Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 17:04
Souljah
Souljah is offline
Hoe ging jullie relatie in het begin(eerste 4-6 weken)? Ik vraag dit omdat het bij mij niet echt heel erg fantastisch gaat, dat komt waarschijnlijk omdat ik voordat we wat kregen haar nog maar 3 weken kon, daarvoor wist ik niet eens dat ze bij me op school zat( ), zou het daardoor kunnen komen omdat we elkaar nog niet echt goed kennen en komt dit met de loop van de tijd wel goed?
Oud 26-04-2002, 17:06
phoebe4000
phoebe4000 is offline
een maand nadat ik mijn vriend leerde kennen kregen we echt was, en de eerste 6 weken samen waren fantastisch....

maar wat gaat er bij jou niet zo goed dan??
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:07
Cerberus
Cerberus is offline
dat kan verschillende kanten op gaan...je kan er later achterkomen dat ze een voor jou verkeerd karakter heeft ofzo, maar het kan ook zo zijn dat als je haar beter leert kennen dat ze je droomvrouw blijkt te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:10
phoebe4000
phoebe4000 is offline
een relatie beginnen is niet moeilijk, hem opbouwen is veel moeilijker, dat gaat niet vanzelf, daar moet je moeite voor doen....
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:12
Verwijderd
Nou het ligt niet aan hoe lang je elkaar kent hoor.
Mijn vriend en ik leerden elkaar op een zondag kennen, en de maandag daarna hadden we "officieel" iets en het weekend daarop zagen we elkaar weer.
En de eerste weken ging het harstikke goed! De mindere dingen kwamen juist pas na 2.5 maanden

Ik zou trouwens niet weten hoe het komt dat het niet goed gaat tussen jullie
Allebei misschien nog niet aan toe?
Weten julie niet wat je er mee aan moet ofzo?

kweet het niet ..

maar het komt vast wel goed
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:21
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik heb nu 1 maand met mn vriend. Het gaat allemaal niet helemaal super ofzo. We houden echt van elkaar maar soms zijn er momenten dat het we gewoon niet goed weten wat we tegen elkaar moet zeggen.....dat is echt super vervelend. En hij is verlegen....dat is op zich lief maar ik hoop dat dat nog een btje over gaat..........
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:57
kirsten
kirsten is offline
Ik kreeg iets met mijn vriend nadat ik hem 1 week kende (hem eigenlijk misschien maar een uurtje gezien had in een lawaaierige pub), dus we kenden elkaar ook niet echt... Maar ik denk dat zo'n relatie wel boeiend is, en daarna kan het denk ik wel mislopen (omdat je karakters blijken niet zo goed bij elkaar te passen), maar het kan ook wel goed lopen, zoals bij mij (al een jaar nu!). Het is gewoon een gok, en het kan goed of slecht lopen, maar ontmoet elkaar liefst veel, want anders ben je na een jaar nog altijd even ver als na een dag.
Oud 28-04-2002, 22:48
kizzy
kizzy is offline
ik kende me vreind via internet, toen voelde ik dus echt niets voor hem. Totdat hij ineens in het echt voor me neus stond en 1 dag later hadden we wat, en zagen elkaar toen iedere dag... Bij ons liep het het eerste weekje wat stroef maar verder niet, na 8 maand kregen we wel wat probleempjes. Maar 24 mei hebben we alweer 1 jaar!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 16:27
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Mijn vriend en ik zitten ook nog wel in de beginfase, maar eigenlijk is het allemaal fantastisch, en is het niet heel anders dan eerst, toen we nog niets hadden... Maar ja, ik ken hem nu al bijna 2 jaar, en denk dat ik nu toch wel kan zeggen dat ik hem een beetje ken... Je moet veel met elkaar praten, er achter komen hoe zij is, en ja.. misschien valt het wel tegen en misschien niet

Succes en veel plezier

Kus
Oud 01-05-2002, 17:16
~*LiEfMeIsSiE*~
~*LiEfMeIsSiE*~ is offline
In het begin ging het ook n beetje moeizaam met mijn vriend. IK twijfelde vaak aan vanallerlei onbenullige dingen..maar dat hebben we goed uitgepraat en het is uitgeweest heel ff,maar we merkten dat we niet zonder elkaar konden..en nu zijn we onwijs happyyyy alweer 4maanden lang
Een relatie moet groeien ..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 17:34
ZHAzha
ZHAzha is offline
uhm.. ik kende me vriend nauwelijks.. alleen van gezicht.. en af en toe wat lullen in een discotheek.. en we kregen meteen eigenlijk.. wat..
en het gaat nog steeds goed 7 mnd al DUSSE.. don't worry
Reageren

Regels voor berichten