Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 18:07
kleinedraak
Hallo Allemaal,
zoveel mensen om mij heen zijn gelukkig met hun vriendje/vriendinnetje. Niet dat ik echt iets mis ofzo want ik heb genoeg vriendinnen enzo om mij heen. Maar als ik dan een keertje een leuk iemand zie, dan kan ik er gewoon nietr verliefd op worden. Ik stel mijn hart er gewoon niet voor open blijkbaar. Er zijn gewoon teveel dingen begeurt waardoor ik het vertrouwen in voornamelijk jongens ben kwijtgeraken. Ik heb het gevoel dat ze me alleen maar gebruiken of belachelijk willen maken. Ik ben jaren gepest en als een jongen nu toenadering zoekt stoot ik hem gelijk af omdat ik denk dat hij me op deze manier ook wil pesten. Maar zo kan ik dus nooit een vriendje krijgen omdat im veels te bang ben. Zijn er mensen die dit herkennen of tips hebben???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 18:15
Verwijderd
tja, je open stellen om vervolgens gekwetst te worden is niet echt een optie, maar probeer je op een of andere manier toch open te stellen, en je kunt soms aan een jongen wel merken of hij een serieuze relatie met je aanwilt of hij maar wat rotzooit..
maar ach, je bent net als ik 16, doe rustig aan
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 10:07
ScionOfBalance
ScionOfBalance is offline
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt (wat dat pesten betreft), maar op een moment zet je jezelf daar overheen, en zul je jongens ook van een andere kant zien die jij nu blijkbaar ziet. Het maakt allemaal niets uit, gewoon rustig aan doen en geduld hebben, en dan komt het vanzelf
Oud 19-04-2004, 13:49
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ja ik herken het heel erg.
ik ben vroeger ook heel erg gepest etc., geen leuke jeugd gehad. vroeger stelde ik me voor niemand over, ik praatte nooit ergens over maar dat breekt je op een gegeven moment op.
als een jongen je écht heel erg leuk vindt dan zal hij je geen pijn doen. maar dat is natuurlijk moeilijk aan te nemen omdat je vantevoren nooit weet hoe een relatie zal lopen.
ik heb sinds kort weer een relatie met een jongen waar ik al eerder samen mee ben geweest, en ik vond het heel erg eng weer wat met hem te beginnen. hij had het namelijk al eerder uitgemaakt, het ging toen echt niet tussen ons. (maar nu gaat het heel goed hoor)

wat je eraan kunt doen weet ik eigenlijk niet zo goed, bij mij werd het 'gewoon' minder.. geduld hebben idd dus, en misschien eens erover praten met vriendinnen ofzo. want heel veel mensen zijn bang een relatie te beginnen hoor
Oud 19-04-2004, 14:16
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Zeer herkenbaar. De eerste keer dat ik verliefd werd was het fors misbruikt om mij kapot te krijgen en de tweede speelde een kat en muis spelletje met me.

Alleen heb ik me fatalistisch opengesteld voor liefde. En als ze me weer kapot zouden krijgen dat ik niet meer met mezelf kon leven dan moest dat maar. Gelukkig is het goed afgelopen en gezien de onwaarschijnlijkheid daarvan denk ik dat jij ook wel iemand zal vinden waarbij het wel goed voelt en die je dan ook kunt vertrouwen..
Reageren

Regels voor berichten