij heeft een eenpersoonsbed. Dan liggen he helemaal in elkaar, hij met zn armen om mij heen heerlijk.

Ik heb een 2 persoonsbed, we vallen wel op dezelfde manier in slaap maar we worden los van elkaar wakker.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:40
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Eigenlijk altijd tegen elkaar aan, het liefst ik met mijn rug tegen zijn buik. Lekker warm mmmmmmm......
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 14:04
Verwijderd
Hij vind mij altijd een sauna
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 14:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-11-2003 @ 15:04:
Hij vind mij altijd een sauna
Ik vind hem altijd een sauna
Oud 05-11-2003, 14:20
Gwinnie
Gwinnie is offline
als we bij hem zijn slapen we samen in zijn eenpersoonsbed. we beginnen met lepeltje lepeltje en vaak eindigen we met de ruggen naar mekaar toe en gaat er 1 van ons op t luchtbed liggen.

bij mij: ik in mijn bed op mijn kamer. hij in 'zijn' bed op zolder.
(ouders.. rare wezens...)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:13
Thomas
Thomas is offline
Gewoon naast elkaar, misschien elkaars handen vasthouden.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:19
Loezzel
Loezzel is offline
Ik slaap al 2 jaar met mijn vriend elk weekend in een één-persoons-bed en dat gaat prima. Heerlijk zo lekker dicht tegen elkaar aan.
In de herfstvakantie gingen we op vakantie en hadden we een tweepersoonsbed. Ik heb het gevoel alsof ik al die tijd in mn eentje geslapen heb, dat bed is veel te groot! We vallen tegen elkaar aan in slaap, maar als ik wakker word ligt hij aan de ene kant en ik aan de andere kant!
Oud 05-11-2003, 18:44
greatfeelin
greatfeelin is offline
als m'n vriendin hier is slapen we samen in mijn eenpersoonsbed. Dat gaat op zich wel, maar wel erg tegen elkaar aan. Zij heeft een 1,5 persoons bed, en dat is toch een stukje groter, daar kunnen we gewoon goed slapen. Maar mijn 1-persoons bed is ook erg gezellie hoor!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 20:30
Verwijderd
Tegen iemand aankruipen voor je inslaapt is nog altijd heerlijk. :] En voor de rest - geen idee. Hij is altijd een uur of drie eerder wakker, dus als ik wakker word dan ligt 'ie altijd met z'n armpjes om me heen mij aan te kijken. *kijkt met een walgelijk verliefde blik het forum rond*
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 20:32
Choke
Choke is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 04-11-2003 @ 09:40:
Twee matrassen op de grond naast elkaar of in een eenpersoonsbed met twee dan, we nemen elkaar altijd vast, lekker gezellig.
ik snap niet hoe je dan kan liggen? ik heb echt een bepaalde houding nodig anders kom ik niet in slaap???
Oud 06-11-2003, 08:22
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
heheh, toen hij voor het eerst bij mij bleef slapen moest hij van mn moeder op een apart matras, maar mocht hij wel in mn kamer. wat denkt ze nou, dat we ieder braaf op ons eigen bedje gaan slapen?
maar goed, wij vallen meestal in slaap tegen elkaar aan, helemaal verstrengeld in elkaar. en we worden meestal wakker ieder aan het andere kant van het bed. maar als ik zo dan wakker word ga ik weer meteen tegen hem aan liggen
Oud 06-11-2003, 08:38
STP
STP is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-11-2003 @ 09:22:
wij vallen meestal in slaap tegen elkaar aan, helemaal verstrengeld in elkaar. en we worden meestal wakker ieder aan het andere kant van het bed. maar als ik zo dan wakker word ga ik weer meteen tegen hem aan liggen
Oud 29-01-2004, 08:04
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
De nachten dat mijn vriend en ik samen slapen zijn echt zwaar (en we slapen vaak samen)
Vooral omdat als we in bed liggen we ook uren kletsen, kletskoppen zijn we, Dan liggen we heerlijk tegen elkaar aan en dan komt het kletsvoer...
wij slapen bij hem in een 1pers en bij mij in een 2pers.. maarh et maakt geen verschil, zoveel ruimte hebben we samen niet nodig..
Oud 29-01-2004, 09:23
Auryon
Auryon is offline
We slapen in haar eenpersoonsbed lekker dicht tegen elkaar aan. Ofwel lepeltje-lepeltje, ofwel ligt ze in mijn armen. Is heerlijk warm in de winter. Maar is maar goed ook, want wij slapen met de raam open, anders gaat er een muf luchtje hangen (een kleine kamer ). Dat kletsen doen we ook wel. Haar moeder kwam gister vragen of we niet meer om 12 uur 's nachts wilden gaan giechelen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 09:48
Stefanie
Stefanie is offline
Wij slapen altijd samen in een twijfelaar (mn vriend heeft een extra groot bed). In het begin tegen elkaar aan, maar zodra we gaan slapen lig ik liever niet tegen hem aan. Hij zegt soms dat ik heel onrustig slaap (vaak omdraaien enzo), waardoor hij niet in slaap kan komen. Daarom lagen we vorige keer ook apart in een bedje.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 09:58
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
bij mij thuis maak ik een 2 persoonsbed op de grond... en vaak worden we dan wel wakker digt tegen elkaar aan... terwijl we 's nachts uit elkaar rollen (ik slaap heel onrustig... veel trappen enso) bij hem thuis slapen we allebij appart. Eene op de grond en de ander in het bed.. een 1 pers.bed is voor ons echt te klein.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 10:32
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn vriend en ik hebben allebei een 1-persoonsbed wat echt vre-se-lijk irritant is. Daarnaast snurkt hij en schokt hij als hij slaapt en kom ik dus vrij moeilijk in slaap als hij al slaapt en meestal valt hij eerder in slaap.

We liggen meestal nadat we het licht uit hebben gedaan lepeltje lepeltje en als we echt bijna slapen liggen we met onze ruggen naar elkaar toe.
Oud 29-01-2004, 10:40
marieke_temp
marieke_temp is offline
bij hem slapen we samen in een 1persoonsbed, op zich best te doen maar hij wordt wel knettergek van mij aangezien ik altijd als ik net zo lang stil lig dat hij bijna in slaap valt het weer nodig vind te gaan draaien en woelen. ook al doe ik zo rustig mogelijk, altijd hoor ik dan weer een diepe zucht (en krijg ik nog een kusje ) hij pakt altijd het hele dekbed, dus ik heb het altijd koud.. pfff blij dat ik inmiddels een twijfelaar-met-gigantisch-dekbed heb!
Reageren

Regels voor berichten