Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En met de tijd die ik hierdoor zou besparen zou ik waarschijnlijk dezelfde dingen doen die ik normaal in mijn vrij tijd ook doe.
|
Niet slapen is slecht voor je hersenen, tast ze op een bepaalde manier aan. Ze hebben wel eens expirimenten gedaan met ratten die ze gingen wakker houden en die gingen allemaal na enkele weken dood.
Ik geloof dus niet zo in een pilletje die dat zou kunnen voorkomen. Als het wel bestond en het ook echt veilig is zou ik het af en toe eens doen, als ik wat tijdsgebrek heb ofzo.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh leuk topic
![]() Ik zou liever zelf kiezen wanneer ik niet meer slaap, dus bv. als ik vannacht wakker wil blijven, neem ik een pilletje en blijf ik dus op. Maar de nacht erna wil ik wel weer lekker slapen, want slapen is ook erg fijn. Ehm, daarnaast denk ik dat er op den duur misbruik van gemaakt zal worden; je moet dus gewoon langer werken op een dag en in verhouding win je dan geen tijd meer. Maar tot die tijd lijkt het me wel eens leuk... maar ik denk niet dat je er echt iets mee op schiet; vervelende dingen schuif je toch weer voor je uit... |
![]() |
||
Citaat:
Na een paar dagen merkte men lichamelijke schade op. Na +/- 10 dagen werden de mensen gek (paranoid, schizofreen etc) en na +/- 15-20 vielen de mensen dood neer. Het is een feit dat zo'n pil niet kan bestaan, maar daarom staat er ook ALS. Ik zou het af en toe wel innemen, bij tentamens enz. Maar ik moet toegeven dat het ook best leuk is dat je heel laat doorwerkt dagen achter elkaar en heel erg moe bent, de laatste dag je kapot werkt en erg gestressed bent en tegen iedereen schreeuwt. Als ik die pil zou innemen bij tentamens zou ik dat best wel missen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet wel waarom er als staat ![]()
|
wow, dat lijkt me echt super relax. Ik heb namelijk altijd tijd tekort (dat heeft denk ik ook met forumverslaving te maken).
In die tijd zou ik gitaar spelen, een keer wat voor school gaan doen, veel lezen, en natuurlijk nog meer forummen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
volgens mij kan da tniet namelijk na een week neit slapen raak je al in schock toestand |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Nee joh.
Slapen is heerlijk, vooral met zn 2en in 1 bed ![]() ![]() En trouwen ik heb toch een hekel aan donker, dus nee, laat mij 's nachts maar lekker slapen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 2 Daboman | 500 | 27-01-2011 18:25 | |
Seksualiteit |
Verantwoordelijkheid anticonceptie Thee Muts | 98 | 05-11-2006 12:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Seksualiteit |
waarom moet de bescherming altijd van het meisje afkomen?! (voor the guys) *mystery* | 94 | 16-08-2003 18:21 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |