ok, het is nu een dikke maand uit met mijn vriend (we adden 21 maanden)..ik hou egt nog ontiegelijk veel van hem, zou ik altijd blijven doen.
Vertrouwen kreeg ik bij hem pas egt na een aantal maanden, ben helaas soms nogal negatief over mezelf..
nu heb ik (al) ongeveer weer een nieuwe vriend, totaal ander persoon dan mijn ex, heele frisse blik op het leven enzo..wel fijn, iemand die je een beetje kan opbeuren in moeilijke tijden. Dat konden ik en mijn ex niet bij elkaar omdat we allebij zo fucking emo zijn altijd.
anyway

ik ben nu egt te onzeker over deze nieuwe relatie, we wonen vrij ver van elkaar vandaan, en ik ben gewoon keibang dat hij me snel gaat droppen ofzo

.. ben soms bang dat ik er geen waarde aan mag geven, omdat ik bang ben dat et een teleurstelling word. Ik vind em gewoon egt kei lief leuk en hijs ook noges heel erg mooi, voor mij natuurlijk weer een rede waarom ij niet een mooier meisje kiest, en er zullen vast wel veel meisjes acter hem aanlopen..
naja ik weet gewoon niet, hoe kan ik nou zekerder worden over onze 'relatie' nu, hoe kan je iemand nou vertrouwen??