Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Druk dan op 'wijzig profiel'...dan staat er ergens een vakje met 'signature'...en dat is dat stukje tekst onder je berichten, dat moet je dan invullen. Succes ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Een blackbook kun je idd gebruiken voor meerdere dingen en je hebt ze geloof ik ook in andere kleuren. M'n vriendin gebruikt hem om gewoon in te schetsen (ze kan heel goed tekenen) en al haar vrienden mogen er iets in tekenen. Zij heeft ook een onderwerp, elfjes ![]() M'n streetdancelerares beschrijft/tekent haar dansjes erin. En ik wilde hem idd als een soort BoS gebruiken, gewoon spells en aantekeningen enzow erin. |
![]() |
|
Mediaties, dingen over edelstenen, kruiden, de chakra's, de elementen, the wiccan rede, tabellen met dagen/planeten etc., mijn eigen gedichten en songtxten, dromen, boeken die ik gelezen heb, mijn uitkomsten van tarot staan er geschreven, magie staat erin beschreven, Affirmaties en bepaalde ervaringen...Zulke dingen staan er in
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Dingen die je moet lezen/doen/weetikveelwat als je offworld bent Verwijderd | 290 | 19-05-2004 19:46 | |
Lifestyle |
Een reflectie van jouw lifestyle Otis | 490 | 10-05-2004 23:13 | |
ARTistiek |
Blackbook? Chilli Dude | 77 | 06-05-2004 15:58 | |
Drugs & Alcohol |
Dingetje Memnoch | 34 | 09-01-2004 14:16 | |
ARTistiek |
Kan iemand mij helpen? rooijackers | 7 | 18-01-2003 12:11 | |
ARTistiek |
blackbook dopehead | 9 | 18-01-2002 19:31 |