Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 12:50
Verwijderd
wat te doen als je vagina jeukt en er wit klonterig vocht uit komt.
dit is gekomen naar het vingeren en beffen...
komt dit door het vingeren en beffen of is het gewoon irritatie wat van zelf weg gaat.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 12:57
Verwijderd
Mja, je kan je eens wassen met lactacyd, kijken of dat helpt... misschien is het idd gewoon wat geirriteerd.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 12:58
Ilja_
Ilja_ is offline
Het kan ook een schimmelinfectie zijn! Dan moet je even naar de huisarts en die geeft je dan medicijnen..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
_TiggaH_ schreef op 07-04-2004 @ 00:58 :
Het kan ook een schimmelinfectie zijn! Dan moet je even naar de huisarts en die geeft je dan medicijnen..
nou dat denk ik niet
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 07-04-2004 @ 00:57 :
Mja, je kan je eens wassen met lactacyd, kijken of dat helpt... misschien is het idd gewoon wat geirriteerd.
jah daar ben ik gisteren mee begonne
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:05
doggie
doggie is offline
t kan een schimmelinfectie zijn, ff naar de huisarts!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:20
Verwijderd
Als het niet minder wordt, dan wel even naar de dokter, krijg je speciaal medicijnen daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Misssy schreef op 06-04-2004 @ 14:03 :
nou dat denk ik niet
Waarom niet? Een schimmelinfectie kan je erg simpel krijgen en geeft ook ongeveer die klachten.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:35
Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
grl schreef op 06-04-2004 @ 14:22 :
Waarom niet? Een schimmelinfectie kan je erg simpel krijgen en geeft ook ongeveer die klachten.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:38
Verwijderd
Citaat:
_TiggaH_ schreef op 07-04-2004 @ 01:35 :
ow oke maar hoe krijg je dan een schimmel infectie? hoeft dat niet perse door oraalsex te komen

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 13:46.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Misssy schreef op 06-04-2004 @ 14:38 :
ow oke maar hoe krijg je dan een schimmel infectie? hoeft dat niet perse door oraalsex te komen
Oh nee hoor.. Synthetisch ondergoed kan al een oorzaak zijn of als je je gewassen hebt met 'gewone' zeep of als je gewoon een griepje hebt gehad en daardoor een lagere weerstand hebt. Als ik me niet vergis kan je bij de apotheek ook iets krijgen tegen schimmelinfecties zonder recept van de huisarts, maar ik weet niet precies hoe dat zit.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:56
Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
grl schreef op 06-04-2004 @ 14:51 :
Oh nee hoor.. Synthetisch ondergoed kan al een oorzaak zijn of als je je gewassen hebt met 'gewone' zeep of als je gewoon een griepje hebt gehad en daardoor een lagere weerstand hebt. Als ik me niet vergis kan je bij de apotheek ook iets krijgen tegen schimmelinfecties zonder recept van de huisarts, maar ik weet niet precies hoe dat zit.
Of gewoon in 1 keer hups die stomme bacteriebeestjes daar!
Eehh volgens mij moet t wel op recept, maar goed, kun je altijd naar vragen..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
grl schreef op 06-04-2004 @ 14:51 :
Je kan idd gewoon naar de apotheek gaan en daar miconazolnitraat creme kopen tegen schimmelinfecties, daar heb je geen recept voor nodig.
Oud 08-04-2004, 18:13
merely_lunatic
merely_lunatic is offline
een schimmelinfectie indeed..
alle kenmerken heb je dus..dat krijg je heel simpel door te weinig zuur of zelfs wanneer je je te vaak wast.. heel vaag allemaal maar echt waar omdat je zuurgraat daarvan in de war raakt, je moet je btw ook niet met zeep wassen..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:13
Elvira
Elvira is offline
Ik heb eigenlijk ook een vagina vraagje *schaam*.
Ik heb sinds een week last van bultjes rond me vagina, een stuk of 5. Zelf denk ik dat het ontstoken stoppeltjes zijn van het scheren, is dat mogelijk? Ik heb namelijk ook in die tijd seks gehad met me vriend en dat schuurt dan ook nog al. Ik ga er echt niet mee naar de dokter, maar misschien is er een middeltje om die ontstekingen weg te nemen igg als het daar aan ligt?

En voor de topicstarter ik wil niet je topic overnemen, maar ik dacht dat me vraag hier wel bij kon toch. Zelf denk ik ook dat je een schimmelinfectie hebt, maarja ik heb er niet zoveel verstand van.
Oud 08-04-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Elvira schreef op 08-04-2004 @ 20:13 :
Ik heb eigenlijk ook een vagina vraagje *schaam*.
Ik heb sinds een week last van bultjes rond me vagina, een stuk of 5. Zelf denk ik dat het ontstoken stoppeltjes zijn van het scheren, is dat mogelijk? Ik heb namelijk ook in die tijd seks gehad met me vriend en dat schuurt dan ook nog al. Ik ga er echt niet mee naar de dokter, maar misschien is er een middeltje om die ontstekingen weg te nemen igg als het daar aan ligt?

En voor de topicstarter ik wil niet je topic overnemen, maar ik dacht dat me vraag hier wel bij kon toch. Zelf denk ik ook dat je een schimmelinfectie hebt, maarja ik heb er niet zoveel verstand van.
Kan best van het scheren en schuren komen, smeer op de bultjes een beetje zinkzalf, dan drogen ze wel uit en zijn ze zo weg.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:42
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik spoel sinds een tijdje als ik die klachten heb ook met lactacyd maar deze keer helpt t niet... denk toch dat ik misschien een blaasontsteking heb (en daarbij schimmelinfectie misschien???) of is datniet mogelijk??
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:49
Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 08-04-2004 @ 20:42 :
ik spoel sinds een tijdje als ik die klachten heb ook met lactacyd maar deze keer helpt t niet... denk toch dat ik misschien een blaasontsteking heb (en daarbij schimmelinfectie misschien???) of is datniet mogelijk??
Waarom zou je een blaasontsteking hebben? Schimmelinfectie kan ook gewoon...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 20:01
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zie andere topic in lichaam engezondheid die ik heb gepost....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten