Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1: Far Cry is een GAME, post dus op het Games subforum.
2: gebruik interpunctie. 3: een Radeon 9200 SE is een baggerkaart. Dat is het absolute minimum waarmee je Far Cry nog kan spelen: http://www.farcry-thegame.com/uk/ind...angesite=flash 4: koop een betere videokaart. Je hebt wel een erg slechte keuze gemaakt. Een goede P4 2,8 Ghz processor in combinatie met een Radeon 9200 SE videokaart, je moet zeker een of andere slechte merk-pc gekocht hebben?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hij draait bij mij (XP2400+, 512 MB, 9700 nonpro) hartstikke goed te spelen met alle detailsettings op medium. Misschien dat jij het algemene texture detail op high kunt zetten, daarvoor heb ik eigenlijk te weinig geheugen. Maar met een 9700-serie kaart kun je de high-settings wel vergeten, daarvoor heb je echt een FX 5950 U of een 9800 XT nodig.
Onthou verder wel dat het een single-playerspel is en niet zo heel snel, dus je hebt echt geen 90+ FPS nodig zoals je bij spellen als UT2k4 online wel hebt. 35 FPS maakt Far Cry goed speelbaar. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het vervelende aan hoge framerates is dat je tearing krijgt. Omdat de framerate van het spel hoger ligt dan de refresh rate van je beeldscherm, wordt er informatie naar de monitor verstuurd die 'tussen twee beeldjes in' valt. Daardoor worden beelden soms maar half getekend en dat geeft tearing. Als je zulke hoge framerates (125) haalt, kun je beter proberen 4x FSAA of AF aan te zetten, da's belangrijker dan framerates. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
pm/mail me maar zodra je wat meer weet
![]() Far Cry gewoon lopen op een 866 met een nvidia gf fx 5200 en loopt als een tierelier .......... ook met maar 256mb .....raar of raar?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Waarom hebben ze FarCry nou zo verneukt? boxx | 15 | 12-04-2006 12:54 | |
Software & Hardware |
[PC kopen] 1200 euro Verwijderd | 121 | 07-07-2004 22:42 | |
Games |
Postal2 Verwijderd | 32 | 11-05-2004 09:13 | |
Software & Hardware |
(farcry) demo kan ik niet installen iets met install shield !!! plofke | 4 | 23-03-2004 11:34 | |
Games |
Far Cry tommiegun | 37 | 31-01-2004 12:39 | |
Games |
Far Cry demo? ©ha0$ | 9 | 23-12-2003 15:25 |