Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je een basic broek zoekt kan het misschien wel leuk zijn. Alleen schandalig dat een merk als LEE van die piepkleine maatjes durven te verkopen in nederland. "Nee mevrouw, 34 is het langste, maar die vallen best lang hoor *big smile*" En dan met een kuitbroek het pashokje uitstappen
![]() En dat voor dát geld! Bah.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry maar dat valt reuze mee. De broeken voor heren gaan ook niet verder dan 36 en dan voor vrouwen zeker wel. Is de laatste tijd overal zo, dameskleding kan je overal heel lang vinden, maar bij de heren blijven ze achter op dat gebied. Dames broeken zijn onderhand zelfde maat als de heren.
|
Verwijderd
|
Ik had vroeger een Wrangler, mijn lievelings.
Ik zat denk ik in groep 5 en ik zat met drie vriendinnetjes op één fiets. Toen er een enge grote jongen achter ons aan kwam rennen vielen we. Er zat een gat in mijn bjoetie van een Wrangler. ![]() Toen heb ik hem geschopt! Tot zo ver mijn story. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik geloof dat ik dan de enige ben die de broeken van Lee WEL leuk vindt! ze zitten voor mij als een tweede huid, en bovendien heb ik ze in lengte 35. ik kan bij geen enkel ander merk leuke broeken vinden die langer zijn lengtemaat 34. sorry hoor maar ik blijf ze lekker dragen, wat jullie ook maar zeggen!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke artiesten heb jij allemaal gezien? Breakdown | 42 | 08-02-2011 21:27 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
De Kantine |
Wat is jouw favoriete zin, door een beroemdheid uitgesproken? Verwijderd | 102 | 21-02-2004 23:31 | |
De Kantine |
Plaats hier spreuken! monkey86 | 90 | 04-01-2004 21:24 | |
De Kantine |
Wat doen jullie met Oud en Nieuw!!! COELEN | 8 | 18-12-2003 14:58 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 |