| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
zal over een weekje wel weer over zijn. ( aan haar denken bedoel ik). Ga lekker paar keer uit en flirt beetje. Ben je haar daarna nog niet vergeten. Dan is het misschien wel een optie om vakantie naar Noorwegen te plannen.
|
|
|
Verwijderd
|
LOSER! Ik had t gewoon geprobeerd
Ach, zie t maar zo... Je kan nu weer een turfje zetten op je lijstje van gemiste kansen Anyway... Er komt een dag dat je beseft dat je lijstje teveel turfjes heeft... Dan haal je alles weer in qua gemiste kansen en heb je de tijd van je leven! I know what I'm talking about because I experienced it before So let it be...
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind het heel tof van je dat je die vriend een kans hebt gegeven.
Minder is dat je er nu zelf mee zit, maar je weet weinig van haar, dus misschien is het wel een enorm vervelend kind dat er gewoon leuk en aardig uitziet. Het zal wel stilletjes overwaaien en als het dat niet doet, ach, ik heb ook al eens zomaar 250km gereden om persé iemand te zien die ik al 3 maanden niet meer had gehoord dus, als jijzelf het waard vindt, ga ervoor!
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :( MarcA | 11 | 20-05-2011 08:13 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
13 jarig Palestijns meisje onder kogelregen Love & Peace | 331 | 20-10-2004 23:32 | |
| Psychologie |
Meer zelfvertrouwen "kweken" Apomes | 7 | 31-08-2004 13:07 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 13:57 | |
| Films, TV & Radio |
Het grote DBZ-topic! AirRaid | 687 | 22-01-2003 02:15 | |
| Software & Hardware |
Modelvliegtuig? Sikamikanico | 22 | 04-06-2001 15:02 | |