![]() |
|
ik heb het ook wel eens gehad, het enige wat ik heb gedaan is elke/om de dag met water gewassen en ook met de sproeier er een keer goed overheen zodat het schoon was, en gewoon 1x per week met zeep wassen. Volgens mijn info kan dat geen kwaad, alleen als je het vaker doet. Ook je inlegkruisje (als je dat gebruikt) vaker verschonen, 3x perdag minstens, dan kunnen die bacterien daar niet groeien en is het sneller over. Tot slot gewoon eraf blijven, misschien zorgt babyzalf dat je het minder voelt ofzo
||
Citaat:
|
![]() |
Zo te horen heb je denk ik een schimmleinfectie.
ik heb het zelf ook een keer gehad. Je kan in ieder geval voor de zekerheid gewoon de dokter bellen en zeggen dat je een schimmelinfectie hebt, je hoeft dan voor de rest ook niet langs te gaan bij de dokter, gewoon telefonisch dus. Dan legt hij het recept voor je klaar en haal je het gewoon op bij de apotheek. Je krijgt dan een soort zalfje, en als het inderdaad een schimmelinfectie is kan het na twee dagen a een week over zijn. Ik heb er zelf ook een hele tijd mee rondgelopen, maar heb het toen maar tegen vertrouwingspersoon gezegd, en dievertelde me dat je je daar helemall niet voor hoeft te schamen. negen op de tien vrouwen hebben wel eens in hun leven een schimmelinfectie. ik had in ieder geval dezelfde klachten als jou. Ik zal gewoon de dokter bellen, en dan ben je er nog binnen een week vanaf! succes!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt evt. Miconazolcreme halen bij de apotheek, dat is zo op te halen zonder recept. Wel 10 dagen nadat alle jeuk weg is nog smeren!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat kan dit zijn? AngelLove96 | 1 | 17-05-2015 21:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wittige schaamlippen help ?!?! Izaahization | 12 | 06-05-2012 12:03 | |
Seksualiteit |
niet nat worden Ikkecaro | 10 | 06-03-2006 18:04 | |
Seksualiteit |