Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bedankt voor de reactie, ik dacht dat ik er nooit een zou krijgen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bijvoorbeeld: origineel: Maar ik was jaren doof. Maar ik wil niet aan die jaren denken mijn suggestie: ik, ik was jaren doof. Maar ik wil niet aan die jaren denken zoiets zie maar wat je drmee doet, hoop dat je dr wat aan hebt, en ik vond dat nullletje zo zielig staan, dus d8 ik laat ik maar ffkes reargeren, anders is t zow lullig ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maa wel vrolijk worde tis namelijk weekend!!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
za nu wel ff nix meer quote bij jou hoor
||
Verwijderd
|
Volgens mij is chatten niet helemaal de bedoeling van het dop-forum...
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind commentaar niet erg, ik ben gewoon saggie zorrie ![]() |
![]() |
|
hai anne
ik vind het eerlijk gezegd best goed. een aantal stukken lopen inderdaad niet goed, zoals dat 2x maar. en dat je 2 keer zien gebruikt, want dat rijmt niet en klinkt niet lekker. wat ik wel heel mooi vind, en dat wou ik even zeggen, zijn de eerste drie regels: Simpele woorden, koud als ijs: ik heb je lang niet gezien doeg doeg |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe lang doe je meestal over het schrijven van een gedicht? Verwijderd | 8 | 07-02-2011 08:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Eerste Poll Wedstrijd: De Uitdaging! Halogeen | 82 | 15-09-2006 17:52 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Liefde & Relatie |
grootste fout van m'n leven.. ben hem kwijt.. Psychickje | 16 | 02-06-2004 20:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |