Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik sta niet achter slagen voor mijn examen omdat alles op dit moment veel te snel gaat. Ik moet straks van school af als ik slaag maar ik wil nog helemaal niet weg, ik vind het nog ontzettend gezellig met mijn docenten en zo. Mijn klasgenoten mogen me wat dat betreft gestolen worden maar het maakt niet uit of ik slaag of zak, ik raak ze toch kwijt. Bovendien heb ik een tic voor mijn lerares Duits, vind het een ongelofelijk leuk mens en ik kan haar echt niet loslaten op dit moment terwijl het toch ooit zal moeten. Misschien zijn dit voor jullie geen argumenten maar voor mij weegt het allemaal best wel zwaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook altijd al iemand geweest die ergens of 100% of 0% mee bezig is. Maar ik probeer dat wel met m'n verstand te doen. Bepaalde dingen wil ik, bepaalde dingen moeten en die dingen doe ik dan dus ook 100%. Dingen waar ik voor 0% mee bezig ben, begin ik niet aan. School is iets dat moet, ik wil niet de rest van m'n leven geen diploma hebben of op school zitten of wat dan ook, dus doe ik m'n best en dus zet ik me er voor 100% voor in. Soms heb ik geen zin en doe ik niks, maar ik zorg wel dat ik alles op tijd af heb, desnoods door mezelf een trap onder m'n kont te geven. |
![]() |
||
Citaat:
'k Ben eigenlijk ook zo, mijn reden is gewoon uit angst. Liever gebuisd, omdat ik er niets voor gedaan heb, dan eigenlijk veel leren en dan met moeite erdoor zijn. Gewoon om het feit dat ik dan bang ben voor de reacties en ook om mijn trots, koppigheid of hoe je het ook noemt te behouden. Nu besef ik dat het belangrijk is een diploma te hebben en dat ik niet meer of minder waard zal zijn omdat ik wat flauwere of net goede punten heb. |
![]() |
||
Citaat:
voor mij... nou, ik heb eigenlijk niet vaak dat ik me ergens 100% voor in zet.. niet dat ik helemaal niets eraan doe, dat wel... en soms ook wel heel erg hard, maar niet dat ik het 100% kan noemen. Alleen, op het terrein van vriendschappen... als je mn vriendin bent, doe ik (bijna) alles voor je! daar ga ik wel 100% voor. xxx
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tijdschriften met meer inhoud Lolaaa | 100 | 28-10-2007 10:36 | |
Lifestyle |
Broek valt niet lekker Dirty-Henk | 30 | 03-08-2007 15:42 | |
Psychologie |
Omschrijf je goede en slechte kanten rijk_v | 59 | 20-05-2004 11:57 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #2 Miracle | 499 | 23-04-2004 16:32 | |
Psychologie |
Het "belangrijkste" in je leven is weg, hoe verwerk je dat? Chloe Siere | 11 | 05-04-2004 16:19 |