Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
search: Far Cry [enter] aaaahh |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die liggen vrij hoog:
Rec: amd/intel 1500 mhz 512 mb ram ati 9x00/nvidia gf 4 Dat zijn dan de aanbevolen systeem eisen ![]() Oja de sp demo komt woensdag uit ![]() Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/20472
||
Citaat:
||
Citaat:
Had je zelf ook kunnen uitvinden, nietwaar.
|
![]() |
mja, ik heb de beta gedownload
![]() Klik hier voor wat screenshots die ik heb gemaakt.
|
Ik heb de demo al een paar dagen binnen en het is geweldig. Ik weet niet hoe ze het hebben gedaan zo veel detail en zo'n (redelijk) lage systeem eisen in verhouding dan... Mijn Amd 1800+, 265 ram, 64 videokaart trekt het zelfs.. GEWELDIGE GAME!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En moet je die desert eagle (moet het voorstellen denk ik) horen. Wat een gemiep zeg, alsof het erwtjes schiet. Demo is ook snel uitgespeeld... je krijgt een mes maar die lui hebben een vrouwelijk intuïtie want horen je altijd op een bepaald moment. Kom je bukkend aan, supersloom, kijkt hij precies naar je "is someone there?" De wapens zijn ook niet baanbrekend, DE M4 P90.. the usual. Enige goede is dat het nog redelijk trekt met zo'n enorme omgeving, maar verder is het echt niet mijn ding. En dan die voice over..... over amerikaans... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Yep zit ook in CS, niet dat ze gewoon de iw-80 a2 (enfield) hadden gepakt of de 12 gauge of de ak-105 allemaal veel betere wapens dan die standaard m4 en als het een m4 is eis ik een m4a1 SD
!!!
|
Voor mensen die de demo willen tweaken en pixel shader 2.0 aan wil zetten (alleen aanbevolen voor snelle procs en een beest van een videokaart) hier een linkje:
http://personal.inet.fi/atk/kjh2348fs/fc_demo_info.html Have fun
||
Verwijderd
|
Citaat:
mij is het overigens WEL gelukt iemand te besluipen. wat ook goed werkt is dat sluipen tot je dichtbij bent en dan een sprintje trekken en CHOP CHOP dood. P90 pwnage, het ding ziet er hip uit. maar er zouden idd wel wat meer wapens mogen zijn. En ik geef toe: de m4 is oude koek, een G36 zou ook cool zijn. Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 12:42. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Advanced warfare of far cry 4 Esesboy | 4 | 10-02-2015 22:24 | |
Games |
Steam far cry 3, kan geen verbi ding maken met hoofdserver? Boeitjouwwat | 2 | 28-12-2012 14:47 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Advies nieuwe PC Verwijderd | 122 | 24-11-2004 11:44 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Welke videokaart voor 2400+? IjSbLoKiE | 46 | 30-06-2004 10:28 | |
Games |
[Far Cry]Hoe vinden jullie het? W00t@n00bs | 30 | 31-03-2004 08:48 | |
Games |
Far Cry demo Verwijderd | 17 | 03-03-2004 21:28 |