Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2004, 17:48
Jones
Ik zal maar bij het begin beginnen. Ik ben eerstejaars student maar heb nog veel vrienden in 6VWO. Omdat ik nu in m'n tentamenweken zit ben ik een paar dagen bij m'n ouders om daar te leren. Gisterenavond had ik een opvoering van m'n oude middelbare school en was ik gevraagd om het geluid&licht te regelen. Tegelijkertijd was er een uitwisseling aan de gang met Turken, Noren, Denen en Spanjaarden. Na de uitvoering natuurlijk het cafe in met m'n vrienden. Zit er in het cafe een erg mooie noorse voortdurend oogcontact met mij te zoeken. Ik ben eventjes pinnen en als ik terug kom zit 1 van mijn vrienden met haar te praten en na het een tijdje aan gekeken te hebben kwam ik tot de conclusie dat ik wel naar die noorse kon fluiten, aangezien ze redelijk op de versierpogingen in ging Later op de avond begon ze weer de hele tijd oogcontact te zoeken, verlegen glimlachjes volgen enz. De vriend waar ze nog steeds mee aan het praten was heeft nog nooit gezoend en was goed op dreef gisterenavond om het zo maar te zeggen. Om dit mogelijk niet voor hem te verpesten besloot ik om maar verder geen aandacht aan die Noorse te besteden en te kijken of het die vriend zou lukken om met der te zoenen.

Aan het einde van de avond was de kroeg redelijk leeg en ik redelijk dronken. Toen de Noorse naar huis toe ging (Die vriend van me waar ze de hele avond mee zat te praten was al eerder weg gegaan en er was verder nix gebeurt tussen die 2) ben ik door het gestook van m'n overgebleven vrienden toch maar naar der toegestapt. Met een roos in m'n handen (Die had ik ontvangen als dank voor het regelen van die uitvoering) die roos natuurlijk aan haar gegeven met een verhaaltje erbij dat ik der mooi vond, wanneer ze terug zou gaan naar Noorwegen und so weiter. Toen ze echt weg moest heb ik me snel omgedraaid en ben weer het cafe binnen gelopen omdat ik rare situaties met haar wou voorkomen. Later op de avond hoorde ik van een meisje dat ik ken dat die Noorse me wel erg leuk vond en het raar vond dat ik me zo ineens omdraaide en weg was.

In een dronken bui hebben we nog later op de avond besloten om de Noren vanochtend uit te gaan zwaaien om 9 uur. Dus ik met m'n brakke hoofd op de fiets naar m'n oude middelbare school. Ergens tussen al die Noren zat natuurlijk het meisje van gisterenavond. Alleen kon ik mezelf er niet toe brengen om haar op te zoeken. Wat had ik moeten zeggen? Dat ik der graag had willen zoenen omdat ik de hele avond alleen maar aan haar zat te denken? Maar dat ik het niet kon doen omdat die vriend toevallig eerder was? En nu loop ik dus al de hele dag te balen van het feit dat ik der vanochtend toch niet ben gaan zoeken...

Ben ik nou zo raar dat ik het mezelf moeilijk maak? En wat hadden jullie gedaan in mijn situatie? Gewoon schijt aan je vrienden en gaan voor het meisje en hopen op een leuke avond met haar of net zoals ik het toch niet doen en achteraf blijven denken "goh wat als ik het wel had gedaan?"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2004, 17:55
Luna
Luna is offline
Tja, wat heb je eraan? Misschien waren er door een kus wel gevoelens bij je boven gekomen voor haar. Ze woont verweg dus misschien is het maar beter dat er niets gebeurd is, anders was het misschien heel dramatisch geworden...
Oud 18-03-2004, 17:57
stout!
stout! is offline
Ik ga er achteraf geen spijt van hebben dat ik een kans om een leuke jongen te zoenen heb gemist, want als veel meer dan dat klinkt je verhaal niet.
Als het nou wereldschokkende liefde op het eerste gezicht was geweest, was het een ander verhaal. Dit klinkt meer als een charmant Noors meisje dat ervan houdt om te flirten en nu weer fijn in Noorwegen zit. Jammer maar helaas, gelukkig zijn er nog genoeg van dat soort meisjes over in Nederland (waaronder ikzelf ).
Natuurlijk blijf je weleens met iemand in je hoofd zitten, maar als alles wat je gemist hebt 'een leuke avond' is, moet je je daar toch snel overheen kunnen zetten.

En anders trek je met een cameraploeg naar Noorwegen om haar te verrassen.
Oud 18-03-2004, 18:10
Jones
Citaat:
stout! schreef op 18-03-2004 @ 18:57:
Ik ga er achteraf geen spijt van hebben dat ik een kans om een leuke jongen te zoenen heb gemist, want als veel meer dan dat klinkt je verhaal niet.
Als het nou wereldschokkende liefde op het eerste gezicht was geweest, was het een ander verhaal. Dit klinkt meer als een charmant Noors meisje dat ervan houdt om te flirten en nu weer fijn in Noorwegen zit. Jammer maar helaas, gelukkig zijn er nog genoeg van dat soort meisjes over in Nederland (waaronder ikzelf ).
Natuurlijk blijf je weleens met iemand in je hoofd zitten, maar als alles wat je gemist hebt 'een leuke avond' is, moet je je daar toch snel overheen kunnen zetten.

En anders trek je met een cameraploeg naar Noorwegen om haar te verrassen.
Veel meer dan dat is het ook niet denk ik, maar toch blijf ik er over nadenken .. en de cameraploeg is in voorbereiding.. alleen de tickets moeten nog geregeld worden
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:14
synclinorium
synclinorium is offline
zal over een weekje wel weer over zijn. ( aan haar denken bedoel ik). Ga lekker paar keer uit en flirt beetje. Ben je haar daarna nog niet vergeten. Dan is het misschien wel een optie om vakantie naar Noorwegen te plannen.
Oud 18-03-2004, 18:19
Wave
Wave is offline
Ik vind dat je het leuk gedaan hebt, hebben jullie allebei een leuke herinnering en het zou toch verder niets worden.......en voor die vriend van je ist ook aardig zo.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:33
Verwijderd
LOSER! Ik had t gewoon geprobeerd Ach, zie t maar zo... Je kan nu weer een turfje zetten op je lijstje van gemiste kansen Anyway... Er komt een dag dat je beseft dat je lijstje teveel turfjes heeft... Dan haal je alles weer in qua gemiste kansen en heb je de tijd van je leven! I know what I'm talking about because I experienced it before So let it be...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:52
Verwijderd
Ik vind het heel tof van je dat je die vriend een kans hebt gegeven.
Minder is dat je er nu zelf mee zit, maar je weet weinig van haar, dus misschien is het wel een enorm vervelend kind dat er gewoon leuk en aardig uitziet. Het zal wel stilletjes overwaaien en als het dat niet doet, ach, ik heb ook al eens zomaar 250km gereden om persé iemand te zien die ik al 3 maanden niet meer had gehoord dus, als jijzelf het waard vindt, ga ervoor!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten