Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar het lijkt me enorm rot, snap dat meisje ook niet helemaal... maar waarschijnlijk ben je zo close met meisjes dat ze je al niet anders als goede vriend kunnen zien. Ze staren zich blind op diegenen die onbereikbaar zijn en zien niet dat voor hun neus een leuke jongen staat omdat die er toch wel is... |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Mutant schreef op 01-04-2004 @ 17:15 :
[B]Die uitspraak is geen flauwekul. Ik hoef maar naar mezelf te kijken: telkens ik een relatie heb krijg ik enorm veel aandacht, ben ik vrijgezel dan heeft niemand meer interesse. Waarschijnlijk ligt het aan het zelfvertrouwen dat je uitstraalt ofzo... Lijkt mij logischer dat je t dan meer door hebt en iets sneller als flirten ziet...Ik let nu veel sneller op wat jongens zn intenties zou zijn...Zo vanne oww hij is met me aant flirten...hmmz dat meot niet....Terwijl ik normaal zou denken...oh die is gewoon bevriend met vriendin en is ook hier aant stappen en we zijn ff aant kletse.,....of hij doet even een rondje...ipv MIJ trakteren...... ik heb nu met vriend...veel sneller zoiets vanne BACK OFF...en let er dus meer op |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan uit de punten die jij opnoemt niets concluderen, lijkt wel of je iets wilt horen, waarvan je zelf het antwoord al klaar hebt liggen.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is er aan de hand met mij? kimmetje100 | 16 | 01-09-2004 01:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichtjuh! zeehond23 | 14 | 03-09-2003 18:17 | |
Psychologie |
Binnenkort is mijn vader dood Verwijderd | 65 | 26-03-2003 17:36 | |