Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je alleen maar voor de persoon kiest, maar niet voor de partij zijn standpunten en alles, breng je dus een stem uit voor een partij waar je het misschien helemaal niet mee eens bent, doordat je alleen maar hebt gekeken naar een persoon en niet voor de partij waar hij/zij voor staat. En andersom: Als je voor een partij stemt, moet je ook wel redelijk wat weten over de mensen die op de lijst staan om een goede keuze te maken |
![]() |
||
Citaat:
Echter, de partij moet wel dezelfde richting op wijzen als ik, anders vind ik dat die persoon blijkbaar niet de goede partij heeft gekozen. Maar om iemand nou dom te gaat noemen als hij maar naar 1 ding kijkt...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mjah inderdaad... |
![]() |
||
Citaat:
Ja, dat noem ik dom naar mijn mening |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Echter vind ik wel dat het stemmen op een persoon (voor mij) erg belangrijk is, omdat ik graag waardering toon aan een partijlid die naar mijn mening het beste z'n mening verwoordt en wiens mening aansluit op die van mij. Simpel toch? Maar nog steeds kun je eigenlijk moeilijk op een persoon stemmen als je het niet eens bent met de partij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat bedoel ik ... |
![]() |
||
Citaat:
hou ook van jou |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Maar het is nu wel erger geworden. Het is nu slapper op internationaal gebied en eigenlijk ook op nationaal gebied. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou bezig gaan met het bestuderen van individuele standpunten jah. Niet alleen omdat ik dat verschrikkelijk interessant vind, maar ook omdat dat wel handig is als de regering zich eenmaal gevestigd heeft. Ik zit in het hoekje GL/SP, maar zou nooit op de lijsttrekkers stemmen (Marijnissen en Halsema, no, thank you!), maar ik zou me gaan verdiepen in het lijstje daaronder. Natuurlijk ken ik ook de standpunten van de lijsttrekkers, van Marijnissen heb ik zelfs een boek gelezen wat overigens razend interessant is. Ik vind alleen Marijnissen niet overal zo lekker op mij aansluiten en de manier van politiek voeren is wel SP, maar vind ik niet zo fijn. Dat om maar een voorbeeld te noemen. Ook verdiep ik me wel in wat mensen bij andere partijen, dus bij PvdA, CDA en VVD, maar ik ken mijn voorkeur en weet dat ik grotere kans van slagen heb bij SP en GL, gewoon omdat die meer mijn mening verwoorden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Daarbij komt natuurlijk ook dat het gasten zijn en ze dus dubbel zo hard aangepakt worden in de media als ze een fout begaan. Ik geloof dus wel dat als je als tegen druk extreem rechts stemt je de balans op de beste manier naar rechts krikt. Het zal heus niet zo zijn dat dat we gelijk in 1943 leven maar het algemeen niveau wordt er wel rechtser van. Als voorbeeld kan je kijken naar de LPF, een populaire partij en iedereen kopieert ze voor een groot deel, of nemen hun plannen en werken het iets meer uit. Citaat:
Citaat:
De enige keer dat het verschil maakt is dat de media veel aandacht aan zon persoon besteed en juist daarom veel stemmers krijgt maar dan hoef je er ook geen research naar te verrichten want jij (en een hoop andere) weten dan toch al precies waarom die persoon goed. en tot slot, 9 van de 10 keren draaien politici er toch omheen dus al ben je dan NOG zo verdiept erin, of ze het waarmaken is punt twee ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 70 | 08-07-2012 15:49 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 2 Martiño | 500 | 10-07-2010 08:49 | |
PvV: 'Kamerleden en bewindslieden met dubbele nationaliteit kunnen niet' Mark Almighty | 500 | 26-02-2007 20:29 | |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
1 Mei dag van de arbeid MissCzechMeOut | 290 | 07-06-2003 18:17 |