Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 20:26
Verwijderd
Vergis ik me nu, of heeft Net5 een aflevering overgeslagen?!? Vorige week waren Prue en Piper aan het einde dood en was Phoebe opgenomen in het kwaad. Deze week was Prue echt dood, leefde Piper weer en was er met Phoebe niks meer aan de hand. Ik snap er geen hol meer van!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 20:37
stout!
stout! is offline
Ik dacht dat het aan mij lag!!

Kan iemand t uitleggen?
Oud 17-04-2002, 20:38
Verwijderd
Ik dacht ook al dat ik gek werd..

En Prue was toch niet dood vorige keer? Alleen Piper en ze zou weer gaan leven als Phoebe zich zou aansluiten bij het kwaad.. of vergis ik me nou??
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:02
Gwen.
Gwen. is offline
Vorige keer eindigde het met Prue en Piper dood door een verrassingsaanval van die Shax.. terwijl Cole ze zou waarschuwen
En Phoebe en Cole zouden vermoord worden door the Source en co.

IK heb ut vandaag vergeten te kijken .. maar er kloprt dus iets niet?
Oud 17-04-2002, 21:16
Verwijderd
Waarom kan ik me nou niet herinneren dat Prue ook dood was?? Ik dacht echt dat alleen Piper dood was.. mn zusje dacht dat ook trouwens..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:17
wicce
wicce is offline
ja, jammer genoeg wist ik et allemaal al, maar ik dacht ook zo van, slaan we hier niet wat over?
Oud 17-04-2002, 22:26
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik had het begin gemist en ik dacht al: wat is er veel gebeurd in die korte tijd
Oud 17-04-2002, 22:38
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
wel lief dat rose mcgowen nu meedoet

maar idd. ik dacht ook al dat ik wat miste...
Oud 18-04-2002, 09:39
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
ik had het begin gemist en ik dacht al: wat is er veel gebeurd in die korte tijd
Ja, 'kook!

Maar ik kan me ook alleen maar herinneren dat vorige week alleen Piper doodwas? Ofnee, ik heb het einde natuurlijk niet gezien.. Cole zou ze waarschuwen, want dat had-ie aan Phoebe beloofd, en dat heeft hij niet gedaan? Maar hoe kan het dan dat Piper deze keer niet dood is, want die werd toch geraakt, en Prue wel?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:19
Verwijderd
Wat er vorige week op het eind gebeurde:

De tijd is inmiddels teruggedraaid en de zusjes zijn weer -met de arts- in het huis. Shax komt binnen en (hoe moet ik dat nu zeggen) schiet Prue en Piper neer. Dit lukte omdat Phoebe -die de eerste poging verhinderde- er nu niet is. Shax neemt de arts mee en Prue en piper blijven dood achter. Phoebe is opgenomen in het kwaad.

*heeft mailtje gestuurd naar Net5*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:01
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Wat er vorige week op het eind gebeurde:

De tijd is inmiddels teruggedraaid en de zusjes zijn weer -met de arts- in het huis. Shax komt binnen en (hoe moet ik dat nu zeggen) schiet Prue en Piper neer. Dit lukte omdat Phoebe -die de eerste poging verhinderde- er nu niet is. Shax neemt de arts mee en Prue en piper blijven dood achter. Phoebe is opgenomen in het kwaad.

*heeft mailtje gestuurd naar Net5*
Die arts ging ook dood btw
Oud 18-04-2002, 12:29
Verwijderd
"Shax neemt die arts mee"

Lijkt me wel aannemelijk dat die arts dan ook dood is
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 12:30
scala
scala is offline
ik dacht nog: even vragen op het forum ik snapte er al nix van!!
maar hoe zit het nou dan, niemand weet het???

en DutchECK, dan klopt het toch nog niet, want piper is niet dood! wel errug dat ze weg is:/ vond d'r wel koel...maar ja nu komt dat verdwenen zusje opeens tevoorschijn
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 12:53
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ze hebben het wel uitgelegd zo door de aflevering heen, wel allemaal heel erg vaag, maar goed....maar als ik het goed heb is dit er ongeveer gebeurd (ongeveer he?)

piper zei toch tegen Leo waarom hij prue nie heeft gered ipv haar?...naja hij kwam dus maar kon maar 1 van de 2 redden (piper dus) en prue was uiteindelijk dus dood toen piper gered was.....en tja leo kan geen doden opwekken.

en dat Phoebe terug is........dat zei Cole ook al --> hij moest oppassen voor die premie jagers omdat hij hun verraden had, (hij heeft Phoebe dus wel geholpen)

naja khoop dat het zo wat duidelijker is en zo nie.....vraag het maar, maybe weet ik het wel
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:45
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
"Shax neemt die arts mee"

Lijkt me wel aannemelijk dat die arts dan ook dood is
Jamaar hij nam um niet mee.. hij was gewoon ook doodgewhoesjt
Oud 18-04-2002, 14:01
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef:
ze hebben het wel uitgelegd zo door de aflevering heen, wel allemaal heel erg vaag, maar goed....maar als ik het goed heb is dit er ongeveer gebeurd (ongeveer he?)

piper zei toch tegen Leo waarom hij prue nie heeft gered ipv haar?...naja hij kwam dus maar kon maar 1 van de 2 redden (piper dus) en prue was uiteindelijk dus dood toen piper gered was.....en tja leo kan geen doden opwekken.

en dat Phoebe terug is........dat zei Cole ook al --> hij moest oppassen voor die premie jagers omdat hij hun verraden had, (hij heeft Phoebe dus wel geholpen)

naja khoop dat het zo wat duidelijker is en zo nie.....vraag het maar, maybe weet ik het wel
Zo ver was ik al gekomen
Dan nog snap ik iets niet: in eerdere afleveringen kon Leo met elke hand iemand redden. Prue en Piper lagen dicht bij elkaar, dus waarom redde hij alleen Piper?
(het antwoord is natuurlijk: omdat Prue bonje had met de crew )

En Miss Quasi: de uitkomst is hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:30
Verwijderd
Mmm... Volgens de episode guide van Charmed is geen aflevering overgeslagen. Dan is het wel een vreemde overgang...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:05
AJMouse
AJMouse is offline
hmm nee ik snapte er ook al nix van, en een vriend van me die het ook altijd kijkt ook al niet.

Dit is wat ik ervan gemaakt had.

10/4/2002
  • Piper wordt neergeschoten met een pistool door een heks uit the crowd.
  • In het ziekenhuis sterft zij.
  • Leo red haar niet omdat hij haar in de onderwereld niet kan horen.
  • De tijd wordt terug gedraait mits Phoebe in de onderwereld bij de bron gaat horen.
  • Phoebe belooft dat, en net voordat militairen Prue willen neerschieten wordt de tijd terug gedraait
  • Ze zijn nu weer bij het begin waar Shax binnenkomt als Piper en Prue beneden met de arts staan.
  • Piper en Prue worden ditmaal beide neergeblast door Shax en Shax elimineert de arts ook.
  • Phoebe kan ze niet redden omdat zij dus nog vast zit in de onderwereld.
  • einde.

17/4/2002
  • Phoebe is terug bij Piper en Prue is dood.
  • Piper zegt Leo dat ze haar (piper) alleen maar redde omdat ze zijn vrouw is en dat hij beter Prue had kunnen redden

HOEZO VAAG?

Enigste verklaring die wij konden verzinnen:
  • Prue werd als eerste werd weggeblast door Shax, en daarna Piper.
  • Prue werd verder geblast als Piper (nml DOOR DE MUUR VAN HET HUIS-of werd die arts door de muur geblast? volgens mij allebei maargoed..).
  • Leo komt terug uit de onderwereld dat hem hoogstwaarschijnlijk heel veel krachten kost.
  • Hij ziet wat er is gebeurt ín het huis en ziet dus alleen Piper.
  • Hij red Piper, maar weet niet waar Prue is en is dus te laat om haar te redden, OF hij had gewoon de krachten niet meer, ja net genoeg voor 1 heks.

Ook van mijn kant gaat een email naar Net5, een kleine verklaring is op z'n plaats, je mag toch aannemen dat ze er wel wát van weten.. toch?

