![]() |
|
![]() |
Ik heb ook een blaartje in m'n mond dat regelmatig terugkomt (nu al een tijdje niet, maar vaak komt ie heel vaak, steeds op dezelfde plek) Ik heb er niet zo heeel erg veel last van, dus ik wacht gewoon dat ie vanzelf weer weg gaat. Ze zeggen dat spoelen met bosbessensap ook tegen dat soort dingen helpt. Heb ik ook geprobeerd en sindsdien is ie niet meer geweest, maar dat kan ook goed toeval zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar het werkt wel en daar gaat 't om ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het af en toe afwisselen van tandpasta schijnt ook te kunnen helpen tegen aften. Ik had er ook veel last van, maar sinds ik zo af en toe een tijdje een andere tandpasta gebruik heb ik er veel minder last van. (had geloof ik te maken met overgevoeligheid ofzo voor t een of t ander, maar dat weet ik niet meer precies)
|
![]() |
|
Ik denk dat je aften bedoelt. Je hebt dat virus in je gekregen of je hebt t niet. Pech als je t in je hebt, want dan kunnen er dus regelmatig blaasjes ontstaan in je mond. Pyralvex of hoe je dat ook schrijft schijnt daar tegen te helpen.
Gelukkig heb ik zelf geen last er van (klopt af). [edit: als het goed is, betreft het hier het herpes labialis virus; verwant aan de herpes zoster virus. Het blijft levenslang in je ruggengraat zitten en bij perioden van verlaagde weerstand, verhoogde stress en nog onbekende factoren komen ze dan weer naar voren.]
Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 12:01. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb ze bijna wekelijks (zeer lage weerstand) en een vriendin van mij zegt ze nog nooit te hebben gehad. Dat leek me erg onwaarschijnlijk aangezien zij nog vaker ziek is dan ik, maar nu snap ik het ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Oma's medicijnkast fizzle-fluffy | 27 | 27-05-2010 17:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaar in mond 8m&m85 | 7 | 20-04-2005 09:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijzonderheden op je werk vandaag Balance | 57 | 24-01-2005 15:59 | |
Lichaam & Gezondheid |