Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als we eerst met z´n allen flink blijven ´leven´ tot ons 30e, dan zijn we daarna zo ´uitgeleefd´ dat we gewoon zin hebben in huisje, boompje, beestje. Het is jammer dat we niet voor altijd 18 kunnen blijven, dat we verstandiger worden, dat we van fouten leren, dat we rustiger worden, dat we niet meer 24 uur per dag met vrienden omgaan, dat we burgerlijker worden. Maar België kan best exotisch zijn hoor! |
![]() |
|
Verwijderd
|
tot mijn dertigste.. dat is nog zo lang.. (wel 12,5 jaar
![]() maar goed.. nu examen enzo doen.. dan studeren 4 jaar.. op mijn 24 hoop ik al ergens werk te hebben.. maar het lijkt me ook leuk om na mijn studie naar thailand te gaan voor een paar maanden ofzo en daarna werk te zoeken.. ik ga waarschijnlijk niet trouwen en krijg geen kinderen voor mijn 30ste.. samenwonen wel ofzo.. Qua sociaal leven denk ik toch dat ik ondertussen een vaste vriendengroep bijelkaar heb geraapt en dan gaan we wel uit in clubs enzo... maar niet elk weekend.. ![]() Ik niet in ieder geval.. |
![]() |
|
![]() |
hmm nog niet echt over nagedacht zoals rodina het beschrijft maar mijn doel voor de komende paar jaar is goede opleiding volgen en afronden en dan zie ik wel weer verder. denk dat ik daar nog wel eventjes mee bezig ben, en als er tegen die tijd een leuke Kees is, is dat mooi meegenomen natuurlijk
![]()
|
![]() |
|
Tegen die tijd zal ik waarschijnlijk niet meer heftig feesten maar dat komt dan denk ik meer omdat ik dan alles wel een beetje gezien heb en m'n interesses met uitgaan verschoven zijn.
Ik zou niet graag een burgerlijk leven leiden maar ook geen bohemien leven. Ertussenin een beetje. Wel doordeweeks werken enzo maar daarbuiten niet alleen thuiskomen, precies om half 6 eten zodat ik om 6 uur het journaal kan kijken. Das niet mijn idee. Een volwassen leven leiden maar dan wel een leuk leven. Maar eerst maar een partner vinden(en liever niet een Bianca, vinnik niet zo'n mooie naam)
|
Verwijderd
|
Ik wil eerst studeren en dan een baan zoeken. Eigenlijk wil ik tussendoor ook heel graag een reis naar Australië maken (waar ik al heel lang heen wil), maar misschien ga ik daar gewoon een tijdje studeren tijdens m'n studie. Ik kies een redelijk internationaal gerichte studie, dus dat is goed mogelijk. In die tijd wil ik ook echt wel van het studentenleven genieten: dus lekker uitgaan en niet alleen saai op de bank blijven zitten tussen alle vastgeroeste stelletjes
![]() Als ik eenmaal klaar ben met studeren en een baan heb, wil ik me toch wel eens met huisje-boompje-beestje bezig gaan houden. Ik ben wel een type wat dat later (onbewust) toch graag wil. Een beetje burgerlijk lijkt me juist wel leuk rond die tijd. Maar eerst maar eens iemand vinden die dat met me zou willen ![]() ![]() Maar voorlopig nog maar ff genieten van het leven ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
nou nu iig nog geen van alle.
maar als ik denk aan hoe mijn leven zal zijn als ik bv 30 ben? echt absoluut geen idee. iig niet een saai, gemiddeld leven denk ik, omdat me dat gewoon niet lukt. verder wil ik best over een jaar of 5 ofzo samenwonen als ik op dat moment (nog) een goede lange relatie heb. kinderen niet, tenminste niet de komende 10 jaar, daarna vast wel, dan gaat je biologische klok tikken ![]() verder zou ik dus niets mis vinden met huisje boompje beesje (als ik in die fase van mn leven ben) maar er moet wel iets zijn wat voor mij dan een beetje dat "gemiddelde" erafhaalt. maar tis ook maar net hoe je het invult vind ik zelf. ik wil iig spannende en leuke dingen blijven doen en meemaken, maar een thuis en mensen die van je houden en dus een soort van basis ofzo is net zo belangerijk. als ik maar niet in een buitenwijk van een middelgrote stad hoef te wonen de rest van mn leven. |
![]() |
||
Citaat:
Als ik alcoholist en gokverslaafd ben, de Hazes-muziek in het bruine café allang niet meer vreselijk vind, al mijn vrienden wel getrouwd zijn, mijn uitkering net binnen is en ik op de versiertruc ben. Als ik je, vrouw van 34 met sigaret en dood haar, dan zie zitten biedt ik, man van 34 met goedkope, te vaak gewassen kleding en ongeschoren uiterlijk, je een biertje aan. Levend in de waan dat ik best aantrekkelijk ben. Ja, dat zou mooi zijn! |
![]() |
|
We zijn nu een stuk in dertien delen
Aan het einde zijn we allemaal de klos We leven trouw het leven van zo velen Ik wil iets meer ik wil 'n beetje los - Doe Maar Spijker op de kop. Nog een mooie: I don't wanna be like other people are Don't wanna own a key, don't wanna wash my car I lie awake at night, or wait until it's light I want it to be free, I thought that I was right - New Order Op het moment is m'n leven nog een onvoorstelbaar gare zooi. M'n droom is dat het nog ooit goed komt zonder in het huisje-boompje-beestje patroon te vervallen, hoe dat dan ook mag uitpakken. Dan ben ik gelukkig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik wil huisje boompje beestje....hij niet... evanescence | 36 | 21-10-2005 09:32 | |
Liefde & Relatie |
huisje-boompje-beestje gevoelens igfy | 37 | 08-11-2004 17:09 | |
Lifestyle |
Huisje boompje beestje, beestje boompje huis. Verwijderd | 82 | 03-06-2004 22:19 | |
Muziek |
Tv Tunes Verwijderd | 102 | 21-08-2003 19:33 | |
Drugs & Alcohol |
drugs Erwin | 20 | 19-04-2003 18:27 | |
ARTistiek |
[verhaal] Huisje boompje beestje. jimmyO | 13 | 23-07-2002 18:10 |