![]() |
|||
![]() |
Na ongeveer een maand op zoek te zijn geweest naar een goede hosting provider, heb ik de nodige van mijn lijst afgestreept door de ervaringen op oa webhosters.nl. Echter ben ik bij 2 providers blijven steken en nu zou ik graag als laatste opinie nog heel even jullie oordeel willen horen.
Hierbij de 2 hosting providers en hun speciticaties. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() nee grapje, dat snapte ik al. maar ik ken bedrijven die met zulke referenties iets leuk zouden flikken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is webhosters.nl niet helemaal te vertrouwen.. Er zijn webhosters die replyen 10x onder een andere naam en dan alleen maar positief uiteraard,... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als ik zoek op deze twee hosters zie ik weinig, ook niet in de topics zelf. Mijn vraag is dus, als je dit leest, misschien even naar hun site gaat en daar wat doorspit dan kun je misschien wat advies geven. Overgens hebben beide hosters ook nog een forum voor hun klanten. BlueYellow Mihosnet Maar als je er vanuit gaat dat alle reacties op webhosters.nl inclusief hun websites fake kunnen zijn. Waarom is het dan nog een zo veel gebruikte site? En waarom vertrouw je dan nog advies van iemand op het forum, misschien is het ook wel heel stiekem. Juist ja, het lijkt erop dat die kans heel klein gaat worden en het buiten dat een beetje van de gekke is.
|
![]() |
Beide hosters zijn een tijdje actief op www.webhostingtalk.nl .
Persoonlijk vind ik BYH betrouwbaarder over komen. Je gebruikt de hosting voor een zakelijke site. Ik neem aan dat de doelgroep in Nederland is. Het zou beter zijn als de hosting ook in Nederland is. (Mihosnet) Mihosnet is bovendien een stuk goedkoper dan BYH. Iets anders wat eventueel een rol kan spelen is de control panel. Er is nogal wat verschil tussen Cpanel bij BYH en Plesk bij Mihosnet. Maar bij een zakelijke site zal je die control panel waarschijnlijk weinig gebruiken. Trouwens, neem contact op met die hosters... er zit (met name bij BYH) een flinke marge op de prijzen. Dat merk je vooral bij de hostingaanvraag forum op wht. Het is niet gek dat je daar aanbiedingen tegen komt, van een zelfde pakket als op de website van die hoster, waarvoor je slechts de helft betaald. Door contact op te nemen krijg je vaak interessantere prijzen te horen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat ga ik zeker doen, contact met hun had ik al. Nu nog onder handelen ![]() Ik heb ook nog even freerider bekeken, maar dit is voor mij geen optie aangezien ze toch duurder zijn als mihosnet buiten dat ook nog eens dataverkeer wat je te veel gebruikt (dus boven je limiet) door rekenen. De rest doet dat niet en zet gewoon je site offline. Ik vind dat een stuk fijner aangezien ik nog alleen maar een kleine bijbaan heb. Maar met 4 gig in de maand verwacht ik het te reden. Echter weet je maar nooit.
Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 10:38. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke benodigdheden voor mijn website? Acework | 4 | 23-12-2015 12:58 | |
Software & Hardware |