Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 20:48
metaldready
metaldready is offline
ok, het is nu een dikke maand uit met mijn vriend (we adden 21 maanden)..ik hou egt nog ontiegelijk veel van hem, zou ik altijd blijven doen.

Vertrouwen kreeg ik bij hem pas egt na een aantal maanden, ben helaas soms nogal negatief over mezelf..

nu heb ik (al) ongeveer weer een nieuwe vriend, totaal ander persoon dan mijn ex, heele frisse blik op het leven enzo..wel fijn, iemand die je een beetje kan opbeuren in moeilijke tijden. Dat konden ik en mijn ex niet bij elkaar omdat we allebij zo fucking emo zijn altijd.

anyway ik ben nu egt te onzeker over deze nieuwe relatie, we wonen vrij ver van elkaar vandaan, en ik ben gewoon keibang dat hij me snel gaat droppen ofzo .. ben soms bang dat ik er geen waarde aan mag geven, omdat ik bang ben dat et een teleurstelling word. Ik vind em gewoon egt kei lief leuk en hijs ook noges heel erg mooi, voor mij natuurlijk weer een rede waarom ij niet een mooier meisje kiest, en er zullen vast wel veel meisjes acter hem aanlopen..

naja ik weet gewoon niet, hoe kan ik nou zekerder worden over onze 'relatie' nu, hoe kan je iemand nou vertrouwen??

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 21:01
ZerO
ZerO is offline
Ik ben van mening dat je niemand 100% kan vertrouwen. Mensen kunnen je altijd teleurstellen. Maar je moet iedereen een kans geven om zich te bewijzen. Dus leer hem te vertrouwen, en ga niet telkens denken oohmaaar straks vindt hij iemand anders leuk of ooh maar straks gaat hij vreemd.
Het kan allemaal gebeuren, maar je moet het leven en jouw relatie met die jongen positief bekijken en niet teveel piekeren.
Oud 08-04-2004, 21:02
Gruppie
Gruppie is offline
vind je het niet een beetje vroeg voor een nieuwe relatie?

Ik zou er nog even mee wachten... (misschien denk je al over je ex heen te zijn, een beetje tijd voor jezelf om alles op een rijtje te zetten is soms echt wel nodig)

maar ja wie ben ik om dit te zeggen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:09
metaldready
metaldready is offline
jah miss ookwel beetje vroeg, maarkvoel me egt goed bij deze jongeman , kank gewoon niet laten gaan

Maar idd ik ben nog niet egt 'over hem heen'
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:27
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
metaldready schreef op 08-04-2004 @ 22:09 :
jah miss ookwel beetje vroeg, maarkvoel me egt goed bij deze jongeman , kank gewoon niet laten gaan

Maar idd ik ben nog niet egt 'over hem heen'
Als je nog niet echt over hem heen bent, hoe weet je dan dat je echt verliefd bent? Zoek je misschien niet gewoon een schouder om op uit te huilen en iemand die je kan opvrolijken? Volgens mij moet je heel erg opletten dat je niet een vervanger van je ex zoekt. Maar goed, dat is mijn mening maar .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten