Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan wordt hij gewoon vermoord door het systeem ![]()
|
![]() |
Eerst vond ik altijd van wel, vele mensen verdienen het niet eens om in de gevangenis te zitten. die verdienen het hele leven niet meer, en al helemaal als ze ook nog een tv en een parkietje mogen hebben, dat is belachelijk. gevangenissen moeten zo zijn als in films, gewoon een hok met stro en af en toe water met brood. wat hun hebben gedana is niet menselijk, dus dat mogen ze dubbel zo hard terug verwachtten.neem een voorbeeld aan dutroit(of hoe je het schrijft) groetjes loes
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en nog een rare redenering hje verdient het leven niet meer ? het leven is tog geen recht ofzo wat je na een loop van tijd kan verspelen ? rare redenering altijd |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die kerel krijgt zowieso levenslang. Dus die kerel zal geen volgende slachtoffers maken. Iemand doden omdat hij iemand heeft gedood is wat ouderwets en barbaars. Bovendien als de doodstraf wordt ingevoerd voor dit soort mensen, dan zullen er ook veel mensen worden veroordeelt die het niet verdienen. Dus onschuldigen of mensen die een minder zware straf verdienen. De doodstraf is immers een onomkeerbaar proces.
||
Verwijderd
|
Citaat:
later reageert er iemand voor de doodstraf is en dan is 'er eindelijk iemand het met je eens' ![]() bovendien, ik weet niet meer precies hoeveel procent van de ter dood gebrachten (hoe noem je ter dood veroordeelden die al dood zijn?) uiteindelijk onschuldig bleken maar volgens mij lag het sowieso boven de dertig procent. ![]() ik ben dus absoluut tegen de doodstraf! leuke tip over dit onderwerp en over meer schandalige dingen om je lekker boos over te maken, lees 'stupid white man' van michael moore! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
(NED) Beschouwing - Doodstraf Orca45 | 11 | 25-06-2006 21:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Mensenrechten] Moordenaar straffen met de doodstraf? Nijn* | 96 | 16-05-2005 12:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Doodstraf Twentefan_Inge | 6 | 24-10-2004 14:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De doodstraf moet ingevoerd worden in Nederland! Schappie | 122 | 08-06-2004 18:18 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
De doodstraf moet ingevoerd worden in Nederland! Schappie | 2 | 26-05-2004 22:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
invoering doodstraf ??? makita | 151 | 15-07-2002 22:31 |