![]() |
|
![]() |
Ik heb nu bij de tandarts een bitje laten happen..
en daar heb ik nou een bitje dus van en daarbij soort gelei die je dan in dat bitje moet doen en dan een nacht inhouden en dat 4dagen doen en je ziet gelijk na 1 dag al verschil, maar hoeveel het kost?? geen idee.. niet eens naar gekeken.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
De kleur van je tanden staat al bij je geboorte vast.
Je kan je tanden ook nóóit wittern krijgen dan dat ze als klein kind waren. In de loop der tijd worden tander donkerder van kleur door alles wat we eten, drinken en roken. je kan dan je tanden (nogmaals, door de tandarts!!) laten bleken zodat je je oorspronkelijke kleur weer terug krijgt. Zodra je weer in je oude gewoonten valt, zullen je tanden weer verkleuren, dat duurt natuurlijk wel een aantal jaar (mits je niet rookt en geen koffie, thee en rode wijn drinkt)
|
Zoals ik het begrepen heb wel ja, maar toch kleuren je tanden in de loop der jaren wel ietsje, doe je niets aan..
Ja, als je een bekend persoon in Amerika bent laat je je tanden elke week bleken en loop je op je 40e met een kunstgebit ![]() Als het niet heel erg is, kun je het het beste maar accepteren denk ik. En absoluut als thee/koffie/rode wijn drinker of roker met bv. Smokers poetsen, doe ik ook af en toe en werkt echt fantastisch!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
tanden bleken perongelijk waterstofperoxide ingeslikt lisa-banaan | 3 | 20-12-2012 22:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tanden bleken, mensen met ervaring? Someboy | 15 | 13-02-2010 12:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tanden bleken Coowtjuhh | 18 | 16-01-2006 14:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
tanden bleken malibukitty | 12 | 22-05-2005 18:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaring bij Tanden bleken? Kastanje | 4 | 23-02-2005 23:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tanden bleeken Rosie | 8 | 08-08-2002 11:10 |