Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iedereen hier zou het abnormaal vinden als iemand naakt midden in de stad zou rondlopen, terwijl het in Afrika heel gewoon is. De omgeving bepaalt wat normaal is en wat niet (en dus ook 'wat veel mensen doen'). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens is 't niet zo dat ik me op alle vlakken op die manier opstel. Als ik ergens geen weet van heb en het interesseert me dan wil ik daar weer wat meer van leren. Kennis is er te delen; 2 weten meer dan 1 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat ik abnormaal vind is als iemand zich anders opstelt dan bij hem/haar past. dat kan voor iedereen anders zijn dus eigenlijk.... mja |
![]() |
||
Citaat:
Wanneer ik het abnormaal vind dat iemand naakt over straat loopt, maar mijn buurman zou niet liever willen (en het min of meer normaal vinden), dan is het over het algemeen gezien geen van beiden. Ja, vanuit mij gezien is het abnormaal en vanuit zijn ogen juis normaal... Daar gaat dit toch helemaal over? Wat jíj abnormaal vindt in een persoon. Wanneer een grote groep mensen het ergens mee eens is, hoeft het toch niet per definitie te betekenen dat jij dat ook bent?
|
![]() |
Oké bedankt allemaal.
En nu zou ik het heel tof vinden als iedereen is bij zichzelf keek en zei wat hij/zij absoluut niet-normaal vindt. Wat de anderen hierover denken kunnen we later wel eens bespreken, maar ik heb een paar stellingen van mensen nodig om voor de klas te smijten, eens zien hoe mijn klasgenoten erop reageren. Oké misschien een paar vb. van andere chatters: - Een koppel dat elkaar geen seconde loslaat in een openbaar gebouw, hoef ik niet te zien. - Een man die aan het huilen is op straat - Mensen van boven de 60 die je begluren als je thuis komt - Mensen met nen tick En nu is het aan jullie. Voor de duidelijkheid, het kan zijn dat je het niet eens bent met deze mensen, maar respecteer hun mening |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Brachymetatarsia (abnormaal kortere 4de tenen) Baby_V | 38 | 25-01-2020 01:57 | |
Algemene schoolzaken |
Abnormaal rooster! Winstanley | 30 | 12-09-2012 16:01 | |
Seksualiteit |
jezelf pijpen DaDaan | 111 | 12-05-2010 16:15 | |
Psychologie |
Is normaal wel altijd zo vanzelfsprekend? mathfreak | 36 | 14-04-2007 12:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Abnormaal Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:39 | |
De Kantine |
Beschrijf hoe je dag er abnormaal uit ziet. HenkMul | 20 | 30-07-2003 21:14 |