Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2004, 14:58
Verwijderd
Ik vind het stom; ik heb het gevoel dat heel veel alleen om het uiterlijk en je prestaties draait. 'Het gaat om het innerlijk' is dat wel zo'n mooi gezegd (en uiteindelijk is het misschien ook wel zo) maar ik vind het echt heel stom dat je wordt beoordeeld op je uiterlijk enzo. (Misschien een beetje vaag uitgelegd maar: ) Wat is jullie mening hierover?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2004, 15:01
Freule
Freule is offline
Jij bent zeker lelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:03
Verwijderd
Het is nu eenmaal het eerste wat je van een persoon ziet, deal with it.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:04
Verwijderd
Graag serieuze reacties, dit zou een interessante discussie kunnen worden. Als je vindt van niet, reply dan niet, bespaar jezelf de moeite
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:04
Glory
Glory is offline
Het is nou eenmaal zo. Je kan er beter aan wennen, want als je daar hele dagen over nadenkt, dan word je ook niet vrolijk en dat is pas lelijk.
Oud 14-05-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 14-05-2004 @ 16:04 :
Graag serieuze reacties, dit zou een interessante discussie kunnen worden. Als je vindt van niet, reply dan niet, bespaar jezelf de moeite
Met citaat reageren
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
moniekjuh schreef op 14-05-2004 @ 15:58 :
Ik vind het stom; ik heb het gevoel dat heel veel alleen om het uiterlijk en je prestaties draait. 'Het gaat om het innerlijk' is dat wel zo'n mooi gezegd (en uiteindelijk is het misschien ook wel zo) maar ik vind het echt heel stom dat je wordt beoordeeld op je uiterlijk enzo. (Misschien een beetje vaag uitgelegd maar: ) Wat is jullie mening hierover?
Ik ben het deels wel met je eens en deels niet, Innerlijk rules ik stem voor een toverwoord dat benen doet spreidden.
Prestaties rrrr kom op als we het bekkie niet mogen beoordelen moet er wel wat overblijven.
Verwijderd
Ik denk zelf dat iedereen eerst op uiterlijk beoordeelt, maar vrij snel erna op innerlijk.

Als iemand heel knap is, maar een ontzettende dombo blijkt te zijn, dan vind ik er niets meer aan. Alhoewel het uiterlijk het dan een beetje kan compenseren wel

Ik denk ook dat er niets tegen te doen is, zo is deze maatschappij en zo is de mens.

Zijn er uberhaupt mensen die totaal niet op uiterlijk letten?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:10
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Het is niet zozeer uiterlijk, maar vooral juist uitstraling. Als iedereen hetzelfde zou dragen zijn er toch nog steeds bepaalde mensen die je aanspreken? Het gaat vooral om je houding en je gedrag.
Oud 14-05-2004, 15:10
Verwijderd
ik vind dat er wat meer respect mag worden getoond tegenover iemand anders. Al gauw wordt iemand uitgelachen ofzo als diegene er 'raar' uitziet. (ik zelf wordt gelukkig niet gepest, maar ik vind gewoon dat je te snel beoordeeld wordt)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:12
Fleurop
Fleurop is offline
En dan is het toch wel fijn dat er veel mensen zijn met veel verschillende smaken. Ook op gebied van uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:27
Verwijderd
Uiterlijk is gewoon het eerste wat je ziet. Als ik een heel onverzorgd persoon zie (en dat maakt het niet uit of degene knap of lelijk is) dan vind ik dat vies. Ik heb op zo'n moment absoluut geen behoefte om met zo'n persoon te gaan praten, dan stap ik liever op een verzorgd persoon af. Het hangt van zoveel dingen af allemaal. Uiterlijk is één ding maar uitstraling, verzorging en spontaniteit kunnen ook een hoop doen. Als je het één niet hebt maar het andere wel, kom je alweer een eind verder.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
moniekjuh schreef op 14-05-2004 @ 15:58 :
Wat is jullie mening hierover?
Het is niet zozeer een kwestie van een mening hebben, zo werken we nou eenmaal. Onze primaire functie is het in stand houden van de soort, daarom planten we ons voort. Dit instinct uit zich in het 'zoeken' van een partner. Natuurlijk nemen we niet de eerste de beste, want we willen een zo sterk/mooi mogelijk kind op de wereld zetten. Elk persoon dat je tegenkomt keur je onbewust, zonder dat je het vaak zelf in de gaten hebt. De meeste mensen komen op 't 'nee' hoopje terecht, een aantal op het 'she'd get it' hoopje.

Op discovery herhalen ze op dit moment een serie programma's hierover, "the sex nogwat", erg interessant.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik let wel op uiterlijk. Vooral op lichaamsbouw en uitstraling. Uitstraling vind ik eigenlijk wel het belangrijkste. Volgens mij horen ook de ogen en de vorm van je gezicht, hoe je kijkt, enz, bij je uitstraling. Dat ik dus ook eigenlijk het eerste waar ik naar kijk. Daarna kijk ik verder naar de lichaamsbouw... Vind ik dit helemaal perfect, tja, dan vind ik diegene vaak aantrekkelijk.

En waarom het draait om uiterlijk?? Dat is toch eigenlijk je visitiekaartje?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:03
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Ik denk dat het vaak in het begin draait om het uiterlijk, ik bedoel, als een jongen een meisje aanspreekt bij het uitgaan ofzo, weet ie niks van haar innerlijk en gaat ie dus op het uiterlijk af.
Maar ik denk ook dat het vrij snel daarna niet meer alleen om uiterlijk draait. Wat is er nou leuk aan een jongen die er geweldig uitziet maar een ontzettende kloothommel is?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jetteke schreef op 14-05-2004 @ 17:03 :
Wat is er nou leuk aan een jongen die er geweldig uitziet maar een ontzettende kloothommel is?
Dat heeft 'ie dan aan zichzelf te danken, maar da's altijd beter dan dat niemand in je geintereseerd is.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 14-05-2004 @ 16:06 :
Ik denk zelf dat iedereen eerst op uiterlijk beoordeelt, maar vrij snel erna op innerlijk.

Als iemand heel knap is, maar een ontzettende dombo blijkt te zijn, dan vind ik er niets meer aan. Alhoewel het uiterlijk het dan een beetje kan compenseren wel

Ik denk ook dat er niets tegen te doen is, zo is deze maatschappij en zo is de mens.

Zijn er uberhaupt mensen die totaal niet op uiterlijk letten?
Blinden.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:12
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-05-2004 @ 17:11 :
Blinden.
Oud 14-05-2004, 16:18
P&C
P&C is offline
Citaat:
moniekjuh schreef op 14-05-2004 @ 16:10 :
ik vind dat er wat meer respect mag worden getoond tegenover iemand anders. Al gauw wordt iemand uitgelachen ofzo als diegene er 'raar' uitziet. (ik zelf wordt gelukkig niet gepest, maar ik vind gewoon dat je te snel beoordeeld wordt)
oh god nee weer zo'n alternatieveling, ik word echt niet goed van deze mensen....
sorry klinkt nogal afgezaagd maar das mijn mening
Oud 14-05-2004, 16:25
Snuitermans
Snuitermans is offline
Iedereen kijkt toch naar het uiterlijk? Daar vorm je je eerst indruk, samen met uitstraling, mee. Uiteraard worden "knappe" mensen ook aantrekkelijker gevonden.

Tuurlijk is het innerlijk belangrijk, mijns inziens belangrijker, maar in de meeste gevallen leer je het innerlijk van een persoon pas kennen omdat iets qua uiterlijk je aanspreekt.
Oud 14-05-2004, 16:28
sorry
sorry is offline
maar wat heb je aan iemand als je die leert kennen als die gene super lelijk is?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:41
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
P&C schreef op 14-05-2004 @ 17:18 :
oh god nee weer zo'n alternatieveling, ik word echt niet goed van deze mensen....
Met 'raar' kan ze ook andere dingen bedoelen als; heel lang of juist heel klein, heel dik of juist heel dun.... snap je?
Ik denk niet dat je meteen moet uitgaan van een 'alternatieveling', wat je er ook onder verstaat.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:42
Freggol
Freggol is offline
Ojeej
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:45
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
sorry schreef op 14-05-2004 @ 17:28 :
maar wat heb je aan iemand als je die leert kennen als die gene super lelijk is?
Als ik die zin goed begrijp probeer je te zeggen dat het geen zin heeft iemand beter te leren kennen als hij of zij lelijk is?

