Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
trouwens is wordart niet zo'n flauw word geintje van bill??? vertel eerst maar es wat je ermee wil gaan doen anders kunnen we ook niet weten welke mogelijkheiden je hebt om het aan te passen
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-04-2002 om 14:14. |
![]() |
|
Ik heb wel een andere mooie gevonden op themerworld.com.
Loki Cola. Kijk maar eens op http://www.biohackerz.cjb.net. Naar die titel. Ermee gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nieuw in CSS2: <STYLE TYPE="text/css" MEDIA="screen, print"> @font-face { font-family: "Robson Celtic"; src: url("http://site/fonts/rob-celt") } H1 { font-family: "Robson Celtic", serif } </STYLE> Zoals je ziet, kun je de bron van de lettertype opgeven. Deze wordt dan gedownload van de opgeegeven locatie en geinstalleerd. IE 6.0 ondersteund nog geen CSS2, Opera 6.01 bepaalde elementen wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ff practisch als IE6 het niet ondersteund wat heb je er dan aan?? hoeveel procent gebruikt nou opera 6.01?? + het extra download werk voor telefoonmodemgebruikers lijkt ie me overbodig ![]() (voor tegenwoordige tijd)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mwaaaah... IE 6 ondersteund het een beetje. Zo ondersteund het geen automatic numbering (W3.org), terwijl Opera het wel ondersteund (de nummers worden weergegeven) maar niet super goed (zit een foutje in...) Heel vaag. Sommige specs worden wel ondersteund, andere niet. Dit zou je dus moeten uitproberen. En over dat extra download werk: 1 font is ongeveer 100 kB, wat volgens mij wel meevalt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
We hebben het recht om saai te zijn! #305 Missy | 500 | 08-08-2008 00:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tentoonstelling El Hema: meningen gezocht voor achtergrondartikel! rinke | 11 | 17-09-2007 11:15 | |
Software & Hardware |
[monitor] settings veranderen Lorelei | 28 | 14-05-2005 16:22 | |
Software & Hardware |
[Alg] Welk lettertype is dit? Sambal | 4 | 06-12-2004 14:06 | |
Software & Hardware |
[Web] Lettertypen groter dan normaal Verwijderd | 14 | 01-07-2004 21:32 | |
Software & Hardware |
Lettertypes! wereldofanime | 8 | 20-03-2002 21:33 |