Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En na 1 dag al smsen.. dat gaat idd wel aardig ver... Maar iig.. Hou het in de gaten en zie wat er gebeurd, praat er over met zijn tweeen en probeer er achter te komen wat de bedoeling ervan is.... Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 15:18. |
![]() |
|
Ik zou super jaloers zijn.
Tja, en vragen waarom... ze geven er meestal toch geen normaal andwoord op... Ik zou niet weten wat ik daarmee aan zou moeten.. Ik zou wel boos op hem zijn en heel kortaf doen. En hem laten merken dat ik het niet leuk vind. Maar of ze er naar luisteren..? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ja aan de andere kant denk ik; ik ben de gene die daadwerkelijk bij hem (ja kheb een vriend ![]() ![]() als die smsjes/berichtjes uit de hand lopen, ja dan vraagt hij om ruzie vind ik ![]() |
![]() |
|
Ik ben niet echt een type dat snel jaloers zou worden maar als ik bij mijn vrienden erachter zou komen zou ik zeggen dat het wel mag, alleen niet zo stom overdreven met "lekker ding" en zo, ze gaat toch met mij en toch niet met een onbekende wazige gozer, niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Dat ie op die site zit is best en mensen berichten stuurt ook.. Maar als ie heel vaak naar 1 iemand zou smsen ofzo dan zou ik toch wel wantrouwend worden, denk ik. En dat ie dat bij relatie niet invult vind ik dom, maja... Boeit die populariteit nou zo erg?
|
ik zou het ook niet leuk vinden, hij mag best iemand anders een lekkerding vinden (
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Je bedoelt, zou ik jaloers worden?
Nee, ik vind het zowiezo altijd al onzinnige, mislukte, oppervlakkige en vooral doelloze berichtjes. Laat ze elkaar lekker ding noemen, het betekent toch niks, want 9 van de 10 keer woont diegene aan de andere kant van het land.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwitserland stemt over basisinkomen Verwijderd | 20 | 26-10-2013 07:14 | |
Horeca Apeldoorn wil vergoeding voor Koninginnedag Gatara | 23 | 03-09-2009 23:33 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Breed front lanceert www.1miljard.nl Verwijderd | 6 | 25-10-2007 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je boek gratis uit? Vlooienband | 15 | 13-12-2003 23:59 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan?? diamondvoodoo | 12 | 29-08-2002 18:39 |