![]() |
|
![]() |
oke ik heb dus een pagina met foto's, en gewoon bovenin een javascript menutje en wat plaatjes van de bovenbalk, het probleem is dat als ik de pagina laadt, hij op de een of andere manier niet de gewone volgorde van boven naar beneden laadt maar *eerst* alle foto's en dan pas de plaatjes van het bovenmenutje, en als allerlaatste het javascript menu
ik had dus zelf in gedachte om gewoon even al die plaatjes en dat menutje in de onload te zetten maar dat blijkt ook niet echt te werken... iemand een idee? www.zowned.com/dikkuh/winter1.php is de url broncode is beetje te groot om te posten.. Need help!! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat ik bedoelde is om bij de STYLE tag bij alle object op de pagina visibility:hidden te zetten, en bij de BODY tag achter onLoad met setTimeout na een seconde of 10 een javascript aan te roepen dat van alle objecten de visibilty weer op visible zet.
Beetje erg omslachtige manier, maar zo voorkom je wel dat er iets fout gaat met de scripts. Maar hoe je het laden kan beinvloeden, ik zou het werkelijk niet weten. Ik ging er altijd maar vanuit dat dat van boven naar onder gebeurd, tsja, als dat niet gebeurd dan weet ik het ook niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks Enlightenment | 511 | 10-08-2006 14:14 | |
Software & Hardware |
hele array printen (php) pc nerd | 9 | 05-05-2006 11:59 | |
Software & Hardware |
[PHP] Error Verwijderd | 7 | 27-01-2005 16:26 | |
Software & Hardware |
FrontPage, probleempje met Dynamic HTML Effects break of dawn | 22 | 06-05-2003 19:05 | |
Software & Hardware |
Wat is er fout? Brooklyn | 2 | 14-03-2003 17:00 |