Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2004, 14:46
Co
Co is offline
Als je uitgaat met je vriend(in), hoe gaat dat bij jullie
Ik bedoel, ga je de hele tijd op elkaars lip zitten, ga je veel met andere mensen om, sta je bij elkaar?

Mijn vriendin danst namelijk erg goed, maar ik kan er niks van. Zij is dus vaak op het podium te vinden, terwijl ik een beetje in sta te hangen overal. Is op zich niet zo'n ramp, maar je hebt altijd wel van die gladde gozers die met mijn vriendin staan te flirten. Als dit een keer gebeurd kan ik er echt wel mee lachen, maar het is echt elke keer weer raak. We hebben het er wel ns over gehad, maar ik kan en wil niet dansen, zij vindt het saai om de hele tijd stil te staan...

Ik voel me hier echt niet zo fijn over
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2004, 14:49
Verwijderd
Ik ga met en zonder mijn vriendin uit, meestal ben ik er niet zo voor, aangezien de meeste aandacht naar haar uit zou meoten gaan, en ik voel mij schuldig als ik met [aantrekkelijke] vriendinnen praat.

Maar, wij kunnen samen wel heel goed dansen, en beiden houden ook niet van het vele uren zoenen op de dansvloer.

Zonder vriendin ben ik vrijer, hupsakee.. ik ben gek op haar, maar liever zonder haar uit.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 14:54
Co
Co is offline
Citaat:
Ridder schreef op 08-05-2004 @ 15:49 :
vriendin ben ik vrijer, hupsakee.. ik ben gek op haar, maar liever zonder haar uit.
Ja, dat lijtk mij ook wel beter
Maar aangezien ik vrij jaloers ben zit ik dan thuis helemaal met zo'n gedachte van: hoeveel aandacht krijgt ze nu weer?

Daarom vind ik het ook wel weer fijn als ik er bij ben, en niet alleen om haar te controleren ofzo. (het is niet mijn bedoeling om nu over te komen als een uber jaloers iemand die haar in de gaten moet houden. Ik gun het haar van harte, maar toch)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 15:03
In_stilte
In_stilte is offline
We gaan eigenlijk niet zo heel veel uit, meestal bij vrienden zitten. Dan stoeien we wel en soms wel even lief doen met z'n 2e maar niet echt klef, hebben we ook niet echt behoefte aan.
Als we in de koreg zijn moeten we allebij een rondje lopen maar niet samen, we kennen hele andere mensen dus dan zien we elkaar juist wat minder, alhoewel we elkaar altijd wel weer vinden
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:58
Qimm
Qimm is offline
van plakken tot in totaal andere zalen staan. Gewoon overal rondhangen en doen waar je zin aan hebt
Oud 08-05-2004, 18:33
Elvira
Elvira is offline
We zijn nog maar een paar keer samen uitgeweest, en dan staan we gewoon overal. Als we ergens uitgaan, kiezen we zeg maar met de groep een vaste plek en verder loopt iedereen een beetje rond. Hij en ik ook, ieder apart. Geen probleem voor mij dan. Hij is best wel jaloers, als we zeg maar uitgaan en ik ga rondlopen, en een jongen kijkt me na of spreekt me aan, dan moet ie meteen die gast duidelijk maken dat ie dat niet mag doen. Vanavond ga ik zonder hem uit, gewoon me and my friends. Ik vind het allebei wel leuk, maakt me niet zoveel uit met of zonder hem. Met hem weet ik nooit waar we terecht komen, hoef ik em niet te missen en als iemand lastig word regelt hij dat even. Maar aan de andere kant zonder hem voel ik me wel weer net iets vrijer.
Oud 08-05-2004, 18:35
Punkygirl
Punkygirl is offline
tja...

ik denk dat je hier beide een aan zult moeten meewerken.
Zij zou wta vaker bij jou kunnen staan en jij toch af en toe de dansvloer op..

en ik en mn vriend gaan echt bijna nooit uit.. behalve naar concerten maar daar dans je amper..
Oud 08-05-2004, 19:12
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik ga meestal met zijn vrienden mee uit of andersom, of we spreken met beide groepen af in dezelfde discotheek. Dat is altijd heel erg leuk want je hebt een hele groep en je kunt lekker dansen en gek doen zonder dat één van ons jaloers wordt. Je bent dan ook niet zo opgescheept en verplicht aan elkaar.

Mijn vriend is niet zo'n danser en ik juist wel dus dan ga ik met vriendinnen dansen of met een vriend van hem...
Oud 08-05-2004, 19:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Toen ik een vriendin had was ik best wel close ja. Veel tongen, maar niet het grootste gedeelte van de totale tijd dat we samen waren met uitgaan. Er bleef genoeg tijd over om met anderen te kletsen. Wel stond ik het grootste gedeelte van de tijd bij haar ja, meestal achter haar, gewoon elkaar lekker vasthouden. En dansen... mja over het algemeen gaan we uit in dezelfde tent, das een heel druk cafe, waar je bijna geen ruimte hebt om te dansen. Wel nog genoeg ruimte om te springen en op en neer te bewegen dat deden we dan beiden wel, ook al konden we allebei niet zo ontzettend goed dansen.
Reageren

Regels voor berichten