Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat er vorige week op het eind gebeurde:
De tijd is inmiddels teruggedraaid en de zusjes zijn weer -met de arts- in het huis. Shax komt binnen en (hoe moet ik dat nu zeggen) schiet Prue en Piper neer. Dit lukte omdat Phoebe -die de eerste poging verhinderde- er nu niet is. Shax neemt de arts mee en Prue en piper blijven dood achter. Phoebe is opgenomen in het kwaad. *heeft mailtje gestuurd naar Net5* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ze hebben het wel uitgelegd zo door de aflevering heen, wel allemaal heel erg vaag, maar goed....maar als ik het goed heb is dit er ongeveer gebeurd (ongeveer he?)
piper zei toch tegen Leo waarom hij prue nie heeft gered ipv haar?...naja hij kwam dus maar kon maar 1 van de 2 redden (piper dus) en prue was uiteindelijk dus dood toen piper gered was.....en tja leo kan geen doden opwekken. en dat Phoebe terug is........dat zei Cole ook al --> hij moest oppassen voor die premie jagers omdat hij hun verraden had, (hij heeft Phoebe dus wel geholpen) naja khoop dat het zo wat duidelijker is en zo nie.....vraag het maar, maybe weet ik het wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan nog snap ik iets niet: in eerdere afleveringen kon Leo met elke hand iemand redden. Prue en Piper lagen dicht bij elkaar, dus waarom redde hij alleen Piper? (het antwoord is natuurlijk: omdat Prue bonje had met de crew ![]() En Miss Quasi: de uitkomst is hetzelfde ![]() |
![]() |
|
hmm nee ik snapte er ook al nix van, en een vriend van me die het ook altijd kijkt ook al niet.
Dit is wat ik ervan gemaakt had. 10/4/2002
17/4/2002
HOEZO VAAG? Enigste verklaring die wij konden verzinnen:
Ook van mijn kant gaat een email naar Net5, een kleine verklaring is op z'n plaats, je mag toch aannemen dat ze er wel wát van weten.. toch? Enne, Paige is lekkerder als Prue, das zeker maar Alyssa Milano is nog steeds the best!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seizoen 3 (All hell breaks loose van vorige week) Seizoen 4 (Charmed again I van deze week) Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 20:20. |
![]() |
|
nou sorry ik vond het ronduit belachelijk! wat is die serie in 2 afleveringen naar een dieptepunt gezakt zeg, ik kan veel verdragen maar INEENS een dode zus, en dan INEENS een zus die bij de geboorte is afgestaan.
WAT EEN HOOP ONZIN. En al die depressie, ik kan me nog tijden herinneren dat het leuk en gezellig was om charmed te kijken, dat je er lekker voor ging zitten, nu is het ineens drama's drama's drama's. Ik kijk dit ook maar voor de lol hoor! kunnen ze het TEN MINSTE leuk maken! ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Phoebe is volgens mij weer terug omdat Cole zich niet aan de belofte heeft gehouden (onderdeel van de deal was dat Cole de andere zusters zou waarschuwen, toch?). Omdat Cole dat niet deed, gaf Phoebe de source de bons denk ik
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
toen ging alyssa naar regisseur/producten/oid ik eruit of shannen eruit aangezien alyssa veel populairder is onder het publiek ( ![]() ![]() werd shannen eruit gekickt ![]() |
![]() |
|
kGeloof er nix van dat ze er uit is gegooid, zal wel een grote dikke vette roddel zijn, maargoed..
![]() Volgens mij klopt het zo wel, maar kvind t echt ontzettend lullig dat Shannen echt helemaal gelijk nooit meer te zien is. Zelfs het hele liedje is al gelijk veranderd! En die Paige is stom ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hey YO! paige heb nog niets laten zien ofzo van haar acteer talent , of hoe ze écht is in de serie. Dus ff geduld he...
Enne, Paige en Prue zijn beiden niet echt SUUUper lekker, maar als ik MOEST kieze dan zou ik echwel voor Paige gaan. Mjaa. Die keuze krijg ik toch nie :-þ en dan heb ik trouwens liever Phoebe.
||
![]() |
Citaat:
![]() en dat leo zijn haar anders gaat doen ![]() ![]()
|
ik denk dat t zo zit:
in de vorige aflevering had leo zowel prue als piper genezen,w aarna ze meteen achter shax aan gingen. hierdoor werden zij gefilmd, en aan het eind ging piper dood. Dit werd veranderd door phoebe, maar ze zei tegen cole en leo dat ze er voor moesten zorgen dat als de tijd terug ging, het niet hetzelfde moest gaan. dus toen de tijd terug ging, redde leo maar 1 van hen, zodat ze niet achter shax aan zouden gaan. logisch dat hij voor piper koos. maar hoe phoebe nou terug is gekomen.. ![]()
|
Is het niet zo dat Leo mensen niet weer levend kan maken? Misschien wás Prue al dood, maar Piper niet... dan kón hij Prue dus niet meer redden.
Maar ja, de overgang in de afleveringen is erg vreemd... maar het klopt wel hoor.
|
|