![]() |
|
![]() |
Ik word ook niet echt geil als ik naar hem kijk ofzo, dan zou ik toch echt niet meer met mezelf kunnen leven..dan zou ik te vaak geil zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar herken het wel: wordt ook voornamelijk geil als ik tegen haar aan lig / sta / etc. of als er een soort van 'spanning' is (waar die vandaan komt?... kan ik niet uitleggen).
|
Oh, jammer dat je het hebt over mensen met een langer durende relatie, want die heb ik nou nooit.
Maar heb zoiezo nooit zo'n seksuele geilheid bij mensen, kan me ook gewoonweg niet voorstellen dat ik 'het niet meer zou kunnen houden' ofzo, ik heb dat hele seksgebeuren lekker niet nodig.
|
Meestal de eerste paar weken nadat je voor het eerst met elkaar naar bed bent geweest dan heb je dat wel, dat je al geil wordt bij de aanblik van je partner, later zwakt dat meestal wat af. Dan is er wat meer voor nodig.
Maar als ze me een betekenisvolle knipoog, of een zwoele blik toewerpt dan kan het nog steeds gebeuren hoor ![]()
||
Citaat:
En ontopic: wel ervaring mee, maar is (mede daarom misschien) ook uitgegaan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Raad nodig Balpen | 47 | 16-03-2012 09:12 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op iemand anders? Crystall Girl | 19 | 02-10-2006 11:33 | |
Seksualiteit |
bi/lesbi zijn...wel of niet??ben je er al achter...en wat zijn je ervaringen... Verwijderd | 112 | 05-12-2005 20:30 | |
Seksualiteit |
iedereen van nature bi? sraaj | 63 | 26-02-2005 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd zijn op dieren Donny must die | 74 | 27-01-2005 13:10 | |
Seksualiteit |
Seksueel bi 'I'he Prophet | 49 | 10-04-2002 14:56 |