Enne, Paige is lekkerder als Prue, das zeker maar Alyssa Milano is nog steeds the best!!!!
Oud 18-04-2002, 17:48
Darvan
Darvan is offline
denk dat er niet genoeg tijd was om prue en piper te redden en dan kiest leo natuurlijk voor piper.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:57
Verwijderd
ze hebben echt een aflevering overgeslagen, het was ook al bij de ergenissen op teletext.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Minnitje schreef:
ze hebben echt een aflevering overgeslagen, het was ook al bij de ergenissen op teletext.
nogmaals, volgens de episode guide niet:
Seizoen 3 (All hell breaks loose van vorige week)
Seizoen 4 (Charmed again I van deze week)

Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 20:20.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:18
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef:
hmm nee ik snapte er ook al nix van, en een vriend van me die het ook altijd kijkt ook al niet.

Dit is wat ik ervan gemaakt had.

Thx voor deze uitleg.. nou snap ik het tenminste ook weer een beetje!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:55
scala
scala is offline
ben benieuwd wat net 5 gaat zeggen, hou ons op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:05
AJMouse
AJMouse is offline
Ik heb een mail van 3 meter geschreven en daarin staat ook dat verhaal dat ik hier eerder postte (ehm was de verlede toid hiervan?). Ik zet hun antwoord hier neer zodra ik hem krijg. Zal morgen wel zijn.

----
Oud 19-04-2002, 00:47
BillyFish
BillyFish is offline
nou sorry ik vond het ronduit belachelijk! wat is die serie in 2 afleveringen naar een dieptepunt gezakt zeg, ik kan veel verdragen maar INEENS een dode zus, en dan INEENS een zus die bij de geboorte is afgestaan.
WAT EEN HOOP ONZIN.
En al die depressie, ik kan me nog tijden herinneren dat het leuk en gezellig was om charmed te kijken, dat je er lekker voor ging zitten, nu is het ineens drama's drama's drama's.
Ik kijk dit ook maar voor de lol hoor! kunnen ze het TEN MINSTE leuk maken!
Oud 19-04-2002, 09:30
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
ben benieuwd wat net 5 gaat zeggen, hou ons op de hoogte
I´ll keep you posted
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:18
Shrappers
Shrappers is offline
Phoebe is volgens mij weer terug omdat Cole zich niet aan de belofte heeft gehouden (onderdeel van de deal was dat Cole de andere zusters zou waarschuwen, toch?). Omdat Cole dat niet deed, gaf Phoebe de source de bons denk ik
Oud 19-04-2002, 13:21
scala
scala is offline
Citaat:
DutchECK schreef:

I´ll keep you posted
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:09
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:

het kan alleen een weekje duren, ik ken Net5...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:49
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
t schijnt dat degene die prue speelt niet meer wou en op deze manier abrupt uit de serie is geschreven... (bron: nos-teletekstpagina 316)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:06
wicce
wicce is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
t schijnt dat degene die prue speelt niet meer wou en op deze manier abrupt uit de serie is geschreven... (bron: nos-teletekstpagina 316)
ja, klopt. shannen doherty was/is inderdaad een nogal temperament vol mensje.. en ze had idd ruzie met de cast etc.. misschien dat ze idd er abrupt uitging.
Oud 19-04-2002, 15:06
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
Shannen Doherty bedoel je. Tja, die had -net als bij Beverly Hills 90210- bonje op de set van Charmed, naar verluidt met Alyssa Milano (Phoebe). Ze is dus opgestapt.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:33
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
DutchECK schreef:

Shannen Doherty bedoel je. Tja, die had -net als bij Beverly Hills 90210- bonje op de set van Charmed, naar verluidt met Alyssa Milano (Phoebe). Ze is dus opgestapt.
jup dat klopt
toen ging alyssa naar regisseur/producten/oid

ik eruit of shannen eruit

aangezien alyssa veel populairder is onder het publiek ()
werd shannen eruit gekickt
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:48
Verwijderd
zo zat het ja.
(*wacht nog steeds op mailtje...*)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:29
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
zo zat het ja.
ik ook hiero.
Oud 19-04-2002, 16:46
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
zo zat het ja.
kan net 5 weinig aandoen lijkt mij. Misschien hadden ze t ff kunnen zeggen voor de uitzending ofsow...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:08
BCR
BCR is offline
kGeloof er nix van dat ze er uit is gegooid, zal wel een grote dikke vette roddel zijn, maargoed..

Volgens mij klopt het zo wel, maar kvind t echt ontzettend lullig dat Shannen echt helemaal gelijk nooit meer te zien is. Zelfs het hele liedje is al gelijk veranderd!
En die Paige is stom
Oud 19-04-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
kGeloof er nix van dat ze er uit is gegooid, zal wel een grote dikke vette roddel zijn, maargoed..

