Advertentie | |
|
![]() |
|
Uhm, ik mis een beetje de clou in je verhaaltje.
Ik weet ook niet wat je met het verhaal wilt, ik vind de hoofdpersoon iig niet al te snugger overkomen. Verder vind ik de stijl ook niet echt iets, het lijkt meer een soort registratie van feiten dan een boeiend verhaal. De boterham met abrikozenjam leek haar treiterig aan te grijnzen. Beetje vreemde zin. "Ik ga je opeten, hoor," dacht ze. Daarna concentreerde ze zich op een artikel over drinkwater. Ondertussen at ze, terwijl ze er zo min mogelijk over na dacht, de boterham op. Zodra ze... Dit bedoelde ik dus aan het begin met 'registratie van feiten'. Verder vind ik al die voorspelbabare vragen een beetje irritant en speelt de hoofdpersoon wel erg het naieve meisje. Nou ja, misschien gewoon niet het onderwerp dat mij echt kan boeien, aangezien het al zo vaak en op zo veel manieren is beschreven, maar ik hoop dat je wat aan mijn commentaar hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij komt het verhaal gewoon niet zo bij jou over, maar dat geeft verder niets ![]() Over die registratie van feiten heb je wel gelijk, komt omdat ik, toen ik begon, iets wou schrijven waarbij ik wou oefenen op de dingen beschrijven ![]() Maar wel bedankt voor je reactie in ieder geval Ow ja, en Chaucus: het is zeg maar de ene keer 's ochtends, en de tweede keer op een middag, begrijp je? Begrijp wel dat dat een beetje onduidelijk is ![]()
||
Citaat:
Maar hoe wil je dan dat het verhaal precies overkomt? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |