Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb altijd wel iets van het bestek etc. vergeten, vorig jaar de borden, twee jaar geleden hadden we maar een set bestek bij ons, uiteindelijk heb je overal een reserveset van, kan ook handig zijn. Verder werk ik ook altijd met lijstjes waarop alles kan worden afgetekend, best handig
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik wel heb is dat ik tijdens de reis gerust ergens een rugzak laat liggen en dan denk 'goh wat loopt het opeens lekker licht'. Gelukkig ben ik er tot nu toe altijd op gewezen dat ik zoiets had laten liggen.
||
Citaat:
niét in m'n koffer en/of tas(sen) zitten vergeet of laat slingeren ed. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
een tweede brillenkoker zodat ik mijn reserve bril nergens kan opbergen en er altijd op ga liggen...
Vaker vergeet ik iets mee terug te nemen.. Lang leven de reisverzekering. Ik heb ook een rare neiging om wel 20 paar sokken mee te nemen. Traumatische ervaring gehad toen ik nog klein was en op een kamp geen droge sokken meer had |
![]() |
|
![]() |
vergeet op vakantie meestal niets, dan maak en lijstje, en spiek ook nog even voor de zekerheid op t lijstje van mn ma ofzo
![]() maar als k een paar dagen ofzo weg ga, lukt t me redelijk vaak om een handdoek/handdoeken te vergeten. als je ergens logeert geen probleem, maar toch best dom.... |
![]() |
|
Zelf nog niet echt iets belangrijks vergeten, heb trouwens wel een keer meegemaakt dat iemand waar ik mee op vakantie was de koffer met kleren thuis had laten staan....( en dan ga je ook op wintersport...beetje groot probleem dus..)
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Hij gaat vreemd! Shitonya | 15 | 28-05-2004 10:27 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Liefde & Relatie |
*zucht* wat moet ik nou?! Psssttt NL | 5 | 19-08-2002 06:47 |