Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2004, 20:48
zzzoefff!!!
zzzoefff!!! is offline
Ik weet even niet wat ik moet doen, dus misschien hebben jullie wat tips...

Ik heb een tijdje terug 3 gezellige jongens leren kennen op vakantie. Ze wonen best wel in de buurt, dus ik zie ze allemaal nog regelmatig. Ze zijn nog bij me langs geweest enzo en zijn met zn allen uitgeweest, eg gaaf allemaal. Maar goed, één van de drie vind ik eg heel leuk! Ik noem 'm maar ff nr1. Helaas ziet hij nix in mij, of (dat denkt een vriendin van me) hij heeft het gewoon niet door...
Nou hoorde ik gisteren, van één van de anderen (nr2), dat nr3 me leuk vindt. Ik heb toen maar gelijk duidelijk gemaakt dat ik nr3 heel aardig vindt maar niet 'leuk'.
Nou sprak ik nr2 vandaag en hij vroeg nog een keer of ik nr3 écht niet leuk vind. Mijn antwoord was nee. Toen vroeg hij of ik met 'm uiteten wil, omdat ie me zo'n toffe meid vond blablabla... maar... hij heeft zelf een vriendin, is dat niet raar dan? Ik dacht dat ie met de hele groep uiteten wou, maar toen zei ie dat ie alleen met mij wou...
Nou heb ik dus nr2 en n3 achter me aan, de twee beste vrienden van nr1. Maar ik wil ze niet ik wil nr1!!! *frustratie*

* Is nr1 nou blind ofzo? Houdt ie rekening met zn vrienden? Of ziet ie me gewoon niet zitten?
*Moet ik met nr2 uiteten gaan?

Help.....
Oud 01-03-2004, 21:01
Verwijderd
Tenzij je seks wil en bereidt bent om 'nr2' daarvoor te gebruiken zou ik niet met hem uit eten gaan. En 'nr1' houdt daar vast geen rekening mee, dus of hij ziet je niet staan of die vriendin heeft het mis. Maar kom er maar achter.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 21:07
SuperSanne
SuperSanne is offline
oef.. moeilijk...
Ik zou niet uit eten gaan met nr2. Misschien is het gewoon vriendschappelijk, maar er is een (volgens mij grote) kans dat hij dit als het begin van "meer dan vrienden" kan gaan zien, en daar is z'n vriendin vast niet blij mee. bij nr. 3 zou ik gewoon volhouden en duidelijk zijn en blijven (dus niet een beetje toegeven zodat hij weer hoop krijgt). nee = nee. punt. Wat nr 1 betreft... je vriendin denkt van niet, maar hoe weet zij dat zo zeker? heeft ze het gevraagt? en als hij toen nee tegen haar zei. meende hijd at dan, of "schrok" hij van de vraag en wilde hij niet meteen tegenover de eerste de beste bekkenen dat hij je leuk vind? Ik zou 'm gewoon in de gaten houden. verstevig de vriendschappelijke band een beetje zodat 'ie zich op z'n gemak voelt en vraag 'm dat om iets te gaan eten, naar de bios... in iedergeval iets dat je als "vrienden" niet elke dag doet, en zeker niet met z'n tweeen. dan kan je het vragen, als het een beetje goed loopt (of misschien gebeurt het dan wel vanzelf ). Misschien wil hij z'n vrienden niet kwetsen, in zo'n geval is er niets aan te doen. maar nooit geschoten is altijd mis
Oud 01-03-2004, 21:09
Sade
Sade is offline
Misschien met nr. 2 uit eten gaan om nr. 1 jaloers te maken?
Oud 01-03-2004, 21:13
zzzoefff!!!
zzzoefff!!! is offline
hmmz volgens mij begrijpen jullie het stukje over die vriendin van me verkeerd! Ze denkt dat nr1 niet door heeft dat ik hem leuk vind, dus volgens haar moet ik gewoon duidelijker maken dat ik hém wel zie zitten... beetje vaag.... ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel!
Oud 01-03-2004, 21:33
Multilot
Multilot is offline
zorg maar eerst dat je t nr. 1 duidelijk maakt... Het hoeft niet subtiel, dat begrijpen ze toch niet...
nr.2 zou ik nog even mee wachten... eigenlijk niet doen... Trek gewoon veel met hun alle drie op, maar zorg wel dat ze geen ruzie krijgen!!!
Oud 01-03-2004, 21:53
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Hey Meisje..