Sorry hoor, maar iemand 'beter leren kennen', hoeft niet altijd uit te draaien op een (liefdes)relatie.
Er bestaat ook zoiets als vrienden; of ben jij zo'n type die niet met (in jou ogen) lelijke mensen omgaat omdat je je schaamt ofzo?

Als ik het niet goed heb mag je me corrigeren hoor!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:47
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
P&C schreef op 14-05-2004 @ 17:18 :
oh god nee weer zo iemand die gsus draagt

maar das natuurlijk mijn mening
Oud 14-05-2004, 16:47
Otis
Otis is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 14-05-2004 @ 17:45 :

Er bestaat ook zoiets als vrienden; of ben jij zo'n type die niet met (in jou ogen) lelijke mensen omgaat omdat je je schaamt ofzo?

het is wel fijn als je vrienden er gewoon verzorgd uitzien ja.. het liefst nog knap en leuk ook.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:50
Verwijderd
Ik beoordeel mensen niet direct op hun uiterlijk.
Wel vind ik het belangrijk dat mensen het beste uit hun uiterlijk proberen te halen, dus vanzelfsprekend ga ik niet met puisterige vetkleppen om.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:51
Verwijderd
Ik heb trouwens wel een lelijke dikke vriendin maar die compenseert het met coole grappen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:55
Otis
Otis is offline
Citaat:
Noé schreef op 14-05-2004 @ 17:50 :
dus vanzelfsprekend ga ik niet met puisterige vetkleppen om.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:00
GRRR
GRRR is offline
ik ben de lelijkste in mijn vriendenkring
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 14-05-2004 @ 18:00 :
Ik vind je anders wel heet.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 14-05-2004 @ 17:50 :
Ik beoordeel mensen niet direct op hun uiterlijk.
Wel vind ik het belangrijk dat mensen het beste uit hun uiterlijk proberen te halen, dus vanzelfsprekend ga ik niet met puisterige vetkleppen om.
It might rubb off on you.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:03
Otis
Otis is offline
Citaat:
GRRR schreef op 14-05-2004 @ 18:00 :

nix mis met medelijden-fucks
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:06
Verwijderd
Vaak kun je een innerlijk ook aflezen aan een uiterlijk. Tenminste das mijn ervaring, en dan bedoel ik dat er weinig skaters naar bijv. Sensation zullen gaan. Ik denk dat als je een aantal mensen op uiterlijk zou kunnen selecteren, je m'n vrienden/vriendinnen wel uithaalt. Dan heb ik het niet over een aangeboren uiterlijk, maar eerder over verzorging en houding. En zo'n personen zoek ik automatisch ook weer op als ik nieuwe mensen ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:08
AngelLena
AngelLena is offline
Ligt eraan... stel je hebt een hulpverlener nodig om wat voor reden dan ook, en je komt bij een hulpverlener op kantoor, en die zit erbij als iemand die eruit ziet alsof die zelf wel wat hulp kan gebruiken of iig niet als iemand waarvan jij als eerste indruk hebt: die zou nog wel eens goede raad voor mij kunnen hebben (zwaar verslonst, zwaar goth oid)... zou jij je daar prettig bij voelen? Of je zit in de zakenwereld en je gaat zaken doen met iemand, je komt op kantoor en die persoon ziet eruit als een zwerver en ziet er niet uit als iemand die je kan vertrouwen goede zaken mee te doen... zou jij daar nog snel zaken mee doen? Dus in zekere zin is je uiterlijk wel belangrijk. Maar dat draait dan met name om een verzorgd uiterlijk. Niet eens zozeer om je figuur oid, dat telt wat meer mee in het uitgaansleven misschien, maar in je werk niet zo erg.

Gaat het om een contact buiten werk of uitgaan oid, dan maakt het mij weinig uit, dan kijk ik meer naar karakter en maakt het me niet uit hoe iemand eruit ziet, iedereen verdient dan bij mij een eerlijke kans.
Oud 14-05-2004, 17:08
sorry
sorry is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 14-05-2004 @ 17:45 :
Als ik die zin goed begrijp probeer je te zeggen dat het geen zin heeft iemand beter te leren kennen als hij of zij lelijk is?

Sorry hoor, maar iemand 'beter leren kennen', hoeft niet altijd uit te draaien op een (liefdes)relatie.

