Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die topic lijkt in de verste verte niet op deze topic, maar als je dan net sochtends 'princesje' al langs ziet komen, dan is die koppeling zonder veel moeite gelegd ![]() Maar back on topic: heb je al met die jongen erover gepraat dat je het een beetje eng vind worden? (je zei wel iets van vrienden blijven als hij normaal zou doen geloof ik?) |
![]() |
|
![]() |
Nou, het probleem is dus hjuist dat hij voor me wegloopt. Ik wil hem duidelijk maken dat ik echt nog vrienden wil zijn (dat heb ik ook altijd gezegd) maar ik krijg de kans niet om het te zeggen.
Je moet wel eerst een gesprek hebben alvorels dat te zeggen. ik ga niet door de gang schreeuwen dat ik vriendjes wil zijn als ik hem zie langslopen oid. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als er geen enkele manier is om hem te bereiken dan zou ik hem met rust laten. Je kunt iemand niet dwingen als die geen zin heeft.
Ik zoiets ook met iemand. De situatie is totaal anders dan de jouwe maar het komt er op neer dat zij niet meer met mij wil praten. Het is jammer omdat ik weet dat zij de dingen anders ziet dan dat ik ze bedoeld heb maar omdat zij nu eenmaal in deze mening zit vastgeroest is er geen mogelijkheid meer tot communiceren. Er is niets meer wat ik kan zeggen of het is fout of aanvallend. Ik denk dat het beste is om het gewoon maar zo te laten. Wat jouw situatie betreft: je zou er eens langs kunnen gaan en het een en ander uitpraten en als dat niet gaat zou ik het laten rusten. Je kan tenslotte niet de wereld op je schouders dragen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Alex Dromenland | 5 | 30-06-2006 16:49 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil niet verliefd zijn. SiemdeCyper | 12 | 12-12-2004 15:41 | |
Liefde & Relatie |
Als een jongen nog niet klaar is voor relatie ? onderdekoffer | 12 | 22-11-2004 10:41 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
wat zou die jongen willen!? SHAZZ | 8 | 23-02-2003 15:25 |