Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2004, 14:11
Verwijderd
ik ben een meisje van 16 jaar en k heb nog mar 1 vriendje gehad die k kon van vakantie.ik heb nou 2 problemen.het 1e probleem is alleen dat ik me heel snel schaam als ik samen met een jongen loop met wie ik verkering heb. dat komt mischien ook omdat ik mezelf heel onzeker voel, maar het is best vervelend al durf ik dan niet naar veel dingen. dus ik weet niet wat ik eraan moet doen.

het 2e probleem is dat ik heel erg verliefd ben op een jongen. mar ik ben bang dat hij mij niet leuk vind. iedereen zegt dat ik hem gewoon mee naar de film moet vragen, maar dat durf ik egt niet want ik ben super verlegen bij hem. ik durf amper een gesprek met hem aan te knopen. maar ik vind hem wel super leuk. wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2004, 14:16
marlies
marlies is offline
als je je schaamt voor een vriendje dan vind je hem niet heel leuk ben ik bang

Over die jongen van nu: Als je hem wilt dan moet je iets doen, wil hij je niet, helaas pindakaas, daarna leef je ook nog.
Lukt het wel: prima! en veel plezier!
Oud 28-03-2004, 14:18
ZerO
ZerO is offline
Dat je 16 bent en nog maar een vriendje hebt gehad is echt GEEN probleem. Je bent jong en je zult echt zat jongens tegenkomen in de toekomst.
Tja misschien ben je nog niet klaar voor een relatie. Als je al moeite hebt om naast degene te lopen waar je verkering mee hebt, is dat natuurlijk een teken van goh misschien wil ik nog helemaal niet aan een relatie denken ?
Als je die jongen leuk vindt moet je gewoon in contact met hem komen via msn, dat is minder eng dan in het echt. Dus zoek contact met hem op en vraag een keertje of hij mee naar de film wilt. Hij begrijpt de hint wel.
Wat heb je te verliezen ? Niks
Oud 28-03-2004, 15:59
Verwijderd
jahh das waar.. mar k weet alleen zn email niej..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 16:15
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
forever schreef op 28-03-2004 @ 16:59:
jahh das waar.. mar k weet alleen zn email niej..
Je kent vast iemand die zijn e-mail adres weet.
Oud 28-03-2004, 16:44
Madgirl
Madgirl is offline
Citaat:
ZerO schreef op 28-03-2004 @ 17:15:
Je kent vast iemand die zijn e-mail adres weet.
En anders vraag je het gewoon aan hem, zijn vast wel meerdere die dat vragen aan hem, dus raar zal ie het niet vinden
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 17:00
Verwijderd
ja, ik vind ook van mij zelf dat ik het hem gewoon moet vragen..marjahh k durf niej he..
en strax heb ik hem op msn en dan vind hij mij saai:$
jahh ik weet t.. ik heb egt ontiegelijk minderwaardigheidscomplex en ben supr onzeker.. mar hij is ook zo leuk! en ikke jah ik ben minder leuk..(ben ik bang) en ik denk ook al veel te ver enzo.. mar stel als ik met hem krijg.. hij wil vast wel zoenen enzo.. maar ik heb da ook nog niej vaak gedaan..
(jaja ik weet, ik zeur en k denk teveel en doe nooit zomar iets marjah)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 17:10
marBle
marBle is offline
Citaat:
forever schreef op 28-03-2004 @ 18:00:
ja, ik vind ook van mij zelf dat ik het hem gewoon moet vragen..marjahh k durf niej he..
en strax heb ik hem op msn en dan vind hij mij saai:$
jahh ik weet t.. ik heb egt ontiegelijk minderwaardigheidscomplex en ben supr onzeker.. mar hij is ook zo leuk! en ikke jah ik ben minder leuk..(ben ik bang) en ik denk ook al veel te ver enzo.. mar stel als ik met hem krijg.. hij wil vast wel zoenen enzo.. maar ik heb da ook nog niej vaak gedaan..
(jaja ik weet, ik zeur en k denk teveel en doe nooit zomar iets marjah)
niet geschoten is altijd mis
en als hij wil zoenen en jij niet, zeg je dat of draai je je hoofd weg ofzo
Oud 29-03-2004, 12:27
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
kun je niet via via erachter komen of die jongen jou ook wel ziet zitten? Als dat zo is dat is het makkelijker om naar hem toe te gaan omdat de kans dat hij nee zegt veel kleiner is....
Oud 29-03-2004, 16:15
Verwijderd
jahh en als t goed is zie k hem in de meivakantie weer want dan moe k wer werken in de tuin waar hij ook werkt..dus wel beter da k hem wer zie mar kweetniej of k het nog aan hem ga vragen.. miss doe k het wel.. als ik durf.. en anders laat k het mar zitten.. en of hij mij leuk vind weet k ook niej egt.. eerst zeiden ze wel da hij mij wel lekkr vond.. mar k weet nie of dat waar was. en het via iemand anders vragen heb ook nie soveel zin want k werk met allemaal jongens en die lulluhh dat allemaal tog weer door.mar hij werkt elke dag in die tuin en dan rijd hij nar huis.. langs mij huis dus dan kan k altijd ff nar hem kijkuh en 1x d8 ik dat hij naar mij zwaaien.. mar dat wet ik niet zker want hij kan ook naar de man in een tractor achter me gezwaaid hebben..
(alleen t nadeel is da hij mij altijd alleen in tuinkleren ziet.. en ja dat ziet er niet egt charmant uit laat mar zeggen..)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:27
thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
forever schreef op 28-03-2004 @ 15:11:
ik durf amper een gesprek met hem aan te knopen. maar ik vind hem wel super leuk. wat moet ik doen?
typisch symptomen van meisje die in LUV is!!!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 14:54
Verwijderd
haha jahh, alleen wel jammer da hij dat niet ziet!!!
(hij is egt blind voor hints ofzo...)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten