Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 12:54
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Stel je bent 27 jaar, je gaat regelmatig uit, hebt veel meiden leren kennen, en je vriendengroep bestaat voornamelijk uit meiden.

Je hebt geen angst voor meiden, je kunt zelfs beter met ze opschieten dan met jongens en je gaat ook het meest met meiden om.

Je hebt een goed sociaal leven, een leuke vereniging, leuk werk waar je ook goed met de vrouwen kunt opschieten.

Nu was er een meid waar je half-half wat mee had, het klikt heel goed, je past perfect bij elkaar en je bent ook intiem. Toch duurt het 8 maanden voor ze je pas als haar "vriend" bestempeld. En dat gebeurde ook op abnormale wijze, namelijk omdat ze bang was voor een niet nader te noemen iets.

Na 5 maand gaat de relatie weer uit omdat de verlangens naar elkaar bij beide personen niet gelijk zijn.

Een maand later hoor je van iemand dat die meid iemand in de trein ontmoet heeft, en na een aantal weken al meteen de stempel "mijn vriend" geeft.

Dus deze persoon waarover dit topic gaat:
1. Kan goed opschieten met meiden, is sociaal ingesteld
2. Heeft nog nooit een relatie gehad/niemand is ooit verliefd op je geweest
3. Een meisje doet er 8 maanden over voor ze hem als vriend bestempelt, terwijl toen het uit ging ze er 1 maand over deed bij een andere jongen.
4. Eerdere meiden wilden wel wat voelen, maar konden het niet.

Wat kun je dan concluderen over deze persoon?
Oud 01-04-2004, 13:14
Verwijderd
dat hij meer geeft om hen dan zij om hem klinkt lullig i know.

Misschien moet je jezelf gewoon voor houden, alleen nog maar lol te maken en wel kijken als het ook tot een relatie komt.

Als je niet uit bent op een relatie, komen ze altijd! (mn ma's gezegde)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 01-04-2004 @ 14:14 :
dat hij meer geeft om hen dan zij om hem klinkt lullig i know.

Misschien moet je jezelf gewoon voor houden, alleen nog maar lol te maken en wel kijken als het ook tot een relatie komt.

Als je niet uit bent op een relatie, komen ze altijd! (mn ma's gezegde)
en ik geef je moeder volkomen gelijk hoe meer je het wilt hoe minder kandidaten er zijn

Maar het lijkt me enorm rot, snap dat meisje ook niet helemaal... maar waarschijnlijk ben je zo close met meisjes dat ze je al niet anders als goede vriend kunnen zien. Ze staren zich blind op diegenen die onbereikbaar zijn en zien niet dat voor hun neus een leuke jongen staat omdat die er toch wel is...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:58
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Wat een flauwekul "als je niet uit bent op een relatie komen ze altijd".

Alsof ik uit ben op een relatie, ik ga gewoon normaal met ze om zonder ook maar enige hint te geven.

En sowieso komt het nooi helemaal vanzelf.

Maar mijn vraag is nog steeds niet beantwoord.
Wat voor conclusie trek jij met betrekking op die punten? Wat is er met die jongen aan de hand?
Oud 01-04-2004, 16:15
Verwijderd
Die uitspraak is geen flauwekul. Ik hoef maar naar mezelf te kijken: telkens ik een relatie heb krijg ik enorm veel aandacht, ben ik vrijgezel dan heeft niemand meer interesse. Waarschijnlijk ligt het aan het zelfvertrouwen dat je uitstraalt ofzo...

Maar in mijn ogen is er nix mis met die jongen, het lijkt mij alleen dat hij een te goede vriend voor die meisjes is zodat ze hem niet meer kunnen zien als eventuele partner. Ik zei het al: die jongen is er toch wel, of ze er nu iets mee hebben of niet. Niet dat hij daarvoor nu minder met meisjes moet omgaan ofzo, maar ik kan ook niet zomaar ideeën verzinnen waardoor het beter zou kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:49
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
[QUOTE]Mutant schreef op 01-04-2004 @ 17:15 :
[B]Die uitspraak is geen flauwekul. Ik hoef maar naar mezelf te kijken: telkens ik een relatie heb krijg ik enorm veel aandacht, ben ik vrijgezel dan heeft niemand meer interesse. Waarschijnlijk ligt het aan het zelfvertrouwen dat je uitstraalt ofzo...

Lijkt mij logischer dat je t dan meer door hebt en iets sneller als flirten ziet...Ik let nu veel sneller op wat jongens zn intenties zou zijn...Zo vanne oww hij is met me aant flirten...hmmz dat meot niet....Terwijl ik normaal zou denken...oh die is gewoon bevriend met vriendin en is ook hier aant stappen en we zijn ff aant kletse.,....of hij doet even een rondje...ipv MIJ trakteren......

ik heb nu met vriend...veel sneller zoiets vanne BACK OFF...en let er dus meer op
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:57
Freestyler*
Freestyler* is offline
huh.. je hebt nog nooit een relatie gehad, maar was wel ´haar vriend´, of bedoel je dan gewone vriend?
Oud 01-04-2004, 18:52
ilse
ilse is offline
Citaat:
Mutant schreef op 01-04-2004 @ 17:15 :
[B]Die uitspraak is geen flauwekul. Ik hoef maar naar mezelf te kijken: telkens ik een relatie heb krijg ik enorm veel aandacht, ben ik vrijgezel dan heeft niemand meer interesse. Waarschijnlijk ligt het aan het zelfvertrouwen dat je uitstraalt ofzo...
dat heb ik ook, das zoooo flauw!!!
Oud 03-04-2004, 23:54
Ultimate Cookie
Ultimate Cookie is offline
Over de ene persoon kan ik zeggen: die wilde eigenlijk een goede vriend houden, maar dat is toen helemaal misgegaan.

Over de andere kan ik zeggen: die heeft heel veel pech en zou hier een heel mooi boek over kunnen gaan schrijven

Ik ga eigenlijk alleen maar met jongens om, dus kan me wel redelijk inleven in jou situatie.

1. klopt het beste bij je

Maar wat hier volgens mij mis is: doordat je vriendelijk bent tegen meiden (lees, misschien een beetje meisjesachtig) kunnen ze je niet echt zien als een mogelijke vriend (zie 4.)

Dat heb ik dus, ik schrik jongens af met mijn euhm, mannelijke houding om het zo maar te zeggen..

Ps. Het is mij dus wel gelukt met die jongen (in jou geval meid) uit de groep waar je mee aant kloten was, maar zoals in mijn eerste 2 zinnen: hier was ik ook heeeeeel bang voor.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 09:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 01-04-2004 @ 13:54 :
Wat kun je dan concluderen over deze persoon?
Heeft een "bad case of BO"?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:47
Pixxa
Pixxa is offline
das toch niet zo moeilijk? dat meisje kan op et 1ste gezicht wel perfect zijn maar in een relatie verband helemaal niets ...

bdoel ga je nu denken dat het aan jou ligt? Je bent wie je bent en er zulle vast meisjes zijn die dat wel waarderen ... et komt wel!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 21:21
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
t is heel lullig dat ze jou pas na 8mnd als vriend bestempeld en dat ze vervolgens de eerste de beste na je al vrijwel meteen als vriend ziet..
MAAR soms heb je met een ander toch ineens meer die klik dan met de vorige bv..
daar doe je niks aan helaas voor jou!
verliefdheid kun je zoeken maar tzal je toch moeten overkomen denk ik.. wel kun je bv vaker uitgaan of zo waar je makkelijker mensen ontmoet in elk geval (dus nie thele weken op de bank hangen dat lukt t nooit..)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 21:32
Somebody Special
Somebody Special is offline
Je valt niet toevallig op jongens?
Oud 06-04-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Somebody Special schreef op 05-04-2004 @ 22:32 :
Je valt niet toevallig op jongens?
Zat ik ook te denken.
Ik kan uit de punten die jij opnoemt niets concluderen, lijkt wel of je iets wilt horen, waarvan je zelf het antwoord al klaar hebt liggen..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 11:37
Verwijderd
Concluderen hieruit is moeilijk.

Misschien gaat de persoon in kwestie te amicaal met meisjes om - m.a.w. dat hij niet gezien wordt als een potientiele vriend?

lieve hemel, wat een moeilijke woorden in één zin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten