Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Echt vet balen dat het niet waait. En dan zit ik morgen weer op school en dan zul je zien dat het waanzinnig blaast buiten. Ik hoop eigenlijk ook dat het op koninginnedag gaat waaien. Dan kan ik echt wat nuttigs doen op die dag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder weet ik ook niet wat het inhoudt, ik geloof niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wou dat ik bij jou op school had gezeten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Vandaag rustdag (bijkomen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je gaat dan eerst een aantal weken samen met andere kinderen voorbereiden, je krijgt dan verhalen uit de bijbel te horen en er wordt verteld hoe het er in de kerk tijdens een heilige mis ( dienst ) aan toe gaat en je gaat ook in de kerk kijken naar alles wat er te zien is. Je leert ook liedjes zingen. Als je communie mag gaan doen, mag je als je met papa of mama mee gaat naar de kerk ook naar voren lopen om de hostie ( das een klein stukje brood ) te ontvangen. en de hostie wordt gezien als het lichaam van christus. Ken je het verhaal van Jezus en het laatste avondmaal?? daar doet Jezus brood breken en geeft het door aan zijn leerlingen ( de apostelen ). Jezus doet dit zodat wij in de kerk dit ook mogen doen en aan Jezus terug mogen denken. Als je in de kerk dus je communie mag doen mag je eigenlijk ook aan die tafel zitten net als de leerlingen van Jezus. en mag je net als de leerlingen van Jezus ook een stukje brood ontvangen. En dat stukje brood staat simbool voor het lichaam van Christus. Van een kindersite dus Voor mij is de sondag ook eigenlijk een rustdag. Lekker lang in pyjama blijven lopen en als het goed weer is meestal 's middags met de hond er op uit. 's Avonds meestal bij vrienden op bezoek.
Laatst gewijzigd op 25-04-2004 om 14:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 13:12. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Koninginnedag 2006 Gatara | 73 | 02-05-2006 11:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sabbatdag Yab-Yum | 37 | 17-12-2004 10:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[lv]waarom is de rustdag bij de Joden zaterdag en die van de Christenen zondag. I love stars | 4 | 06-11-2004 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal de Macht Vogelvrij | 9 | 19-06-2003 18:10 | |
Liefde & Relatie |
Principes -> afknapper? Verwijderd | 59 | 05-04-2003 17:44 |