Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2004, 09:08
l7645
l7645 is offline
Hey, ik moet voor nederlands een betoog maken. Wij hebben als stelling, het programma idols is doorgestoken kaart. De afgelopen tijd is dat een belangrijk onderwerp geweest, onder andere omdat Bas en Joel een aantal dingen beweerd hebben. Nou wil ik graag van jullie weten hoe jullie erover denken, en wat voor bewijzen hebben jullie daarvoor. Want dan kan ik dat in mijn betoog opnemen! Al vast heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2004, 09:12
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Nou dat die Jamai al gewonnen heeft zegt toch wel iets..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:22
Anne
Anne is offline
Ja, want Robin is er uit.

Goed argument wel...
Oud 17-03-2004, 09:34
kimms
kimms is offline
Wat voor voordeel heeft idols om iemand die niet populair is te laten winnen...
Maar eerlijk gezegd is het wel een beetje vreemd dat Robin er nu uit ligt..
Oud 17-03-2004, 09:38
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
nou zo vreemd is dat nu ook weer niet, hij zong gewoon slecht

Tis toch al duidelijk dat Boris wint, want die heeft de meeste fans, zingt het beste en dus kunnen ze aan hem het meeste geld verdienen. Hoppa.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:51
l7645
l7645 is offline
jullie geven nou allemaal argumenten waarom het doorgestoken kaart zou zijn bijv omdat een bepaald persoon er uit ligt waarvan je het niet had verwacht, maar dat zijn niet echt goede argumenten om de stelling te ondersteunen. wel lief dat jullie heb gereageerd maar ik ben meer opzoek naar andere argumenten!! maar elke reactie is natuurlijk goed
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:51
Demiurge
Demiurge is offline
Ik denk dat het voor de platenmaatschappij heel veel voordelen heeft om iemand te zoeken die de stemmen van het publiek heeft, enige wat ik kan bedenken bij die doorgestoken kaart theorie is dat ze jim niet hebben laten winnen omdat hij te jong was, en dus minder optredens mag geven. Nu zitten er volgens mij geen jonge broekies bij dus zal het wel eerlijk gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 10:02
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
l7645 schreef op 17-03-2004 @ 10:51:
jullie geven nou allemaal argumenten waarom het doorgestoken kaart zou zijn bijv omdat een bepaald persoon er uit ligt waarvan je het niet had verwacht, maar dat zijn niet echt goede argumenten om de stelling te ondersteunen. wel lief dat jullie heb gereageerd maar ik ben meer opzoek naar andere argumenten!! maar elke reactie is natuurlijk goed
Weet ik, maar ik kon het toch niet laten

Dat van die Jim toestanden hoorde ik ook eens op de radio. Misschien is dat wel interessant om uit te pluizen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 10:07
Nuck
Nuck is offline
Ik heb geen idee of het doorgestoken kaart is en eigenlijk kan het me ook niet schelen. Ik vind het leuk om te kijken, maar ik zal toch nooit gaan stemmen of een cd van de winnaar kopen. Zo goed zijn de artiesten namelijk niet.
Oud 17-03-2004, 13:56
AJMouse
AJMouse is offline
Nah geen doorgestoken kaart. Ik ben gewoon de enige die smst. Khad 7 keer op alice gsmst met mijn gratis beltegoed van orange (ja anders doe ik het niet), en daarom was ze door.

Kbedoel ze zingt slecht, maar ze is wel leuk, en daar gaat het toch om bij idols? of heb ik het verkeerd begrepen?
Oud 17-03-2004, 13:59
BCR
BCR is offline
Citaat:
Anneee schreef op 17-03-2004 @ 10:22:
Ja, want Robin is er uit.

Goed argument wel...
Jij had toch zelf ook op Alice gestemd? Eigen schuld.

(Of was jij dat niet, die dat toegaf in het Idols-topic? )
Oud 17-03-2004, 14:01
JantjePietje
JantjePietje is offline
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat de Nederlandse brillenlobby zijn invloed heeft gebruikt om brildragend Nederland er toe te brengen om op Jamai te stemmen, zodat de brillenindustrie daar de vruchten van kon opvangen. Zou kunnen..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:01
BCR
BCR is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 17-03-2004 @ 14:56:
Nah geen doorgestoken kaart. Ik ben gewoon de enige die smst. Khad 7 keer op alice gsmst met mijn gratis beltegoed van orange (ja anders doe ik het niet), en daarom was ze door.

Niet! Echt 7x op dat mens ?
Oud 17-03-2004, 14:04
JantjePietje
JantjePietje is offline
Er stinkt wel iets aan Idols, maar harde bewijzen heb ik niet. Alleen indirect bewijs, zoals het gegeven dat Jim een montone basstem heeft, en Jamai een klein opdondertje is met een Gordonstem, die net als Jim voor geen meter kan zingen. Maar het blijft speculeren natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:05
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 17-03-2004 @ 15:01:
Niet! Echt 7x op dat mens ?
Ja ik heb 3 orange free abo's gehad, een jaar lang zonder kosten elke maand 20 euro beltegoed op al je simkaartjes. Nouja, ik heb al maximaal gewonnen op belspelsites waar je ook écht wat kunt winnen, dus ik heb de rest van deze maand maar ff opgemaakt aan andere nutteloze dingen, waaronder idols.
Oud 17-03-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:

Kbedoel ze zingt slecht, maar ze is wel leuk, en daar gaat het toch om bij idols? of heb ik het verkeerd begrepen?
Stemmen tellen toch maar 2 keer? Als je meer stemt, tellen ze het niet meer mee... tenzij het van een ander nummer is... Iig, dat zei Dooske.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:05
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-03-2004 @ 15:34:
Dooske.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:50
Verwijderd
neej. ik denk het niet... er is toch een notaris bij? als zou blijken dat het doorgestoken kaart is kijkt niemand meer.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:

