Advertentie | |
|
![]() |
|
Nah geen doorgestoken kaart. Ik ben gewoon de enige die smst. Khad 7 keer op alice gsmst met mijn gratis beltegoed van orange (ja anders doe ik het niet), en daarom was ze door.
![]() Kbedoel ze zingt slecht, maar ze is wel leuk, en daar gaat het toch om bij idols? of heb ik het verkeerd begrepen? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hier is al zo veel over gezeikt.
Wat een onderwerp trouwens voor een opdracht op school! Ik zie het voordeel voor de platenmaatschappijen niet om met de uitslagen te knoeien. Degene die het populairst is krijgt de meeste stemmen en zal dus ook de meeste platen verkopen...en dat is wat de maatschappijen willen. |
![]() |
|
![]() |
idols is een vreselijk programma, maar dat terzijde
kan me niet voorstellen dat het doorgestoken kaart is. Het is toch juist slim dat de populairste ook echt wint! Dan verdienen ze lekker veel geld
|
als het eerlijk was geweest had hind de vorige keer gewonnen simpelweg omdat ze niet echt popmuziek *wil* maakt heeft ze simpelweg niet gewonnen
Alice is helemaal een wannabee idol dus die zal ook echt gewoon naar alles luisteren wat pappa de platenbaas van der vraagt enzo dus dat is voor hun gewoon het makkelijkste/goedkoopste en verder zal het hun een bal wezen wie er eerst uit gaat en daarna. Al vraag ik me af wat voor oorlog er ontketend zal worden als boris uiteindelijk niet wint want volgens mij is dat echt net het idols type waarschijnlijk stapt ie er halverwege uit ofzo *zie Roger vorig jaar* edit: alle spelfouten eruit gehaald ![]()
Omdat t kan! Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 21:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wie weet dacht iedereen dat Hind de finale zowieso zou halen en hebben ze daarom op met zijn allen op Jim en Jamai gestemd. Tenminte, dit lijkt mij een goede verklaring. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben wel benieuwd naar een goed argument waarom het doorgestoken kaart zou zijn, want dat heb ik nog niet kunnen lezen?
dat jim niet heeft gewonnen omdat hij te jong is, is echt onzin want hij scheelt maar een paar maanden met jamai als het niet minder is, en daarbij, hij kan gewoon echt niet goed zingen en ben tevens benieuw wat joel en bas dan hebben beweerd
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bereik hiermee dat ze meer screen-time krijgt voordat ze uiteindelijk in Idols - the day after terecht komt. Met meer screen-time van haar kan ik mijn Idols avondjes blijven vullen. Bovendien, wat moet ik anders met dat beltegoed?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols #4 Verwijderd | 143 | 19-03-2006 16:18 | |
Films, TV & Radio |
Idols #3 Verwijderd | 500 | 09-03-2006 18:02 | |
Films, TV & Radio |
Idol 2004: Boris! Verwijderd | 238 | 14-05-2004 18:41 | |
Films, TV & Radio |
Wrom Idols populair??? number9 | 15 | 28-03-2003 08:30 | |
Films, TV & Radio |
Idols doorgestoken kaart? Blisss | 11 | 11-03-2003 16:03 | |
Films, TV & Radio |
HET IDOLS TOPIC! (als in: het enige idols topic!) pimomes1987 | 505 | 10-03-2003 16:40 |