![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.screamy.net/konstanterror.mp3
versie 2 De carnavalskraker voor 2005 alvast wat mij betreft. Tools : tuareg (drumcomputer) en cool edit ps. ik ga em nog afmaken Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 14:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() in tuareg (www.brambos.com) en cooledit/audition |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. wat jij deed is geen kritiek geven, maar gewoon een lijst met muziekprogramma's, editors en dergelijke opnoemen, en patsen dat jij het beter kan.
2. Je bent inderdaad egoistisch. 3. Knip er dan een stukje uit , of zo, laat ons de climax horen. 4. Ik kan ook wel zegen dat ik het beter kan. "Ja, als jullie mijn shit horen dan komen jullie spontaan klaar! Maar ja, mijn nummers duren allemaal anderhalve dag dus kan ik het niet laten horen. Helaas!" 5. Leer typen. 6. @ Rutger: ik ga ook even wat bakken met die Tuareg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en btw als ik zou willen patsen zou ik altijd nog m'n gearlist noemen ipv software die je kan downloaden..,
||
Verwijderd
|
Citaat:
het ging me erom om even snel iets catchies te maken maargoed misschien zal ik er nooit wat van bakken, afwachten tot mijn volgende productie zou ik zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gast als je een goede muzikant tracht te zijn moet je leren dat je ook beginnende shit moet respecteren, even helemaal los van wat ik doe, maar je arrogantie is echt niet op zn plek tot je zelf iets laat horen, en het moet wel echt fucking goed zijn wil je mijn respect nog krijgen. toy
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
De Kantine |
Tom Saaits/Geel: ik heb geen idee hoe ik van een saai stuk moet genieten #1208 Verwijderd | 500 | 09-11-2010 19:34 | |
ARTistiek |
[MP3] aciidd (previewtje) konflict | 29 | 01-04-2004 10:43 |