Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben heel erg happy met mn vriendin. Heb nog nooit echt problemen met dr gehad ofzo, zal vast wel komen, maar kan ik niet mee zitten. Kan me echter ook wel voorstellen dat je geen vriendin wil, maar ik ben erg happy
![]()
|
Heb twee relaties gehad. De eerste heeft zo'n 13 maanden geduurd, en de tweede eerst een half jaar, na 3 maanden uit elkaar te zijn geweest, nog zo'n 1.5 maand. Ik ben sinds twee weken weer vrijgezel en om eerlijk te zijn: het bevalt me wel
![]() ![]() ![]() ![]() Ach, het heeft allebei z'n voor- en nadelen.
|
![]() |
Als je jong bent moet je idd vrijgezel blijven, dan is het leuk te flirten met verschillende mensen. Dan ga je later terugkijken naar die leuke momenten
![]() Maar aan een bepaalde leeftijd denk je toch 'damn, ik mis iets, ik wil liefde'. Ik was 20 toen ik dat dacht dus je hebt nog twee jaartjes dat je er kan van genieten, tenvolle, carpe diem ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doe watjou het beste uitkomt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik herken wel een gedeelte uit je verhaal.
Ik ben tot m'n 20e alleen geweest, ook nooit een meisje gezoend, ik heb altijd gezegd dat ik geen tijd had voor een relatie, wat in de praktijk ook klopte. Er werd dan gezegd dat ik daar tijd voor moest maken. Ook m'n vrijheid was me heilig, ik zag mezelf niet in een "benauwende" relatie. Echter, op een gegeven moment kwam ik een meisje tegen, het klikte erg goed en voor ik het wist had ik een vriendin. In alles wat ik daarvoor zei, over het tijdgebrek, werd mijn ongelijk bewezen, voor een relatie maak je tijd. Tevens bleek in mijn geval dat als je iemand echt heel aardig vindt, echt verliefd op haar bent, je bereid bent een gedeelte van je vrijheden op te offeren aan je vriendin. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vriendin heeft hulp nodig. Oezem | 26 | 13-10-2009 17:44 | |
Liefde & Relatie |
Geen moment alleen Xeontrac | 11 | 04-08-2009 11:35 | |