Had dan voor Robin gesmst
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:56
Stefanie
Stefanie is offline
Dr zat ook een meisje in waarvan de vader in de band van Jerney Kaagman zat, Earth and Fire. Eigenlijk interesseert dat hele gedoe me helemaal niets...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 17-03-2004 @ 18:56:
Dr zat ook een meisje in waarvan de vader in de band van Jerney Kaagman zat, Earth and Fire. Eigenlijk interesseert dat hele gedoe me helemaal niets...
Dat was Meike
Oud 17-03-2004, 18:12
transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 17-03-2004 @ 18:56:
Meike ja. Alsof ze daardoor is doorgegaan, wat een onzin..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:49
pete
pete is offline
Hier is al zo veel over gezeikt.
Wat een onderwerp trouwens voor een opdracht op school!
Ik zie het voordeel voor de platenmaatschappijen niet om met de uitslagen te knoeien. Degene die het populairst is krijgt de meeste stemmen en zal dus ook de meeste platen verkopen...en dat is wat de maatschappijen willen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:08
phmpruim
phmpruim is offline
idols is een vreselijk programma, maar dat terzijde

kan me niet voorstellen dat het doorgestoken kaart is. Het is toch juist slim dat de populairste ook echt wint! Dan verdienen ze lekker veel geld
Oud 17-03-2004, 20:20
Lionheart
Het is 1 grote poppenkast.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2004, 21:07
zoef de haas
zoef de haas is offline
als het eerlijk was geweest had hind de vorige keer gewonnen simpelweg omdat ze niet echt popmuziek *wil* maakt heeft ze simpelweg niet gewonnen
Alice is helemaal een wannabee idol dus die zal ook echt gewoon naar alles luisteren wat pappa de platenbaas van der vraagt enzo dus dat is voor hun gewoon het makkelijkste/goedkoopste en verder zal het hun een bal wezen wie er eerst uit gaat en daarna.
Al vraag ik me af wat voor oorlog er ontketend zal worden als boris uiteindelijk niet wint want volgens mij is dat echt net het idols type waarschijnlijk stapt ie er halverwege uit ofzo *zie Roger vorig jaar*

edit: alle spelfouten eruit gehaald

Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 21:09.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 21:15
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 17-03-2004 @ 22:07:
als het eerlijk was geweest had hind de vorige keer gewonnen simpelweg omdat ze niet echt popmuziek *wil* maakt heeft ze simpelweg niet gewonnen

hoezo: 'als het eerlijk was geweest' ?

wie weet dacht iedereen dat Hind de finale zowieso zou halen en hebben ze daarom op met zijn allen op Jim en Jamai gestemd.
Tenminte, dit lijkt mij een goede verklaring.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 21:46
zoef de haas
zoef de haas is offline
maar in dat geval ging iedereen er dus bij voorbaat al vanuit dat het doorgestoken kaart was en Hind zowiezo door zou gaan lijkt me niet eigenlijk...
Oud 18-03-2004, 01:45
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 17-03-2004 @ 18:54:
Had dan voor Robin gesmst
haha

ik ben jongen

ik ben hetero

alice is lekker

moet ik de connectie nog maken?
Oud 18-03-2004, 07:28
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 17-03-2004 @ 22:46:
maar in dat geval ging iedereen er dus bij voorbaat al vanuit dat het doorgestoken kaart was en Hind zowiezo door zou gaan lijkt me niet eigenlijk...
niet zowieso maar ik bedoelde dat waarschijnlijk iedereen wel dacht dat Hind genoeg stemmen voor de finale zou krijgen en dat ze daarom op Jim of Jamai hebben gestemd om hen erbij te krijgen. En uiteindelijk is dus iedereen dat gaan doen en heeft Hind het niet gered tot in de finale.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 08:08
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 18-03-2004 @ 02:45:
alice is lekker
buiten het feit dat ik het er TOTAAL niet mee eens ben. wat wil je dan bereiken met op haar te sms-en?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 12:53
walter
walter is offline
ik ben wel benieuwd naar een goed argument waarom het doorgestoken kaart zou zijn, want dat heb ik nog niet kunnen lezen?

dat jim niet heeft gewonnen omdat hij te jong is, is echt onzin want hij scheelt maar een paar maanden met jamai als het niet minder is, en daarbij, hij kan gewoon echt niet goed zingen

en ben tevens benieuw wat joel en bas dan hebben beweerd
Oud 18-03-2004, 13:31
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
walter schreef op 18-03-2004 @ 13:53:
en ben tevens benieuw wat joel en bas dan hebben beweerd
dat was op Omroep Brabant. ik vond het een beetje gezeik, want zelf hebben ze zwaar veel profijt van Idols gehad, dus als er iemand niet moet gaan zitten klagen zijn hun het wel. maar ze zeiden dat ze meer op leeftijd selecteren, op sensatie en op jongen/meisje
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:15
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 18-03-2004 @ 09:08:
buiten het feit dat ik het er TOTAAL niet mee eens ben. wat wil je dan bereiken met op haar te sms-en?
Ik sms niet dan krijg je honderd smsjes terug.

Ik bereik hiermee dat ze meer screen-time krijgt voordat ze uiteindelijk in Idols - the day after terecht komt. Met meer screen-time van haar kan ik mijn Idols avondjes blijven vullen. Bovendien, wat moet ik anders met dat beltegoed?
Oud 18-03-2004, 14:18
forumfreakie
forumfreakie is offline
Kgeloof er niets van dat het doorgestoken kaart is.
Reageren

Regels voor berichten