Volgens mij klopt het zo wel, maar kvind t echt ontzettend lullig dat Shannen echt helemaal gelijk nooit meer te zien is. Zelfs het hele liedje is al gelijk veranderd!
En die Paige is stom
Veranderd liedje Dan heb ik zeker niet goed geluisterd...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 18:38
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
DutchECK schreef:

Veranderd liedje Dan heb ik zeker niet goed geluisterd...
de clip bij het beginliedje (prue eruit gegooid en die paige erin)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:34
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef:

Ah, de clip bedoel je! Ik dacht al...
Tja, het zou ook zo stom staan om Prue erin te laten
*vindt de oude clip beter*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:45
AJMouse
AJMouse is offline
hey YO! paige heb nog niets laten zien ofzo van haar acteer talent , of hoe ze écht is in de serie. Dus ff geduld he...

Enne, Paige en Prue zijn beiden niet echt SUUUper lekker, maar als ik MOEST kieze dan zou ik echwel voor Paige gaan. Mjaa. Die keuze krijg ik toch nie :-þ en dan heb ik trouwens liever Phoebe.
Oud 19-04-2002, 20:09
Duivelke
Duivelke is offline
Voor mij blijft eender wie er is zolang charmed maar blijft bestaan. maandag begint bij ons pas when hell brakes lose whieeeeeeeeeee ben heel benieuwd is misschien ook omda ik ne freeky charmed fan ben
Oud 19-04-2002, 20:12
Duivelke
Duivelke is offline
Citaat:
BillyFish schreef:
nou sorry ik vond het ronduit belachelijk! wat is die serie in 2 afleveringen naar een dieptepunt gezakt zeg, ik kan veel verdragen maar INEENS een dode zus, en dan INEENS een zus die bij de geboorte is afgestaan.
WAT EEN HOOP ONZIN.
En al die depressie, ik kan me nog tijden herinneren dat het leuk en gezellig was om charmed te kijken, dat je er lekker voor ging zitten, nu is het ineens drama's drama's drama's.
Ik kijk dit ook maar voor de lol hoor! kunnen ze het TEN MINSTE leuk maken!
haha als ik jou was zou ik maar blijven kijken of je mist een dheel pak goeds. vb dat phoebe en cole gaan trouwen
en dat leo zijn haar anders gaat doen
Oud 19-04-2002, 20:15
Bluesummers
Bluesummers is offline
ik denk dat t zo zit:

in de vorige aflevering had leo zowel prue als piper genezen,w aarna ze meteen achter shax aan gingen. hierdoor werden zij gefilmd, en aan het eind ging piper dood. Dit werd veranderd door phoebe, maar ze zei tegen cole en leo dat ze er voor moesten zorgen dat als de tijd terug ging, het niet hetzelfde moest gaan. dus toen de tijd terug ging, redde leo maar 1 van hen, zodat ze niet achter shax aan zouden gaan. logisch dat hij voor piper koos. maar hoe phoebe nou terug is gekomen.. volgens mij hebben ze idd een aflv overgeslagen..
Oud 19-04-2002, 20:45
BCR
BCR is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:

Da bedoel ik, ja
Oud 19-04-2002, 22:04
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
jááááááá die teletextpagina bedoelde ik
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 09:48
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Duivelke schreef:

en dat leo zijn haar anders gaat doen
HALELUJA!
Oud 20-04-2002, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Duivelke schreef:

haha als ik jou was zou ik maar blijven kijken of je mist een dheel pak goeds. vb dat phoebe en cole gaan trouwen
Krijgen we hetzelfde ge-etter als met Piper&Leo, maar dan vertienvoudigd!

(BTW, pagina 316 is de Ergernissenpagina)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 15:33
Sciza
Sciza is offline
Is het niet zo dat Leo mensen niet weer levend kan maken? Misschien wás Prue al dood, maar Piper niet... dan kón hij Prue dus niet meer redden.

Maar ja, de overgang in de afleveringen is erg vreemd...
maar het klopt wel hoor.
Oud 20-04-2002, 22:11
sublime
sublime is offline
mmm nu men het zegt.... er was me wel wat opgevallen dat er iets was, maar let er nooit zo op...

vind t wel stom dat ze die paige erbij doen... zo >pling< halfzusje.... beetje makkelijk hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten