Mijn ex- en beste vriend, vertrekt over 3maanden naar Irak...dat betekend: 4 maanden lang zonder mijn maatje! Zoals iedereen weet worden alleen de ''leuke'' beelden op tv uitgezonden...maar van jongens die terug zijn gekomen hoor ik wel anders.
t enige woord wat in me opkomt is bang. Zo bang dat ik m kwijt raak, zo bang dat ik m nooit meer zal zien, zo bang dattie het niet overleefd, zowel geestelijk als lichamelijk. Meneer is een binnenvitter, laat niemand zijn gevoelens zien en zuipt zich lam om toch voort te kunnen. Hij zegt dat hij ''iedereen'' op afstand houd, maar volgens mij bedoelt hij daar mij mee. Maar juist omdat hij me niet toelaat, ga ik er ook aan kapot. Ik denk bij me eigen: ''dan zoek je het toch allemaal lekker zelf uit!'' Helaas, ik ken m door en door en wil en kan dit gewoon niet! Ik wil er voor hem zijn, alles voor hem doen, hem steunen door dik en dun. Gister heb ik m flink de waarheid gezegd, zij het via een smsje:
En daarom sluit je je maar compleet af voor alles en iedereen?Logisch...Jezelf lam zuipen helpt beter zkr? Maar kan me dr wel over op lopen fokken, maar ik dring toch niet tot je door! Spijt...Waarom ben ik nou toch soms zo hard?
Bang...ook omdat als hij dalijk terug komt, finaal de soep in draait...zo voorspelbaar...10 maanden je gevoel uitschakelen is voor niemand goed. Wat hij daar allemaal gaat zien...Ik wil me er niet eens wat bijvoorstellen. Hoe moet ik toch in godsnaam tot hem doordringen?
Sorry moest het even kwijt...
Reacties graag, ook van mensen die dit ongeveer het zelfde mee maken en tips hebben ofzoiets...
Alvast bedankt!