Je weet mijn oplossing al..Hoop dat je er wat aan hebt!
Mag ik er nog even bij vertellen dat je helemaal niet weet of nr1 je wel of niet ziet staan? Hij heeft het dan wel niet met zoveel woorden gezegt maar jij hebt hem ook niet verteld dat jij hem wel errug leuk vindt toch? Maybe is ie stiekem wel heel erg verlegen? Nou...succes in ieder geval

Kusje Sam
Oud 01-03-2004, 22:10
Verwijderd
Natuurlijk ga je niet met nummer 2 eten, die heeft een vriendin en bovendien verkloot je die vriendschap (en je wil hem niet eens)

Gewoon zorgen dat je het nummer 1 duidelijk maakt, wil die niet dan kan je altijd nog kijken maar pak het wel goed aan, je wil geen vriendschappen verkloten...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 08:46
kever
kever is offline
quatrotje zou goed doen
Oud 02-03-2004, 09:24
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
ik zou niet met die tweede gaan eten, mocht 1 je dan leuk vinden dan denkt hij ws dat hij geen kans maakt omdat je al met die 2 gaat eten.
Kunje niet tegen 1 iets zeggen over dat je het naar vindt dat 2 en 3 je leuk vinden enzo en misschien dat je nml iemand anders leuk vindt ofzo, weet ik veel, dan breng je het gesprek er tenminste op > Wel een rotsituatie...
Oud 03-03-2004, 15:36
beckytjuhh
beckytjuhh is offline
nou ik zou alles tegen ene vriendin zeggen en vragen of zij het nit tegen nr1 kan vertellen dan weet hij het maar als hij tgen je komt zeggen is dat echt waar en hij voelt niks voor je zou ik zeggen ik weet daar niks van en ik voel niks voor je ik vind je als vrind leuk
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 19:35
zzzoefff!!!
zzzoefff!!! is offline
Citaat:
beckytjuhh schreef op 03-03-2004 @ 16:36:
nou ik zou alles tegen ene vriendin zeggen en vragen of zij het nit tegen nr1 kan vertellen dan weet hij het maar als hij tgen je komt zeggen is dat echt waar en hij voelt niks voor je zou ik zeggen ik weet daar niks van en ik voel niks voor je ik vind je als vrind leuk
meen je dat???? Dat is echt té fout gewoon! Nee.... als ik het hem wil zeggen, doe ik dat zelf en niemand anders!
Oud 03-03-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
zzzoefff!!! schreef op 03-03-2004 @ 20:35:
meen je dat???? Dat is echt té fout gewoon! Nee.... als ik het hem wil zeggen, doe ik dat zelf en niemand anders!
Tja, 13
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 21:12
Fade of Light
Fade of Light is offline
13 of niet, triest of niet, wt je er ook van vind of niet, het is volgens mij nagenoeg een feit dat dat wel de veiligste oplossing is.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-03-2004 @ 22:12:
13 of niet, triest of niet, wt je er ook van vind of niet, het is volgens mij nagenoeg een feit dat dat wel de veiligste oplossing is.
zijn we hier voor de veiligste opmerking?!
het gaat niet om leven of dood, om de dood of de gladiolen!
het gaat hier om leuk vinden, daarover kun je eerlijk zijn, nr1 zal het heus niet erg vinden ookal vind hij je niet leuk, het wordt namelijk over het algemeen best als compliment beschouwd als iemand je leuk vind. *knik*
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 09:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
ida15 schreef op 03-03-2004 @ 22:25:
zijn we hier voor de veiligste opmerking?!
het gaat niet om leven of dood, om de dood of de gladiolen!
het gaat hier om leuk vinden, daarover kun je eerlijk zijn, nr1 zal het heus niet erg vinden ookal vind hij je niet leuk, het wordt namelijk over het algemeen best als compliment beschouwd als iemand je leuk vind. *knik*
Zie je ergens een waarde-oordeel in mijn constatering?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:20
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
zeg gewoon tegen nr.2 dat jij nr. 1 wel ziet zitten

Dan weten nr.2 en nr. 3 dat ze geen kans maken en dat ze dus ook niets moeten proberen en waarschijnlijk weet nr. 1 het dan ook (vriendjes vertellen elkaar tog alles) En dan merk je aan nr,1 of hij jou ook wil...
Oud 04-03-2004, 18:18
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
hahahahaha
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:07
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Dat meen je toch niet serieus hé?
Oud 04-03-2004, 20:38
zzzoefff!!!
zzzoefff!!! is offline
Citaat:
Weetje... ik zat nog even over dit antwoord na te denken en tis zelfs nog té fout als je 13 bent! Toen ik 13 was zag ik zelfs in dat dit zóóó lomp is...
De jeugd van tegenwoordig...
Oud 05-03-2004, 10:27
Danny
Danny is offline
3.. 1.. 2.. Bingo.
Reageren

Regels voor berichten