Als ik het niet goed heb mag je me corrigeren hoor!
maar zou jij dan als je bijv. in de bus zit naast iemand zitten die heel erg lelijk is of ga je dan naast een ''normaal'' zitten?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:17
Milk&barbapapa
Milk&barbapapa is offline
vroeger toen ik lies net kon had ze zelf allemaal puisten en een grote jampotbril
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Milk&barbapapa schreef op 14-05-2004 @ 18:17 :
vroeger toen ik lies net kon had ze zelf allemaal puisten en een grote jampotbril
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Otis schreef op 14-05-2004 @ 18:03 :
Nou, als je de illusie hebt een lekker stuk vlees te zijn en je hoort later dat het een medelijden-fuck was, voel je je toch behoorlijk genaaid (pun intended)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:24
Milk&barbapapa
Citaat:
Chimera schreef op 14-05-2004 @ 18:21 :
Nou, als je de illusie hebt een lekker stuk vlees te zijn en je hoort later dat het een medelijden-fuck was, voel je je toch behoorlijk genaaid (pun intended)
maar who cares, ik bedoel, als ik een geil wijf kan neuken, en zegt later dat het uit medelijden was zal ik er niet mee zitten ik heb me zaad dan toch al diep in der buik gespoten
Met citaat reageren
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sorry schreef op 14-05-2004 @ 18:08 :
maar zou jij dan als je bijv. in de bus zit naast iemand zitten die heel erg lelijk is of ga je dan naast een ''normaal'' zitten?
Tuurlijk kies je de knapste meid, lijkt me logisch.
Met citaat reageren
Susanne
Susanne is offline
Het draait zeker wel om uiterlijk, in het begin iniedergeval > het is toch de eerste indruk die je van iemand hebt.. Later gaat het als het goed is natuurlijk wel om het innerlijk, dat is uiteindelijk hetgeen dat het belangrijkst is, maar ik zou denk ik nooit geinteresseerd zijn in watvoor persoonlijke relatie dan ook met iemand die er bijv. onverzorgd uit ziet of het uiterste is, etc
Oud 14-05-2004, 17:25
Otis
Otis is offline
wedden dat je dan stiekem toch n minderwaardigheidscomplexje krijgt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Milk&barbapapa schreef op 14-05-2004 @ 18:24 :
maar who cares, ik bedoel, als ik een geil wijf kan neuken, en zegt later dat het uit medelijden was zal ik er niet mee zitten ik heb me zaad dan toch al diep in der buik gespoten
Nou, het was ook meer een tonque-in-cheek reactie. En natuurlijk wel foto's maken, anders heb je geen bragging-rights
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:37
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Otis schreef op 14-05-2004 @ 18:03 :
Citaat:
Noé schreef op 14-05-2004 @ 18:01 :
Ik vind je anders wel heet.
haha

nog meer chicks om te neukAh~!

ot: uiterlijk draait allemaal om de voortplantingsdrang. Is hij/zij neukbaar genoeg, zullen mijn kindjes er doop uit zien? Staat hij bij mijn handtasje? Is haar ass goed genoeg om te spanken? snappie?

Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 17:44.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:49
cottonmouth
cottonmouth is offline
Inderdaad.

Men geeft over het algemeen toch de voorkeur aan een knap iemand om te neuken.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 18:06
Milk&barbapapa
Citaat:
cottonmouth schreef op 14-05-2004 @ 18:49 :
Inderdaad.

Men geeft over het algemeen toch de voorkeur aan een knap iemand om te neuken.
ik geef de voorkeur aan een persoon die de regels van het spel kent, dan iemand die er als een houten plank bijligt
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 18:12
cottonmouth
cottonmouth is offline
Uiteraard, maar dat weet je niet van te voren.

Als je iemand voor 't eerst ziet zal je eerder de voorkeur geven aan Orlando Bloom (om maar een algemeen aanbeden persoon te noemen ) dan een bepuist aap-persoon, bij wijze van spreken.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 18:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Milk&barbapapa schreef op 14-05-2004 @ 19:06 :
ik geef de voorkeur aan een persoon die de regels van het spel kent, dan iemand die er als een houten plank bijligt
Maar dat is 9 vd 10 keer ook wel aardig af te lezen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 18:13
cottonmouth
cottonmouth is offline
Oh wacht, je bent een M.

nouja je snapt het idee wel denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten